Въпреки, че официалното твърдение е че са бивши йеменски тези бисове дето отидоха в Хрватска.Airfan написа:И те за тогава говорят. Всъщност говори се доста упорито, че тези новите хърватски машини са бивши наши.
Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Може и да се връзва. Щото нашите май са отишли в Йемен... Ще видиме тази работа.
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Бивши йеменски са, но не са нашите.
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Един бивш български L-39 по-малко:
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Май не е бивш български.
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Йотовите закараха само бивши наши машиниборден написа:Май не е бивш български.
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Нещо от клипчето не можах да разбера...къде е това?
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Така е, но освен нашите угандийците имат и три бр. Л-39 ЗО дарени им от Кадафи. Падналият е един от тях. Пилотска грешка...Грозев написа:Йотовите закараха само бивши наши машиниборден написа:Май не е бивш български.
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Ценно уточнение, мерси!airtop написа:Така е, но освен нашите угандийците имат и три бр. Л-39 ЗО дарени им от Кадафи. Падналият е един от тях. Пилотска грешка...Грозев написа:Йотовите закараха само бивши наши машиниборден написа:Май не е бивш български.
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
...Колкото повече се ровя по този въпрос - повече смрад надушвам.борден написа:Може и да се връзва. Щото нашите май са отишли в Йемен... Ще видиме тази работа.
Вече съм убеден, че в началото на 2005 г. някой добре облечен бизнесмен е изнесъл всичките 12 МиГ-21бис, "съхранявани" тогава на територията на летище Добрич. Дестинацията е била 562 АРЗ в Одеса (на 600 километра от Добрич). След ремонт самолетите са продадени в Йемен. Допускам, че сделката е била съвсем криминална (тя коя ли сделка за бивше имущество на армията не е де?!?). Информация за износа не е представена в ООН (това между другото не е първи такъв "пропуск" на България).
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Които в момента се експлоатират в Хърватскаборден написа:...Колкото повече се ровя по този въпрос - повече смрад надушвам.борден написа:Може и да се връзва. Щото нашите май са отишли в Йемен... Ще видиме тази работа.
Вече съм убеден, че в началото на 2005 г. някой добре облечен бизнесмен е изнесъл всичките 12 МиГ-21бис, "съхранявани" тогава на територията на летище Добрич. Дестинацията е била 562 АРЗ в Одеса (на 600 километра от Добрич). След ремонт самолетите са продадени в Йемен. Допускам, че сделката е била съвсем криминална (тя коя ли сделка за бивше имущество на армията не е де?!?). Информация за износа не е представена в ООН (това между другото не е първи такъв "пропуск" на България).

http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Имаш ли някакво доказателство (някой да е проверил заводски номер)?
Защото аз имам сериозни причини да се съмнявам в тази информация...
Защото аз имам сериозни причини да се съмнявам в тази информация...
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Холандерите твърдят така и си имат техните доводи.борден написа:Имаш ли някакво доказателство (някой да е проверил заводски номер)?
Защото аз имам сериозни причини да се съмнявам в тази информация...
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Тази холандска теория достигна до мен и през един хърватин, но доказателства не бяха представени.
От бързо проучване в нета откривам, че за поне три от "новите" хърватски машини има някакви бордни номера, както следва
131 - 75038327
133 - 75036406
135 - 75038314
Тези числа не отговарят на 12-те биса, които ние отчитаме като нарязани в Добрич през 2007 г.
От бързо проучване в нета откривам, че за поне три от "новите" хърватски машини има някакви бордни номера, както следва
131 - 75038327
133 - 75036406
135 - 75038314
Тези числа не отговарят на 12-те биса, които ние отчитаме като нарязани в Добрич през 2007 г.
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Цитирам:борден написа:Имаш ли някакво доказателство (някой да е проверил заводски номер)?
Защото аз имам сериозни причини да се съмнявам в тази информация...
"Разположението на някои антени, както и това, че на някои от нашите бордове е имало монтирана фотокартечница на носа ги води до идеята, че това са наши самолети. Освен това са виждали йеменските машини, които не са били платени и те изглеждали съвсем различно от тези, доставени на Хърватска."
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
След малко по-задълбочено търсене правя следните изводи:
1. бис-овете в Добрич са бивши балчишки машини. Взимам тази снимка за еталон:

Наблюдава се специфична издатина в основата на Пито-то (фотокартечница) и характерни антени на върха на стабилизатора.
2. На тази снимка, която се твърди че е от 2008 г. се наблюдава бис със смита боя, който има описаните горе белези на балчишките самолети:

3. На следващите две снимки имаме йеменски бис-ове снимани в края на 2012, на които описаните белези липсват:


4. На "новите" хърватски в основата на Пито-то се наблюдава нещо бяло, което най-вероятно е капак на сменената фотокартечница:

Та конспирацията е пълна.
1. бис-овете в Добрич са бивши балчишки машини. Взимам тази снимка за еталон:
Наблюдава се специфична издатина в основата на Пито-то (фотокартечница) и характерни антени на върха на стабилизатора.
2. На тази снимка, която се твърди че е от 2008 г. се наблюдава бис със смита боя, който има описаните горе белези на балчишките самолети:

3. На следващите две снимки имаме йеменски бис-ове снимани в края на 2012, на които описаните белези липсват:


4. На "новите" хърватски в основата на Пито-то се наблюдава нещо бяло, което най-вероятно е капак на сменената фотокартечница:

Та конспирацията е пълна.

Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Продължавам ровенето и попадам на тези два кадъра, където антените на върха на стабилизатора са същите като на балчишките:




Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Обърни внимание и на антената под носа - нашата е с триъгълна форма, а на оригиналните йеменски е от другите - с трите антенки.
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Бившия наш Ми-24 борд 107 вече изглежда така...
http://www.airliners.net/photo/Mali---A ... 478bd41cf6
http://www.airliners.net/photo/Mali---A ... 478bd41cf6
Re: Български военни самолети и вертолети - в чужбина и ГА
Тия израстъци надали са от ядене на ГМО керосин....
http://www.airfighters.com/photo/154562 ... s/NX109ZA/

Anyone who fights for the future, lives in it today