Списание АЕРО - брой 55 (март 2013 г.)

Раздел посветен на българското авиационно списание АЕРО.
Място за анонси за предстоящи броеве, въпроси и предложения към редакцията и други подобни.
Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Списание АЕРО - брой 55 (март 2013 г.)

Непрочетено мнение от Грозев » пон апр 01, 2013 7:30 pm

Хайде на новия брой с лъчезарна корица :)

Изображение

:arrow: И разбира се в електронен вид, само за 3,50 лева!
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Списание АЕРО - брой 55 (март 2013 г.)

Непрочетено мнение от Грозев » ср апр 03, 2013 10:49 pm

Ето и съдържанието:

Трябва да направим най-добрия избор
Красимир ГРОЗЕВ отново разговаря с бригаден генерал Румен Радев, ръководител на интегрирания проектен екип за придобиване на нов изтребител, относно резултатите от проведените преговори със страните, предлагащи нови бойни самолети за ВВС.

Секвистиране до дупка

Новини – военна авиация

Новини – гражданска авиация

Новини от България

Докладът на АБА: Българските чартърни авиокомпании губят сериозно пазарния си дял

Последният рицар

Безопасността в Българската гражданска авиация

Екипът на АЕРО прави преглед на традиционния анализ на безопасността в Българската гражданска авиация, публикуван от Министерството на транспорта, и се опитва да отговори на въпроса, какво може да се направи за подобряване на безопасността в леката авиация, където са близо 2/3 от инцидентите.

Вертолети без финансиране
Красимир ГРОЗЕВ разглежда днешното състояние на вертолетната авиация на ВВС, което е далеч от блестящото въпреки огромната доза героизъм в мирно време, който авиаторите от Крумово демонстрираха пред обществото през изминалата 2012 г.

Просто исках да стана пилот
Красимир ГРОЗЕВ разказва накратко за една от жените пилоти, които днес са част от Военновъздушните сили на България.

Heli-Expo 2013
Александър МЛАДЕНОВ посети световното изложение Heli-Expo, проведено от 5 до 8 март т.г. в Лас Вегас, САЩ.

Авиационен спотинг в Китай
Иван ВУКАДИНОВ споделя своя първи опит за фотографиране на военни самолети и вертолети в Китай.

Летящите ченгета на Ню Йорк
Борис ЛИЛОВ разказва за авиационния отряд на полицията на Ню Йорк.

Грифони над пустинята
Екипът на АЕРО проследява третото участие за седемгодишен период на шведските изтребители Gripen на учение от серията Red Flag.

Вечно млад
Почти точно 26 години след първия му полет и 25 години след старта на търговската му експлоатация (търговско опериране) Airbus A320 не е нищо по-малко от абсолютния стандарт за това, какво трябва да може един съвременен пътнически самолет. При старта на програмата преди повече от 30 години A320 се е разглеждал като скромен и екзотичен европейски проект, чиято основна функция е била социалната, а търговската цел е била да се продадат 500 машини в рамките на жизнения цикъл. Днес А320 не само е една от най-успешните програми в гражданската авиация, но тя също направи Airbus световен лидер в производството на пътнически самолети.
Красимир ГРОЗЕВ разказва накратко за кариерата на това забележително европейско произведение на авиационната конструкторска мисъл.

Самолетоносачи с червени звезди - Част III
Красимир ГРОЗЕВ продължава своя разказ за палубната авиация на СССР с историята на първия и единствен „класически” самолетоносач на съветския военноморски флот, както и първоначалните изпитания на самолетите, предназначени за палубно базиране.

Бягствата - част II

Евгени АНДОНОВ продължава своя разказ за бягствата на пилоти и отвличанията на самолети в ранните години след 9 септември 1944 г. и съдбата на летци и самолети. Също така се проследяват и тежките последствия за целия личен състав на Въздушни войски и политическите интриги, използвани като повод за уволнението на стотици летци и техници от военната авиация през онези години.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
techo
Мнения: 401
Регистриран: ср апр 21, 2010 9:20 pm

Re: Списание АЕРО - брой 55 (март 2013 г.)

Непрочетено мнение от techo » нед апр 07, 2013 10:01 am

:D Корица като на модно списание(красиво е момичето!)...Хубава статия за 'аирбусовете'-( :D с трудовете на г-н Грозев на тая тема съм запознат още от 2009 от списанието на 'България ер')...Направо ми е жал за 'американите'-закъсаха го и те с парите,сигурно нальота ще им падне от 250 на 120 часа на човек-страшна работа! :) Нещо ми липсват статиите за военни самолети от миналия век-защо така?

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Списание АЕРО - брой 55 (март 2013 г.)

Непрочетено мнение от Грозев » нед апр 07, 2013 6:55 pm

techo написа::D Корица като на модно списание(красиво е момичето!)...Хубава статия за 'аирбусовете'-( :D с трудовете на г-н Грозев на тая тема съм запознат още от 2009 от списанието на 'България ер')...Направо ми е жал за 'американите'-закъсаха го и те с парите,сигурно нальота ще им падне от 250 на 120 часа на човек-страшна работа! :) Нещо ми липсват статиите за военни самолети от миналия век-защо така?
За корицата, и ние я харесваме бая :)

Относно монографиите за класическите бойни самолети от едно време, то в по-миналия брой имахме за Ту-128, а в декемврийския за F-20. Последните броеве върви това за съветската палубна авиация, което горе-долу е в този диапазон. За следващия брой нещата са разграфени, но за по-следващия ще измислим нещо хубаво.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Отговори