Страница 1 от 1

Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: ср сеп 04, 2013 10:48 pm
от Грозев
Ето го!

Изображение

И разбира се в електронен вид за 3,50 лв. от тук!

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: пет сеп 06, 2013 11:00 am
от Овча мисъл
http://aeropress-bg.com/categoryblog/16 ... rihme.html :arrow:
Изключително точни и добре подбрани въпроси към министъра.Хвала !

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: ср сеп 11, 2013 1:09 am
от борден
Рядко добър брой! Поздравления!!! И новата хартия ми допада повече.

ПС: Нещо месеците не се връзват - вижте там, направете нещо и наваксайте! :D

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: ср сеп 11, 2013 1:54 am
от Грозев
борден написа:Рядко добър брой! Поздравления!!! И новата хартия ми допада повече.

ПС: Нещо месеците не се връзват - вижте там, направете нещо и наваксайте! :D
Хартията е същата, да не са ти дали нелегално печатан от гръцкото разузнаване брой?!

А месеца е идеален, пише август и вътре четеш за всичко, което е станало август :lol:

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: ср сеп 11, 2013 10:12 am
от gig
А месеца е идеален, пише август и вътре четеш за всичко, което е станало август :lol:
Даже има и от септември, например статията за Супер МАКС-2013 8)

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: ср сеп 11, 2013 10:46 am
от борден
И едно уточнение/забележка към статията на Сашо за Ростовския завод - не всички наши Ми-24 са произведени там. Колкото и да е странно, имаме и от другия край на света - Арсениев.

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: чет сеп 12, 2013 8:45 pm
от Грозев
Съдържанието ни:

Ростовски стандарт
В средата на август Александър МЛАДЕНОВ посети завода за производство на вертолети в Ростов на Дон, Русия, и споделя своите впечатления.

Новини – Военна авиация

Новини – Гражданска авиация

Новини от България

Ще има повече изправна техника, отколкото заварихме

Красимир ГРОЗЕВ разговаря с министъра на отбраната Ангел Найденов по актуални теми, свързани с българската военна авиация.

Средната класа от ново поколение
През септември т.г. средният вертолет AW189, разработен и произвеждан от италианската компания AgustaWestland, ще получи типов сертификат, който ще даде възможност за старта на доставките на клиенти и търговско опериране. Екипът на АЕРО проследява развитието на технологията и перспективите на по-големия брат на популярния AW139.

Само Airbus!
Екипът на AEРО анализира процеса на най-голямата корпоративна промяна на нашето време в световната авиационна индустрия.

Когато копието получи връх
Георги ПЕТКОВ разказва накратко за тазгодишните стрелби на изтребителната ни авиация.

Летище ударник
Красимир ГРОЗЕВ посети Учебна авиационна група „Георги Бенковски”, Долна Митрополия, и разказва за днешното състояние на учебната авиация на българските ВВС.

Българската космонавтика преди четвърт век - Част I
Преди четвърт век България изживя своето космическо лято. Не само че на орбита бе изведен вторият български космонавт Александър Александров с научната апаратура по проекта „Шипка”, но и към Марс полетя сонда с българско оборудване на борда.
Как всичко това стана факт? За събитията през българското космическо лято от първо лице разказва професор Борис БОНЕВ, който във втората половина на 80-те години е водеща фигура в българската космонавтика.

Отново в Кечкемет
Борис ЛИЛОВ отново посети забележителното авиошоу в унгарската авиобаза и разказва за видяното там.

СУПЕР МАКС 2013
Александър МЛАДЕНОВ разказва накратко в снимки за показаното край Москва.
Обширен репортаж за новостите на МАКС 2013 очаквайте в следващия брой.

Завръщането на Kfir
Почти 50 години след създаването си новата версия на израелския изтребител Kfir, от своя страна базиран на изтребителя Mirage V, продължава да се развива. Екипът на АЕРО прави кратък обзор по темата.

Новият танкер на САЩ
Екипът на АЕРО проследява напредъка на една от най-мащабните програми за превъоръжаване във ВВС на САЩ – танкерът КС-46А.

Първият
Историята винаги помни първите. Не по-различно е и в историята на авиацията. Във вечната надпревара за по-бърз полет, по-висок и по-далечен, пионерите на авиацията винаги са били разглеждани като първопроходци. България не прави изключение и със своите първи летци поставя началото на бойната си авиация. Сред пионерите от далечната 1912 г. винаги се откроява името на първия български летец, издигнал първия български самолет в родното небе – Симеон Петров. През август–септември 2013 г. се навършват 125 години от рождението му и 101 години от първия полет на роден самолет.
Евгени АНДОНОВ разказва за този забележителен авиатор.

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: чет сеп 12, 2013 9:23 pm
от борден
Грозев написа:
борден написа:Рядко добър брой! Поздравления!!! И новата хартия ми допада повече.

ПС: Нещо месеците не се връзват - вижте там, направете нещо и наваксайте! :D
Хартията е същата, да не са ти дали нелегално печатан от гръцкото разузнаване брой?!

А месеца е идеален, пише август и вътре четеш за всичко, което е станало август :lol:
Моя сигурно е гръцки - това обяснява донякъде и голямото количество правописни грешки... :?

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: пет сеп 13, 2013 10:19 am
от gig
борден написа:
Грозев написа:
борден написа:Рядко добър брой! Поздравления!!! И новата хартия ми допада повече.

ПС: Нещо месеците не се връзват - вижте там, направете нещо и наваксайте! :D
Хартията е същата, да не са ти дали нелегално печатан от гръцкото разузнаване брой?!

А месеца е идеален, пише август и вътре четеш за всичко, което е станало август :lol:
Моя сигурно е гръцки - това обяснява донякъде и голямото количество правописни грешки... :?
Дали гръцкото разузнаване е намесено в статията за AW189, в която на няколко места вместо AW189 пише AW139 и други подобни грешки :?:

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: пет сеп 13, 2013 10:26 am
от Airfan
И да върнете лакираната корица.

Re: Списание АЕРО - брой 60 (август 2013 г.)

Публикувано: съб сеп 14, 2013 2:20 am
от Грозев
gig написа:Дали гръцкото разузнаване е намесено в статията за AW189, в която на няколко места вместо AW189 пише AW139 и други подобни грешки :?:
A, грешките са верни навсякъде, с изключение на едно място. :oops: