Ми-28

Всичко за военната военната авиация по света
Кало
Мнения: 2187
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28 и Ка-50/52

Непрочетено мнение от Кало » пон ное 08, 2010 9:43 am

В серийно производство е вариантът Н, при това без РЛС. НМ още не е измислен окончателно като конфигурация, да не говорим за изпитания и т.н.

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ми-28 и Ка-50/52

Непрочетено мнение от Марко Марков » пон ное 08, 2010 12:36 pm

Кало написа:В серийно производство е вариантът Н, при това без РЛС. НМ още не е измислен окончателно като конфигурация, да не говорим за изпитания и т.н.
Имат си всичко машините. Те са серийно производство и скоро в медиите трябва да има репортажи. Вече хеликоптерите са на три места, така, че скоро ще има и снимки.

Потребителски аватар
фен27
Мнения: 367
Регистриран: чет сеп 23, 2010 10:54 pm

Re: Ми-28 и Ка-50/52

Непрочетено мнение от фен27 » чет ное 25, 2010 1:33 pm


Moss
Мнения: 1328
Регистриран: пон окт 08, 2007 5:24 pm

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Moss » вт фев 15, 2011 4:52 pm

«Ночной охотник» рухнул из-за стружки в двигателе

http://www.gzt.ru/topnews/accidents/-no ... 48088.html

Интересното е, че тия дни са се юрнали да гонят Доку Умаров. Та той може да е подхвърлил някоя стружка евентуално.

Кало
Мнения: 2187
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Кало » вт фев 15, 2011 9:02 pm


Сашо
[Site Admin]
Мнения: 1751
Регистриран: ср окт 03, 2007 12:42 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Сашо » вт фев 15, 2011 10:10 pm

Moss написа:«Ночной охотник» рухнул из-за стружки в двигателе

http://www.gzt.ru/topnews/accidents/-no ... 48088.html

Интересното е, че тия дни са се юрнали да гонят Доку Умаров. Та той може да е подхвърлил някоя стружка евентуално.
Реално стружка в редуктора. По принцип редукторът открой време е считан като едно от най-ненадежните агрегати в конструкцията на Ми-28Н, с междуремонтен ресурс /цитирам малко по памет/ от 300 часа.
По последна информация от форма на ерфорс.ру, проблемът май е бил в междинния редуктор, и това е причинило отказ на опашния винт, и като резултат влизане в самопроизволно ляво въртене от височина 400 м и падане на земята.

Кало
Мнения: 2187
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Кало » ср фев 16, 2011 9:35 am

удар с опашната част в земята, пречупването й, плюс рязко преобръщане на корпуса и силен удар в земята, и то - в точката на горната кабина.

Сигналът за стружка се е появил на 1500м, следва снижение до 400, а оттам нещата са станали неуправляеми.

Реконструктор
Мнения: 434
Регистриран: нед яну 17, 2010 12:44 pm

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Реконструктор » ср фев 16, 2011 6:06 pm

Сашо написа:
Moss написа:«Ночной охотник» рухнул из-за стружки в двигателе

http://www.gzt.ru/topnews/accidents/-no ... 48088.html

Интересното е, че тия дни са се юрнали да гонят Доку Умаров. Та той може да е подхвърлил някоя стружка евентуално.
Реално стружка в редуктора. По принцип редукторът открой време е считан като едно от най-ненадежните агрегати в конструкцията на Ми-28Н, с междуремонтен ресурс /цитирам малко по памет/ от 300 часа.
По последна информация от форма на ерфорс.ру, проблемът май е бил в междинния редуктор, и това е причинило отказ на опашния винт, и като резултат влизане в самопроизволно ляво въртене от височина 400 м и падане на земята.
Ми що не вземат да го подсилят малко тоя редуктор

Сашо
[Site Admin]
Мнения: 1751
Регистриран: ср окт 03, 2007 12:42 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Сашо » ср фев 16, 2011 6:11 pm

Ако беше толкова лесно, отдавна да са го направили

Кало
Мнения: 2187
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Кало » чет фев 17, 2011 9:22 pm

Точното инфо:


В общем ситуация такая. Вертолет Ми-28Н, б/н 05 базирование Буденновск налет 203 часа
негарантийный, регламент прошел в декабре, крайний облет был в пятницу.
На высоте 400м сигнализация стружка в хвостовом редукторе (летчик доложил), с левым вращением пошел на аварийную. Посадка была мягкая, крен 3 град, но подвески пустые. Провалился в землю (пашню) глубоко, от удара о землю оторвало ОПС и НППУ и одновременно хвостовую балку. От этого ЦЧФ пошла с левым креном назад и произошло опрокидование. Обломками втулки и ЛНВ летчику начало бить в верхнее стекло (там простое оргстекло).
Сейчас выясняют степень отказа хвостового редуктора. Вопросов два. При полном разрушении должно быть аварийное покидание - высота достаточна, при частичном он должен был обязательно выключить двигатели. Комиссия работает на месте

от форума на сухой

Потребителски аватар
Airbuster
Мнения: 882
Регистриран: чет окт 18, 2007 8:14 am
Местоположение: Back in BG
Контакти:

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Airbuster » вт фев 22, 2011 6:26 pm

Кабината на Ми-28Н:

Изображение

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Марко Марков » чет мар 03, 2011 6:23 pm

Преди време се появи и официалната информация за експортния вариант.
http://www.mi-helicopter.ru/rus/index.php?id=209

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Марко Марков » пет мар 11, 2011 9:26 am

От два-три месеца в Интернет се "търкаля" едно ръководство за "Ми-28Н". Ето една страница от него.
Изображение

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Марко Марков » пет мар 11, 2011 9:34 am

Изображение

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Марко Марков » нед мар 13, 2011 8:55 pm

Интересен въпрос предстои да се решава от руските управляващи. До края на тази година изтичат догорите за производство на двата хеликоптера "Ка-52" и "Ми-28Н". Кой е по-добрия е може би въпрос, който си задават мнозина от вас? Според мен в техническо отношение "Ка-52" е по-напред, проектиран е по-скоро. Още няма реални отзиви за последната модернизация на "Ми-28Н", но самият факт, че вече е готов и може би е направил първия си полет "Ми-28УБ", като, че ли наклонява везните в негова полза.
Как ще разберем, кой е по-добрия?
Да, това по стечение на обстоятелствата стана лесна задача. Който получи повече поръчки за нови договори, той е избора на Русия? Другият вероятно ще бъде компенсиран, чрез предлагане на международните пазари.

Кало
Мнения: 2187
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Руска военна авиация

Непрочетено мнение от Кало » пет апр 15, 2011 11:00 pm

Малко допълнителни подробности за Ми-28Н на тази снимка:

Изображение

от 5-та серия е, още два са на път. Разликата с другите серии са допълнителните ВЗ над двигателя. По някои данни досега са построени общо 40 Ми-28Н. От 2012 започват износ, има договор с някоя си държава за 12 бройки.

Кало
Мнения: 2187
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Кало » нед апр 24, 2011 5:56 pm

Още - към момента на въоръжение са общо 34 серийни Ми-28Н, последните няколко са от т.нар. 5-та серия. От първа серия летят няколко борда, от втора - 8, от 3-та и 4-та - по десет. Плюс още няколко борда предсерийни, експериментални и т.н. - общо над 40 борда. В момента тече производството на 5-та серия (познават се по въздухозаборника над двигателя - за охлаждане на редуктора)

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Грозев » вт юни 07, 2011 6:05 pm

Разговори за експорт на Ми-28НЕ за Алжир:
:arrow: http://en.rian.ru/mlitary_news/20110606/164469341.html
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Грозев » вт яну 03, 2012 10:44 pm

В Западном военном округе появятся "Ночные охотники"
02.01.2012, 11:51:38

Части Западного военного округа (ЗВО) впервые пополнят новые вертолеты МИ-28Н "Ночной охотник". Авиационная база в Смоленской области в первом квартале 2012 года получит 12 вертолетов, сообщил "Интерфаксу" сотрудник пресс-службы ЗВО майор Владимир Дробышевский.

По словам Дробышевского, к 2015 году части армейской авиации (видимо, речь идет о ЗВО) должны полностью перейти на МИ-28Н. "Летный и инженерно-технический состав авиабаз армейской авиации уже полностью прошел переучивание на новый тип вертолетов", - заявил представитель пресс-службы ЗВО.

Производит вертолеты МИ-28Н (разработка Московского вертолетного завода имени Миля) завод "Ростовертол". Как сообщает РИА Новости, вертолет создан для поиска и уничтожения бронетехники и живой силы противника, уничтожения защищенных объектов и поражения площадных целей, борьбы со скоростными и низколетящими летательными аппаратами противника и т.д. По словам Дробышевского, вертолет способен одинаково успешно выполнять эти задачи в любое время суток.

ВВС России получили первую партию "Ночных охотников" 8 августа 2008 года. В последующие годы эти вертолеты поступили на вооружение Северо-Кавказского и Восточного военных округов. В 2011 году Россия проиграла крупнейший тендер на поставку 22 вертолетов Индии американской компании Boeing с ее вертолетами Apache AH-64D. Индийские власти заявили, что Ми-28Н не соответствует требованиям тендера по 20 пунктам.

Ранее Минобороны сообщало, что в 2012 году ожидается поставка более 20 вертолетов Ми-28Н.


http://lenta.ru/news/2012/01/02/helicopter/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Сашо
[Site Admin]
Мнения: 1751
Регистриран: ср окт 03, 2007 12:42 pm
Местоположение: София

Re: Ми-28

Непрочетено мнение от Сашо » ср яну 04, 2012 1:38 pm

И тия ги тресе секретността - Западен военен окръг - Смоленска област.
Там има само дена авиобаза на армейската авиация - 378-а във Вязма/Двоевка, с една ескадрила Ми-8МТ/МТВ и една Ми-24В/П (която ще бъде замемена с Ми-28Н) - бившият 440-и отделен вертолетен полк (бойно управление).

Отговори