Новини - Военна Авиация

Всичко за военната военната авиация по света
Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » пон май 30, 2016 11:44 pm

Най-после показват първи сериен Бе-200ЧС по новите изисквания. Да видим сега, кога ще полети и кога ще го предадат на МЧС

Изображение

:arrow: http://uacrussia.ru/ru/press-center/new ... -be-200chs
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » нед юни 05, 2016 4:39 pm

Първи полет на Т-50А предназначен за американския конкурс Т-Х

Изображение

:arrow: http://lockheedmartin.com/us/news/press ... light.html
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » вт юни 07, 2016 4:11 pm

Грозев написа:Първи полет на Т-50А предназначен за американския конкурс Т-Х

Изображение

:arrow: http://lockheedmartin.com/us/news/press ... light.html
Малко видео

Anyone who fights for the future, lives in it today

Super_Hornet
Мнения: 147
Регистриран: нед мар 13, 2016 9:50 pm

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Super_Hornet » вт юни 07, 2016 11:20 pm

Canada looks to delay tricky F-35 decision by buying Super Hornets

http://arstechnica.com/tech-policy/2016 ... r-hornets/

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » пон юни 27, 2016 11:57 pm

Япония се оглежда за заместник на F-2

:arrow: http://aviationweek.com/defense/japan-i ... er-options
Anyone who fights for the future, lives in it today


Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » пет юли 08, 2016 12:31 am

Канадците ще пренаписват изискванията си за нов изтребител, като ще разкарат всичко, което фаворитизира F-35

:arrow: http://www.theglobeandmail.com/news/pol ... e30765717/
Anyone who fights for the future, lives in it today


Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » ср юли 13, 2016 12:37 am

Як-130 въобще нямаше да съществува в сегашния си вид, ако не бяха италианците с пари и ноу-хау. Така, че М-346 е толкова Як-130, колкото Як-130 е М-346.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Реконструктор
Мнения: 434
Регистриран: нед яну 17, 2010 12:44 pm

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Реконструктор » ср юли 13, 2016 2:50 pm

Грозев написа: ако не бяха италианците с пари и .... до тук


:) :)
Российские ВВС выбрали два проекта — Як-130 и МиГ-АТ. Для разработки нового самолёта требовались большие средства, которых не имели ни разработчики, ни Министерство обороны России, поэтому самолёты проектировались совместно с иностранными фирмами — Як-130 с итальянской Alenia Aermacchi, а МиГ-АТ — с французскими компаниями. Из-за разногласий с итальянским партнёром совместная разработка Як-130 на завершающем этапе прекратилась. Компания Aermacchi получила всю конструкторскую и техническую документацию на планер самолёта, после чего выпустила собственный учебно-тренировочный самолёт — M-346.
Як-130 е толкова италиански, колкото РД-180 е американски или беемвето, или квото там караш, е българско. Това, че си го купил, не значи, че си го измислил.

Moss
Мнения: 1328
Регистриран: пон окт 08, 2007 5:24 pm

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Moss » ср юли 13, 2016 8:47 pm

РД-180 си съвсем американски, дори отказаха да го продадат на Русия за тяхната Ангара.
Това сериозно.

Реконструктор
Мнения: 434
Регистриран: нед яну 17, 2010 12:44 pm

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Реконструктор » ср юли 13, 2016 10:32 pm

Moss написа:РД-180 си съвсем американски, дори отказаха да го продадат на Русия за тяхната Ангара.
Това сериозно.
Стига глупости.

Moss
Мнения: 1328
Регистриран: пон окт 08, 2007 5:24 pm

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Moss » нед юли 17, 2016 11:47 pm

Който плаща - поръчва музиката!
РД-180 е създаден по задание на Локхийд Мартин. Те са поръчли неговата разработка, преследвайки няколко цели.

Първата е да си имат ракетен двигател.
Втората е да докопат за без пари максимално количество съветски разработки.
Третата е да занимават с нещо хилядите "гладни" квалифицирани кадри, за да не правят глупости.

На практика, философията, всички инжежерни задачи, технологии и произвидство надвигателя са съветски/руски. Юридически двигателя си е изцяло американски. Всички ракети, които са летели с РД-180 са америкаски. Всички права са американски. Производителя е PW, който поръчва на Енергомаш да произведе железата. Както БМВ на Джонсън Контролс софтуера.

За $1,1 млрд САЩ получават 100 двигателя РД-180. Такова съчетание между технически параметри, качество, надежност и цена не е по силите на америкнските фирми. И няма как да е - разходите за разработката на РД-170 никой никъде не ги смята, цялото "know how" им идва на Енергомаш по наследство.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » ср юли 20, 2016 11:24 pm

Франция модернизира Mirage 2000D

:arrow: http://www.janes.com/article/62390/dass ... -2000d-mlu
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Blackhawk
Мнения: 786
Регистриран: пон ное 22, 2010 5:48 pm

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Blackhawk » чет юли 21, 2016 8:52 pm

"Първи полет на Т-50А предназначен за американския конкурс Т-Х"

От LM ако бяха малко по далновидни до сега да бяха пласирали бойната версия на Т-50 в централна и източна европа, от Saab щяха да видят сериозна конкуренция.

Потребителски аватар
Amazon
Мнения: 260
Регистриран: пон фев 03, 2014 8:28 pm

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Amazon » чет юли 21, 2016 9:09 pm

Ами и LM и корейците все пак имат ограничени ресурси. Предполагам американският конкурс им е по-важен, от това да се конкурират с Грипен(който в C\D варианта половината е американски части) за лизинга на 20-30 изтребителя в централна европа. А и LM биха влезли в конкуренция със себе си и Ф-16 бл. 50/52, пък и MLU-тата.

Пък и нали бойната версия корейците я зарязаха.

Потребителски аватар
Blackhawk
Мнения: 786
Регистриран: пон ное 22, 2010 5:48 pm

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Blackhawk » чет юли 21, 2016 10:42 pm

Това преди години трябваше да го сторят ако имаха по реалистичен поглед към пазара в нашия регион би им станало ясно, че за нови F-16 тук пари никои няма .
А на Румъния, България и Хърватия ( евентуално и Сърбия ) им трябват над 70+ самолета което в днешно време хич не е малко.

Т-50 има всички характеристики за лек изтребител.
Свръхзвук и ракети В-В за ер полисинг ( с опция за израелско радарче)
За В-З прицелен контейнер, Маверик, Пейвуей, НУРС и бомби , скромно но от сърце.
И най големия коз на LM Посолствата!


П.С. филипините наскоро взеха FA-50 модификацията която май няма само радар.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » пет юли 22, 2016 1:47 am

Реконструктор написа:Як-130 е толкова италиански...
Толкова е, даже повече отколкото повечето подозират.
В днешна Русия тия истории не се разказват много открито, но преди 10 години някъде в един брой на Взлет имаше подробна история за това как Як-130 стана Як-130. И хората съвсем открито си говореха за ролята на италианците в цялата работа.

Първо, СССР прави конкурс за замяна на L-39 точно преди разпада си. Търси се лек и прост самолет за началния и основен етап за обучение. По това време преходното изтребително обучение се прави на спарки МиГ-21 и МиГ-23. Канят четири конструкторски бюра - Сухой, МиГ, Яковлев и Мясищев. Всички без Сухой предлагат малки евтини и прости самолетчета. Проектът на Яковлев има излетна маса от 5,5 тона (наполовина на днешния Як-130). Сухой са единствени, които казват, че трябва нова методика на обучение и предлагат умален Су-27, който да се използва за напреднало изтребително обучение.
Второ, конкурса приключва вече в Русия, като Сухой и Мясищев. За Яковлев и МиГ има потупване по рамото и нещо от типа "няма пари, действайте". И те действат. Почват да си търсят западни спонсори. Яковлев излизат по-умни и директно правят джойнт венчър с Аермаки. Руското правителство ги преглътва тия неща и дава формално разрешение да се работи с чужди фирми.
Трето, и тук идва ключовата роля на италианците. Хората си продават УТС на световния пазар от години и знаят как са нещата, та успяват да убедят Яковлев, че в леки реактивни УТС за начално и основно обучение хляб няма, защото нишата се изяжда от турбовитловите УТС. Хляб обаче има във високия клас - за преходно изтребително обучение с възможности за ползване в ролята на лек боен самолет. По това време в тоя клас е само Hawk. Така, че проектът е обърнат с хастара навън (с дейно участие и на италиански конструктори), защото се гонят високи летателни характеристики и боен товар. По същото време МиГ-АТ не минава през такава трансформация, защото МиГ само си съдействат на технологично ниво (двигатели и авионика) с французите.
Четвърто, за нула време се прави Як-130Д, защото пари има от къде да идват. Основната част на изпитанията са проведени в Италия, защото както казват яковлевци, такова оборудване за изпитания в Русия тогава е нямало. Освен това се лети адски интензивно, защото в Италия има изградена система за бърза и качествена сертификация на летателни апарати (нещо с което италианците и сега са много известни).
Пето, 1999 г. вече имат практически готов самолет (откъм аеродинамика), който просто трябва да се натъпче със съответния пълнеж. Ясно е било, че няма как мирно да поделят баницата за в бъдеще, та са се развели мирно и тихо. Яковлев, които по онова време са бедни като църковни мишки изведнъж имат почти готов УТС и разправят, че това била основната причина да бъдат купени от Иркут. В същото време МиГ-АТ е до никъде, защото там партньорството е на съвсем друга база. Логично и той е един забравен самолет, докато Як-130/M-346/L-15 си е еталон за съвременен УТС от висок клас.

Та, Як-130 е толкова M-346, колкото и M-346 е Як-130.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » пет юли 22, 2016 2:07 am

Blackhawk написа:От LM ако бяха малко по далновидни до сега да бяха пласирали бойната версия на Т-50 в централна и източна европа, от Saab щяха да видят сериозна конкуренция.
В LM всъщност са много далновидни, като спъват развитието на T-50 в пълноценен боен самолет, защото това ще им изяде от пазара за F-16 - нови и втора ръка. В момента версията FA-50 е супер скопен лек изтребител - двуместен без нужда, радар, който е бил адекватен преди 15 години, нямаш ракети за далечен въздушен бой, в същото време си го натоварил с Link 16 и имаш някакво не лошо въоръжение за "въздух-земя".
Та в перспектива, когато F-16 приключи, а това ще е в близките няколко години, може и да го развият като пълноценен боен самолет. Ако спечелят Т-Х това е почти сигурно.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Военна Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » пет юли 22, 2016 2:28 am

Сенегал с поръчка за KT-1. Много вероятно да е въоръжената версия

:arrow: http://www.janes.com/article/62441/sene ... outh-korea
Anyone who fights for the future, lives in it today

Отговори