Руска военна авиация
Re: Руска военна авиация
Състав и дислокация на тактическата авиация на ВКС и ВМФ. По български данни
http://www.easternorbat.com/html/russia ... e_eng.html
И какво е произведено и предадено през 2016 г.
http://bmpd.livejournal.com/2358587.html


И какво е произведено и предадено през 2016 г.

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Руска военна авиация
105 безпилотни комплекси доставени през 2016 г.
http://function.mil.ru/news_page/countr ... 826@egNews

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Руска военна авиация
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Руска военна авиация
Руските военни ще сменят Ил-62, Ту-134 и Ту-154 с Ту-214 и Суперджет 100
https://lenta.ru/news/2017/01/20/planes/

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Руска военна авиация
Много жалко че тези класики си отиват 

Re: Руска военна авиация
Отдавна трябваше да са си отишли.
Re: Руска военна авиация
Флота с тези самолети по принцип е с много нисък нальот, и няма много смисъл да се бракуват само заради годините. То и годините не са толкова много понеже повечето са производство от 80-те. Американците бутат B-52 и KC-135 които гонят 60 години. Според мен е просто някакво публично изказване заради катастрофата. Иначе в момента ремонтния завод в Минск ремонтира активно още Ту-134 за ВВС. Какъв е смисъла да наливат пари в тях ако искат да ги сменят след няколко години?
Re: Руска военна авиация
Не е въпросът да се използва оптимално наличния ресурс, а е въпрос на това да се натоварва индустрията. Аз лично очаквам да започнат да купуват Ту-214 в по-сериозни темпове, защото завода в Казан не е сред най-натоварените.tu-134 написа:Флота с тези самолети по принцип е с много нисък нальот, и няма много смисъл да се бракуват само заради годините. То и годините не са толкова много понеже повечето са производство от 80-те. Американците бутат B-52 и KC-135 които гонят 60 години. Според мен е просто някакво публично изказване заради катастрофата. Иначе в момента ремонтния завод в Минск ремонтира активно още Ту-134 за ВВС. Какъв е смисъла да наливат пари в тях ако искат да ги сменят след няколко години?
Anyone who fights for the future, lives in it today
-
- Мнения: 436
- Регистриран: нед яну 17, 2010 12:44 pm
Re: Руска военна авиация
Според мен не е добро решение да се прибързва, да изчакат няколко годинки и направо да почнат да взимат МС-21. Както се отбеляза по-горе, наличния парк може да е стар като години, но е с малък нальот, спокойно могат да изкарат още известно време.
Re: Руска военна авиация
А какви са отзивите от ползователите за Ту-214 и двигателите му?
Re: Руска военна авиация
Ако имаха depot level maintenance като Б-52 и КС-135 със съответните модернизации можеше и да има смисъл..Флота с тези самолети по принцип е с много нисък нальот, и няма много смисъл да се бракуват само заради годините
Re: Руска военна авиация
Р-27АЭ приемана ли е на въоръжение? Питам, защото в една стара книжка пише, че Су-33 е един от първите, които може да я носи и е чудно кои са останалите типове. Уж разработката й е била спряна в полза на Р-77/РВВ-АЕ, обаче е разработена от московския Вымпел, а не е киевска, а и външно по нищо не се различава от Р-27Р/ЭР та нищо чудно на клипчетата и снимките които гледаме с Р-27 да се ползва АЭ.
Отделно - една интересна снимка по темата Р-77/РВВ-АЕ

Отделно - една интересна снимка по темата Р-77/РВВ-АЕ


Re: Руска военна авиация
МС-21 е с американски двигател. Кога ще го полети с ПД-14 е неясно, но и да му сменят двигателя карантията му до голяма степен е западна. Така, че санкции, манкции, мъка.Реконструктор написа:Според мен не е добро решение да се прибързва, да изчакат няколко годинки и направо да почнат да взимат МС-21. Както се отбеляза по-горе, наличния парк може да е стар като години, но е с малък нальот, спокойно могат да изкарат още известно време.
Принципно на въоръжените сили хипер икономичен самолет не им трябва. Трябва им някакъв приличен пътнически самолет. От тая гледна точка, даже Ту-154М си става отвсякъде, въпреки че е тотално остарял за пътнически превози. Разбира се, Ту-214 ще е по-добре. Все пак си го ползват вече доста години за държавни и военни цели.
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Руска военна авиация
Според една графика в книжка за руското авиационно въоръжение на Ефим Гордон има достатъчно външни разлики между ЭР и АЭ (формата на обтекателя), та някой съвестен другар да забележи, че Су-33 май носи нещо по-различно.фен27 написа:външно по нищо не се различава от Р-27Р/ЭР та нищо чудно на клипчетата и снимките които гледаме с Р-27 да се ползва АЭ.
Anyone who fights for the future, lives in it today
-
- Мнения: 436
- Регистриран: нед яну 17, 2010 12:44 pm
Re: Руска военна авиация
Не съм чул МС-21 да е полетял още въобще, с какъвто и да е двигател. Когато стане готов за първи полет, най-вероятно ПД-14 също ще е готов, в момента е в доста напреднала фаза на изпитанията. Колкото до карантията, не виждам никаква информация по темата.Грозев написа: МС-21 е с американски двигател. Кога ще го полети с ПД-14 е неясно, но и да му сменят двигателя карантията му до голяма степен е западна. Така, че санкции, манкции, мъка.
Принципно на въоръжените сили хипер икономичен самолет не им трябва. Трябва им някакъв приличен пътнически самолет. От тая гледна точка, даже Ту-154М си става отвсякъде, въпреки че е тотално остарял за пътнически превози. Разбира се, Ту-214 ще е по-добре. Все пак си го ползват вече доста години за държавни и военни цели.
Re: Руска военна авиация
Филмче за Ка-52 и Ми-28Н, вече показваните клипове от Сирия плюс някои нови, тук-таме обичайните за журналята глупости, но си струва.
Re: Руска военна авиация
Хардкоре! Първи полет на нов самолет с нов двигател!Когато стане готов за първи полет, най-вероятно ПД-14 също ще е готов, в момента е в доста напреднала фаза на изпитанията.
"Руската рулетка" къде е измислена, някой може ли да каже?

-
- Мнения: 436
- Регистриран: нед яну 17, 2010 12:44 pm
Re: Руска военна авиация
Moss написа:Хардкоре! Първи полет на нов самолет с нов двигател!Когато стане готов за първи полет, най-вероятно ПД-14 също ще е готов, в момента е в доста напреднала фаза на изпитанията.
"Руската рулетка" къде е измислена, някой може ли да каже?

Re: Руска военна авиация
Информация за карантията има на сайта на производителяРеконструктор написа:Не съм чул МС-21 да е полетял още въобще, с какъвто и да е двигател. Когато стане готов за първи полет, най-вероятно ПД-14 също ще е готов, в момента е в доста напреднала фаза на изпитанията. Колкото до карантията, не виждам никаква информация по темата.Грозев написа: МС-21 е с американски двигател. Кога ще го полети с ПД-14 е неясно, но и да му сменят двигателя карантията му до голяма степен е западна. Така, че санкции, манкции, мъка.
Принципно на въоръжените сили хипер икономичен самолет не им трябва. Трябва им някакъв приличен пътнически самолет. От тая гледна точка, даже Ту-154М си става отвсякъде, въпреки че е тотално остарял за пътнически превози. Разбира се, Ту-214 ще е по-добре. Все пак си го ползват вече доста години за държавни и военни цели.

Anyone who fights for the future, lives in it today