Страница 30 от 30

Re: F-35 JSF

Публикувано: чет ное 23, 2017 9:42 pm
от росен
Изображение

Производството на бойни самолети в белите държави има своите технологични особености...
Те от своя страна влияят на качеството на тези самолети, оттам на тактическите им характеристики и накрая - на стратегическия баланс ...

Re: F-35 JSF

Публикувано: чет ное 23, 2017 11:51 pm
от =RvE=Tito
Производството на бойни самолети къде да е по света значи преди всичко технологични особености. Въпрос към теб - смяташ ли, че това на снимката някога ще полети?

Re: F-35 JSF

Публикувано: ср ное 29, 2017 10:30 pm
от росен
Абсолютно. Просто в Щатите не кичат некви дървени прототипи с тензодатчици, за да видят какво статично натоварване издържа конструкцията... Правят го на принципа на случайността с екземпляр от поточната линия и по този начин....

Re: F-35 JSF

Публикувано: чет ное 30, 2017 11:11 pm
от =RvE=Tito
ГолЕм си..

Re: F-35 JSF

Публикувано: пет дек 01, 2017 6:09 am
от tu-134
Снимката е от Великобритания. Този е за статични изпитания там и никога няма да полети.

Re: F-35 JSF

Публикувано: пет дек 01, 2017 8:02 pm
от =RvE=Tito
Не бъди песимист. Всеобщо схващане е, че мъж не може да забременее, но сме чували, че в някои райони опитите продължават :!:

Re: F-35 JSF

Публикувано: пет дек 01, 2017 8:49 pm
от playback
това се превърна в ебати форума, във всички секции на Военната авиация.

Благодарен съм на Almasy, че поддържа Гражданската авиация поне малко.

Ако случайно още има админ, можа да не се занимава да ме банва, нямам намерение да влизам тук така или иначе, освен трол и фейсбук мнения , няма какво да науча !

Re: F-35 JSF

Публикувано: пет дек 01, 2017 11:27 pm
от tu-134
playback написа:
пет дек 01, 2017 8:49 pm
това се превърна в ебати форума, във всички секции на Военната авиация.

Благодарен съм на Almasy, че поддържа Гражданската авиация поне малко.

Ако случайно още има админ, можа да не се занимава да ме банва, нямам намерение да влизам тук така или иначе, освен трол и фейсбук мнения , няма какво да науча !
Има какво да се чете и научи, но понякога трябва или да се чете между редовете, или да се ползва филтър :) .

Re: F-35 JSF

Публикувано: ср дек 06, 2017 1:03 pm
от Кало
Ф-35 загуби част от обшивката си при полет.

https://www.defensenews.com/air/2017/12 ... r-okinawa/

Re: F-35 JSF

Публикувано: съб мар 24, 2018 6:40 pm
от octagon
Тестове от заснежено покритие с въоръжение, F-35B.

Re: F-35 JSF

Публикувано: нед май 13, 2018 6:54 pm
от росен
https://twitter.com/LukeAFB/status/988233128870268928
Въпреки, че е сравнително стара новина, ще я постна. Явно в този форум най-переспективната военно-авиационна програма не е интересна.
https://twitter.com/StateDeptPM/status/ ... 6023333889

Re: F-35 JSF

Публикувано: пон май 14, 2018 10:44 am
от octagon
Програмата я следим, отпреди да се казва JSF. Топлата вода е отдавна известна.
Направи ми впечатление това, което го има и в един коментар - 11 часа полет с 10 дозарядки? На всяка ескадрила ще прикрепят ескадрила танкери или що?

Re: F-35 JSF

Публикувано: пон май 14, 2018 11:01 am
от stoian377
octagon написа:
пон май 14, 2018 10:44 am
На всяка ескадрила ще прикрепят ескадрила танкери или що?
Е те поне имат танкери.

Re: F-35 JSF

Публикувано: пон май 14, 2018 1:43 pm
от Реконструктор
Това значи ли, че 1 зареждане стига за 1 час полет?

Re: F-35 JSF

Публикувано: пон май 14, 2018 2:01 pm
от stoian377
Така прочетено, нещо подобно идва.

Re: F-35 JSF

Публикувано: пон май 14, 2018 5:18 pm
от tu-134
Вероятно е повече от 1 час, но може да са практикували допълнителни дозарядки.

Re: F-35 JSF

Публикувано: пон май 14, 2018 8:30 pm
от Amazon
octagon написа:
пон май 14, 2018 10:44 am
Програмата я следим, отпреди да се казва JSF. Топлата вода е отдавна известна.
Направи ми впечатление това, което го има и в един коментар - 11 часа полет с 10 дозарядки? На всяка ескадрила ще прикрепят ескадрила танкери или що?
Ф-35 на практика има почти два пъти по-голям обсег от самолетите, които заменя. Така че ще е подобрение, защото по твоята логика сега на всяка ескадрила F-16 има по две ескадрили танкери.

Re: F-35 JSF

Публикувано: пон май 14, 2018 9:18 pm
от Sharana
Точно пък в такъв форум съм искренно учуден от такава първосигнална реакция. Как пък решихте, че за един час изразходва цялото си гориво и е време пак да го зареждат, че ще падне иначе?
Има си процедури, които пък са по-строги в мирно време, когато няма кой да поема рискове и танкери има много. Маршрутите им са доста по-северни, за да може винаги да има летище в обхват. Следователно самолетите винаги имат един много солиден "резерв" от гориво, който да им дава възможност във всеки един момент при технически проблем със системата за дозареждане да се отклонят и да кацнат на летище в Гренландия/Исландия/Шотландия (което е по-близко). Наближи ли горивото до предварително зададения резерв, който заема солидна част от резервоарите, веднага се пълни, защото просто не може да падне под него. Също така много рядко летят сами (1 самолет + танкер), най-често са група от 4 до 6, присламчени към един танкер, по този маршрут (САЩ към Европа) и в общи линии постоянно ги зарежда. А това означава почти постоянна скорост от около 250 възела (заради презарежданията) и така изразходват много гориво и стигали до резерва за около час. Шест самолета се изреждали да презаредят от танкера за около час (по десетина минути на самолет с маневрите) и вече идвало време първия пак да го пълнят и така почти постоянно.
Отделно, че е добра тренировка на пилотите и на операторите в танкера с толкова много презареждания, а опита си им трябва. Има множество описани мисии над Ирак, където Ф-16ки са висели на патрул 9-10 часа, което е било свързано с между 10 и 15 дозареждания за тези 9-10 часа, защото постоянно са държали достатъчно гориво да реагират на ситуация (все пак за това са на патрул) без да кажат по радиото "ама ние първо трябва да презаредим, че доста време мина от предишното презареждане".