МиГ-29 по света
-
- Мнения: 147
- Регистриран: нед мар 13, 2016 9:50 pm
Re: МиГ-29 по света
Малко подробности около сделката за Египет:
Подтверждается наличие контракта с Египтом на 46 истребителей МиГ-29М
bmpd
July 13th, 15:04
Как стало известно из протокола об итогах голосования акционеров АО "Московское машиностроительное предприятие имени Чернышева", в 2015 году предприятием был заключен договор №700020109 от «17» ноября 2015 года («Контракт 8») на изготовление и поставку в течение 2016-2018 годов авиационных двигателей РД-33МК (укомплектованных агрегатами БАРК) в количестве 92 штук, который заключен с АО «РСК «МиГ» в сумме 8,675 млрд рублей. Тем самым фактически подтверждается заключение известного контракта с Египтом на поставку 46 истребителей МиГ-29М, а также сроки поставки - 2016-2018 годы.
Подтверждается наличие контракта с Египтом на 46 истребителей МиГ-29М
bmpd
July 13th, 15:04
Как стало известно из протокола об итогах голосования акционеров АО "Московское машиностроительное предприятие имени Чернышева", в 2015 году предприятием был заключен договор №700020109 от «17» ноября 2015 года («Контракт 8») на изготовление и поставку в течение 2016-2018 годов авиационных двигателей РД-33МК (укомплектованных агрегатами БАРК) в количестве 92 штук, который заключен с АО «РСК «МиГ» в сумме 8,675 млрд рублей. Тем самым фактически подтверждается заключение известного контракта с Египтом на поставку 46 истребителей МиГ-29М, а также сроки поставки - 2016-2018 годы.
Re: МиГ-29 по света
Аржентина, след хилядите си лутания, явно е опряла и до Русия с МиГ-29 (бих спекулирал - употребявани изтребители след КВР и модернизация).
http://kommersant.ru/doc/3202405

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: МиГ-29 по света
Россия поставила первые истребители МиГ-29 Египту
Много съкратена новина. Освен в заглавието, няма почти никакво съдържание.
Много съкратена новина. Освен в заглавието, няма почти никакво съдържание.
Re: МиГ-29 по света
Беларус.
Случва се.
Случва се.
Re: МиГ-29 по света
Поради повреда в единия двигател не му достигна тяга или пилотът допусна грешка при отлепянето и прибирането на колесника? Ще се радвам някой по-запознат от мен да ми разясни.
Re: МиГ-29 по света
Прилича като нещо виждано у нас - преждевременно прибиране на колесника.
"See, to me that's a stupid instrument. It tells what your angle of attack is. If you don't know you shouldn't be flying." - Chuck Yeager, from the back seat of F-15D at age 89.
=RvE=
=RvE=
Re: МиГ-29 по света
Типично преждевременно прибиране на колесника. Подемната сила е достатъчна да разпъне амортизатора на стойката, но недостатъчна да задържи самолета във въздуха. Инстинктивното потегляне на управлението "към себе си" само влошава нещата и самолетът допълнително губи скорост (подемна сила). В ГА също има такива случаи. Последният, който си спомням е с АН-26 на поляците в Талин. На този тип условията за прибиране на колесника са минимално безопасна височина около 5м и положителна вертикална скорост (набор). Предполагам на Миг29 не е много по различно.
http://avherald.com/h?article=430171a8&opt=0
http://avherald.com/h?article=430171a8&opt=0
When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward,
for there you have been, and there you will always long to return.
LEONARDO DA VINCI
for there you have been, and there you will always long to return.
LEONARDO DA VINCI
Re: МиГ-29 по света
Това е съвсем класическо за МиГ-29. Има защита, която не позволява прибирането на основния колесник на земята, когато предната стойка е притисната. Ако кранът "Уборка шаси" по някаква причина е в положение "уборка", когато самолета се засили, товарът от предната стойка се снема, блокировката отпада и оснония колесник се прибира.
Има едно такова геройство в изпълнение на Александър Гарнаев и возен някакъв муджахидин.
Има едно такова геройство в изпълнение на Александър Гарнаев и возен някакъв муджахидин.
В спомените му има подробно описание.11 ноября 1993г. авария самолёта МиГ-29УБ, аэродром Жуковский, лётчик-испытатель Гарнаев А.Ю. и лётчик одной из стран Западной Европы.
На разбеге вследствие непреднамеренной уборки шасси из-за оставления крана шасси в положении "на уборку" после предыдущего полета произошло столкновение с ВПП. Взлёт был прекращён, оба летчика живы, катапультирования не производилось.
Re: МиГ-29 по света
Едно е когато има несъгласуваност в действията на пилотите в двуместен вариант. Друго е при едноместен самолет.
Доколкото знам спарките често убират колесник поради различни положения на крана в двете кабини (по спомен във втора кабина има три положения на крана. как се прехвърля управлението не знам). Даже и на място/стоянка. При Су-25 май само носовата стойка. Основните не успяват. За подробности трябва да се търси някой техник на самолет. И явно затова е била създаена тази защита на МиГ-29 - да се избегне убиране в неподвижно състояние. Като се разчита, че преди полет всичко ще се изчисти. И би трябвало, ако се спазват съответните положения на органите. Трудно може да се разбере защо ще има сгрешено положение на крана при едноместен самолет. Може да се допусне някакъв странен отказ, но по статистика най-честата причина за проблеми в авиацията е човешка грешка. Което е и субективното ми мнение за случят.
В посочения цитат:
Доколкото знам спарките често убират колесник поради различни положения на крана в двете кабини (по спомен във втора кабина има три положения на крана. как се прехвърля управлението не знам). Даже и на място/стоянка. При Су-25 май само носовата стойка. Основните не успяват. За подробности трябва да се търси някой техник на самолет. И явно затова е била създаена тази защита на МиГ-29 - да се избегне убиране в неподвижно състояние. Като се разчита, че преди полет всичко ще се изчисти. И би трябвало, ако се спазват съответните положения на органите. Трудно може да се разбере защо ще има сгрешено положение на крана при едноместен самолет. Може да се допусне някакъв странен отказ, но по статистика най-честата причина за проблеми в авиацията е човешка грешка. Което е и субективното ми мнение за случят.
В посочения цитат:
Съвсем без отказ на техниката. От личен опит знам, че спарките са "коварни". Не само за колесника, и за други системи. Обаче превключвателите не се прещракват сами, затова "коварни" е в кавички.На разбеге вследствие непреднамеренной уборки шасси из-за оставления крана шасси в положении "на уборку" после предыдущего полета произошло столкновение с ВПП.
Re: МиГ-29 по света
И дефакто се възпламени баката отдолу?
Re: МиГ-29 по света
Няма никаква защита.
Датчикът за натисната стойка се намира на ДОС на колесника и блокира доста системи, но не и тази.
Или се запали баката, или се протриха горивните тръбопроводи към цилиндрите за управление на соплото, които се захранват с гориво с доста високо налягане (над 200 кгс/см2).
Кранът за колесника в първа кабина на спарката има 2 положения, във втора - 3 (горе, долу, неутрално).
Датчикът за натисната стойка се намира на ДОС на колесника и блокира доста системи, но не и тази.
Или се запали баката, или се протриха горивните тръбопроводи към цилиндрите за управление на соплото, които се захранват с гориво с доста високо налягане (над 200 кгс/см2).
Кранът за колесника в първа кабина на спарката има 2 положения, във втора - 3 (горе, долу, неутрално).
Re: МиГ-29 по света
Докато се чудим, караме и обвиняваме за едни самолети у нас и милиард и половина, Сърбия до няколко месеца ще ни изпревари по възможности на изтребителната авиация срещу 100-на милиона долара. Става ясно, че и новите (втора ръка, но модернизирани), както и модернизираните сръбски МиГ-29 ще са с нови РЛС, както и с РВВ-АЕ. Вероятно и разширени възможности В-З на нивото на СМТ-варианта.
https://lenta.ru/news/2017/07/19/serbia/
https://lenta.ru/news/2017/07/19/serbia/
Re: МиГ-29 по света
Докато други решават какво е добро за нас, така ще е. Скоро може и да нямаме нужда от самолети, ако продължават глупавите спорове от лаици, а се пренебрегва военната експертиза с довод за лобизъм.Кало написа:Докато се чудим, караме и обвиняваме за едни самолети у нас и милиард и половина, Сърбия до няколко месеца ще ни изпревари по възможности на изтребителната авиация срещу 100-на милиона долара. Става ясно, че и новите (втора ръка, но модернизирани), както и модернизираните сръбски МиГ-29 ще са с нови РЛС, както и с РВВ-АЕ. Вероятно и разширени възможности В-З на нивото на СМТ-варианта.
https://lenta.ru/news/2017/07/19/serbia/
When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward,
for there you have been, and there you will always long to return.
LEONARDO DA VINCI
for there you have been, and there you will always long to return.
LEONARDO DA VINCI
Re: МиГ-29 по света
Докато други решават какво е добро за нас, така ще е. Скоро може и да нямаме нужда от самолети, ако продължават глупавите спорове от лаици, а се пренебрегва военната експертиза с довод за лобизъм.Кало написа:Докато се чудим, караме и обвиняваме за едни самолети у нас и милиард и половина, Сърбия до няколко месеца ще ни изпревари по възможности на изтребителната авиация срещу 100-на милиона долара. Става ясно, че и новите (втора ръка, но модернизирани), както и модернизираните сръбски МиГ-29 ще са с нови РЛС, както и с РВВ-АЕ. Вероятно и разширени възможности В-З на нивото на СМТ-варианта.
https://lenta.ru/news/2017/07/19/serbia/
When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward,
for there you have been, and there you will always long to return.
LEONARDO DA VINCI
for there you have been, and there you will always long to return.
LEONARDO DA VINCI
Re: МиГ-29 по света
После се усетих че тая горната снимка е ментак, ето оригинала. Перу.

Още две екзотики



Още две екзотики

