Q&A - тема за кратки въпроси
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
По инструкция, а и на практика нашата кокарда има тънък бял кант по външния края на кръга.
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Благодаря за отговора !
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Има начин, ако кокардата на ВВС беше уникална, а не в този си широкоразпространен опростен вариант.g_petrov написа: Та значи нямали някакъв начин да се реагира при подобни съвпадения и те да се избягвар.

Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Времето на подобни опознавателни знаци постепенно отмира. Призовавам ви на един щатски армейски Black Hawk да му намерите опознавателния знак (освен черният надпис на черен фон US Army) и прочие примери. Или да видите как изглеждат Cougar-ите на други страни, които ги ползват и как изглежда нашия с огромна мишена, така де, опознавателен знак. Но това е последният проблем на ВВС...
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Всичко де що е полковник и нагоре в армията досега( а и някои по-долу) са привърженици на шаренийката."Шаренкото е красиво", не вярвам тия дето са минали през армията да не го знаят.Грозев написа: Или да видите как изглеждат Cougar-ите на други страни, които ги ползват и как изглежда нашия с огромна мишена, така де, опознавателен знак.Но това е последният проблем на ВВС...
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
И си прав и не си. Примерно, удобен момент беше с пребоядисването на МиГ-21 и L-39 (ремонтирания) да се нанесе и нова схема с ниско - забележими маркировки. Всъщност промяната на маркировките акт на кое ведомство/министерство трябва да бъде? Като цяло, мисля че трябва да се възстанови Андреевският кръст и защо вие като медия не повдигнете въпроса на по-високо ниво.Грозев написа:Времето на подобни опознавателни знаци постепенно отмира. Призовавам ви на един щатски армейски Black Hawk да му намерите опознавателния знак (освен черният надпис на черен фон US Army) и прочие примери. Или да видите как изглеждат Cougar-ите на други страни, които ги ползват и как изглежда нашия с огромна мишена, така де, опознавателен знак. Но това е последният проблем на ВВС...
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Петолъчките!
Тогава ВВС достигат апогея си. По времето на андреевския кръст (който е безспорно много по-естетичен и с висока "хералдическа" стойност) българските Въздушни войски са посредствени.

Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Мисля, че какви са били по дадено време не би следвало да е определящо, а Андреевският кръст е много по-издържан естетически (както и ти каза) и би се вписал в една ниско-забележима камуфлажна схема много успешно, за разлика от пълноцветната петолъчка.борден написа:Петолъчките!Тогава ВВС достигат апогея си. По времето на андреевския кръст (който е безспорно много по-естетичен и с висока "хералдическа" стойност) българските Въздушни войски са посредствени.
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Тъй де! Кръста на св.Андрей е отлично решение,аз от край време съм радетел за него..и не само аз очевидно.Да живей!!!Airfan написа:Мисля, че какви са били по дадено време не би следвало да е определящо, а Андреевският кръст е много по-издържан естетически (както и ти каза) и би се вписал в една ниско-забележима камуфлажна схема много успешно, за разлика от пълноцветната петолъчка.борден написа:Петолъчките!Тогава ВВС достигат апогея си. По времето на андреевския кръст (който е безспорно много по-естетичен и с висока "хералдическа" стойност) българските Въздушни войски са посредствени.
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Очевадно дориLZ написа:.....аз от край време съм радетел за него..и не само аз очевидно....

Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Не съм особено наясно, дали последното поколение самолети (визирам основно Lighting II и ПАК-ФА) са повече STOL или VTOL самолети.
За Lighting II съм виждал VTOL излитане/кацане, но въпроса ми е дали това е само опция са екстремни ситуации или ще бъде априори функция?
Вероятно същото се отнася и до Harrier/AV-8B в края на краищата – и при тях съм виждал и едното и другото. Разширявам въпроса – варианта Sea Harrier основно по тази характеристика ли се отличава от базовия вариант?
Сигурно е тъпичък въпроса, но силата ми е както знаете другаде
За Lighting II съм виждал VTOL излитане/кацане, но въпроса ми е дали това е само опция са екстремни ситуации или ще бъде априори функция?
Вероятно същото се отнася и до Harrier/AV-8B в края на краищата – и при тях съм виждал и едното и другото. Разширявам въпроса – варианта Sea Harrier основно по тази характеристика ли се отличава от базовия вариант?
Сигурно е тъпичък въпроса, но силата ми е както знаете другаде
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Единственият изтребител и въобще самолет, който в момента се произвежда и е проектиран за вертикално кацание и съкратено/ветикално излитане е F-35B. Други няма и не се очертава да има. Защо е така е дълга тема, но общо-взето причините са технически. Какво жертваш и какво получаваш.Almasy написа:Не съм особено наясно, дали последното поколение самолети (визирам основно Lighting II и ПАК-ФА) са повече STOL или VTOL самолети.
За Lighting II съм виждал VTOL излитане/кацане, но въпроса ми е дали това е само опция са екстремни ситуации или ще бъде априори функция?
Вероятно същото се отнася и до Harrier/AV-8B в края на краищата – и при тях съм виждал и едното и другото. Разширявам въпроса – варианта Sea Harrier основно по тази характеристика ли се отличава от базовия вариант?
Сигурно е тъпичък въпроса, но силата ми е както знаете другаде
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
За F-22 и Т-50 не съм виждал претенции, че са STOL, а VTOL в никой случай не са.
Harrier e точно VTOL, с техническа възможност за напълно вертикално излитане. Макар че с оглед увеличаване на бойния товар и икономия на гориво излита с разбег, измислиха му означение STOVL.
Sea Harrier беше снет от въоръжение преди няколко години.
Harrier e точно VTOL, с техническа възможност за напълно вертикално излитане. Макар че с оглед увеличаване на бойния товар и икономия на гориво излита с разбег, измислиха му означение STOVL.
Sea Harrier беше снет от въоръжение преди няколко години.
Fighters make show. Bombers make history.
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
В Индия продължава да летиoctagon написа:\
Sea Harrier беше снет от въоръжение преди няколко години.

Re: Q&A - тема за кратки въпроси
И както казвах преди, България няма да вземе никаква нова бойна техника, да не говорим за изтребители защото не искат даже и да имаме някаква сила, дори и при преговори след една евентуална 3 световна война - а тя вече е започнала. На запада не му пука за Украина, нито пък за източна европа/славяните. Цинично само дрънкат глупости и се хилят като преяли и препили. По принцип може ясно да се види че това за което говори запада, велик мир, сигурност, развитие и еди какво си са пълни рекламни димки, всъщност точно обратното става. Сега България се превръща в отскочен камък за бъдещи конфликти и милитеризация на Черно море и региона тип Южна/Северна Корея.
Единственото нещо което ще трябва да направи България е да развие дългия език и да почва да лиже и от запад и от изток задниците. От толкова про-западни и про-източни политици български, един не се сети за како е това българския интерес....знаем ли всъщност како е българскя интерес? Май не, защото той вече е прегазен и пречупен, с две думи 'хората се изселиха'...
Ясно се виждат валутни войни, търговски войни, сега и истински войни. Жалко че нямаме тоя капацитед да стойм неутрални, защо??
Единственото нещо което ще трябва да направи България е да развие дългия език и да почва да лиже и от запад и от изток задниците. От толкова про-западни и про-източни политици български, един не се сети за како е това българския интерес....знаем ли всъщност како е българскя интерес? Май не, защото той вече е прегазен и пречупен, с две думи 'хората се изселиха'...
Ясно се виждат валутни войни, търговски войни, сега и истински войни. Жалко че нямаме тоя капацитед да стойм неутрални, защо??
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Привет на всички, имам въпрос относно катапултните кресла по принцип.В тях има ли компютърна система?В броя на списанието който описват К-36, се споменава такава при версията К-36Д-3,5.При по-старите версии как е?Понеже намерих едни графики на К-36ДМ, поне там не намерих в описанието нещо което да свързвам с компютър като цяло.Благодаря предварително.
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Какво става напълниха го със спам тоя форум ?
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Навсякъде е тъй - всекидневно от спам кутията трия едно 40-50 майла.Blackhawk написа:Какво става напълниха го със спам тоя форум ?
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Има експлойт за тази платформа, чакаме нова версия.
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
- Ветеринарния летец
- Мнения: 125
- Регистриран: чет сеп 30, 2010 11:54 am
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
кой с..-съ-..с-..с-....посоли форума?