Q&A - тема за кратки въпроси
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Позамислих се, отиват ли украинските ВВС на ирански сценарии?
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Ако имаш предвид безброй години на бутане на все по-застаряваща техника, то да, отива.Blackhawk написа:Позамислих се, отиват ли украинските ВВС на ирански сценарии?
Украинците по-малко фалирали няма да станат в обозримо бъдеще, а и с право ще наливат военния бюджет в сухопътните си сили. Освен това имат индустрия да поддържат сегашната техника, а тя пък не е и кой знае колко ползвана. Така, че още 10 - 15 години ще изкарат така.
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Аз съм на "стандартния" му път на излитане.Последния път има чувството, че тъпанара ще се натресе в новостроящия се "небостъргач" до стадиона.Гада ми минава реално до главата.Almasy написа:Градски, аз имам вече закалка![]()
Живея в Славейков, тоест над мен прелитат дори когато са в коридора си (заход).
Но цепенето през центъра, особено на излитане......па не моат ли да го глобят?
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Ами това питам - глоби няма ли. Законово би трябвало да има и то солени. Спомням си (откъслечно) за някакъв случай в Kloten (Цюрих) - виновника беше порязан с такава глоба, че след прецедента, никой друг не посмя да повтори маймунджилъка.stoian377 написа:Аз съм на "стандартния" му път на излитане.Последния път има чувството, че тъпанара ще се натресе в новостроящия се "небостъргач" до стадиона.Гада ми минава реално до главата.
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Подай оплакване до ГВАAlmasy написа:Ами това питам - глоби няма ли. Законово би трябвало да има и то солени. Спомням си (откъслечно) за някакъв случай в Kloten (Цюрих) - виновника беше порязан с такава глоба, че след прецедента, никой друг не посмя да повтори маймунджилъка.stoian377 написа:Аз съм на "стандартния" му път на излитане.Последния път има чувството, че тъпанара ще се натресе в новостроящия се "небостъргач" до стадиона.Гада ми минава реално до главата.
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Ще има ли ефект?


Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Трябва да пробваш. На сайта на ГВА има форма за оплаквания, така че давай.Almasy написа:Ще има ли ефект?
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Здравейте,
Искам да попитам, защо на различните варианти на Су 30- СМ, МКИ, МК2... на някой има ПХО, а на други няма, и на кои има на кои няма?
Не е ли един и същи самолет, със разлика във авиониката за различни клиенти?
Благодаря!
Искам да попитам, защо на различните варианти на Су 30- СМ, МКИ, МК2... на някой има ПХО, а на други няма, и на кои има на кои няма?
Не е ли един и същи самолет, със разлика във авиониката за различни клиенти?
Благодаря!
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Ей тази графика мисля, че ще ти изясни картинката на семейното дърво на Су-30teddy написа:Здравейте,
Искам да попитам, защо на различните варианти на Су 30- СМ, МКИ, МК2... на някой има ПХО, а на други няма, и на кои има на кои няма?
Не е ли един и същи самолет, със разлика във авиониката за различни клиенти?
Благодаря!

С две думи - Су-30 са два самолета - единият по-конвенционален правещ се в КНААПО и един по-пипнат правен от Иркут. И двата се базират на най-първия Су-30 (без други букви), но реално днес са с различни двигатели, авионика и аеродинамика (до известна степен).
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Благодаря!
Така, наистина става ясно.
Така, наистина става ясно.
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Това покитайчен (и предполагам доста осъвременен) вариант за ДЛРО на АН-12 ли е?


Re: Q&A - тема за кратки въпроси
В Кубинка знам, че тренират въздушен бой и бойно използване като цяло. Но има ли дежурни двойки? Все пак не стоят малки самолети там 

Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Нямафен27 написа:В Кубинка знам, че тренират въздушен бой и бойно използване като цяло. Но има ли дежурни двойки? Все пак не стоят малки самолети там
Re: Q&A - тема за кратки въпроси

какъв е тоя костюм
-
- Мнения: 436
- Регистриран: нед яну 17, 2010 12:44 pm
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
И на мен ми е доста интересно.
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Това е Баклан. По разпънато е - Высотный комбинезон-скафандр "Баклан".
Претензии экипажей вызывают предназначенные для истребителей и мало подходящие для продолжительных полетов комбинезоны, шлемы, кислородные маски. На базе полка было проведено несколько конференций по "человеческому фактору", на которых представлялись образцы нового снаряжения – легкие и удобные шлемы, наушники, спасательные скафандры "Баклан" (представляющие собой облегченный космический скафандр), даже массажеры и эспандеры, помогающие снять напряжение при длительном полете. Увы, все они так и остались в опытных образцах. Скафандр "Баклан" был сразу забракован летным составом, как не приспособленный для длительных полетов в виду своей громоздкости, цепляющимися за арматуру кабины деталями. Поэтому он никогда не использовался в полете (несмотря на многие публикации в прессе), за исключением испытаний единственного экземпляра, применяемого летчиком-испытателем для обкатки скафандра в полете. Отношение испытателя к "Баклану" тоже было не слишком хорошим. Достаточно сказать что в одном из полетов при вставании с места арматура скафандра цепляясь за все подряд просто выключила два двигателя в полете. Единственный экземпляр скафандра на Энгельсской авиабазе используется только как экспонат для всевозможных демонстраций.
Взето => http://www.airforce.ru/aircraft/tupolev ... ge_1_7.htm
Претензии экипажей вызывают предназначенные для истребителей и мало подходящие для продолжительных полетов комбинезоны, шлемы, кислородные маски. На базе полка было проведено несколько конференций по "человеческому фактору", на которых представлялись образцы нового снаряжения – легкие и удобные шлемы, наушники, спасательные скафандры "Баклан" (представляющие собой облегченный космический скафандр), даже массажеры и эспандеры, помогающие снять напряжение при длительном полете. Увы, все они так и остались в опытных образцах. Скафандр "Баклан" был сразу забракован летным составом, как не приспособленный для длительных полетов в виду своей громоздкости, цепляющимися за арматуру кабины деталями. Поэтому он никогда не использовался в полете (несмотря на многие публикации в прессе), за исключением испытаний единственного экземпляра, применяемого летчиком-испытателем для обкатки скафандра в полете. Отношение испытателя к "Баклану" тоже было не слишком хорошим. Достаточно сказать что в одном из полетов при вставании с места арматура скафандра цепляясь за все подряд просто выключила два двигателя в полете. Единственный экземпляр скафандра на Энгельсской авиабазе используется только как экспонат для всевозможных демонстраций.
Взето => http://www.airforce.ru/aircraft/tupolev ... ge_1_7.htm
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Чел съм, че на Ту-160 техническият персонал понякога слага химически костюми поради работа с токсични вещества.
Fighters make show. Bombers make history.
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Не знам, каква е конкретната причина за Т-160, но при Ту-22М има Х-22. Ракета с много опасни гориво и окислител.octagon написа:Чел съм, че на Ту-160 техническият персонал понякога слага химически костюми поради работа с токсични вещества.
Re: Q&A - тема за кратки въпроси
Х-22 не знам да се използва на Ту-160. Цитираното ми направи впечатление, намерих статия за Ту-160 в подшивка на Авиация и космонавтика или Крыля родины (по-вероятно) от 1990 г., в която имаше някои оплаквания от самолета за лоша ергономика и пренебрежение към поддържащия персонал. Един казваше, запомнил съм го, че си личало, че "Туполев" са монополисти и никой не им дишал в гърба. "Гластността" вече си личеше тук-там.
Fighters make show. Bombers make history.