Свалянето на полет MH17

Всичко за военната военната авиация по света
Кало
Мнения: 2311
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Кало » пон юли 21, 2014 11:05 pm

Драги ми Грозев, единственото агресивно нещо тук е собствената ти арогантност и неподплатена с нищо снизходителност. Тонът ми единствено им съответства.

Видно е от много време насам, че смяташ различното мнение за агресивно, но, поне аз съм забелязъл, има я тая особеност - колкото хора, толкова и мнения.

Смятам, че постингът ти нарушава всички форумни правила, но вероятно те не важат за теб, така че - ОК.

Щом банът е решението за справяне с различното мнение, то - действай. От това по-прав няма станеш, нито пък ще добавиш някакъв важен аргумент към спора, но ще провалиш още един интересен форум.

По същество - Стрелков обяви, че става дума за дълбок и спокоен тил в района на падане на самолета. Само че той като цяло влиза в зона на военните действия - официално е част от зоната, определена и от Киев за провеждане на АТО. Днес там гърмяха с оръдия. Ако разследващите ИСКАХА да отидат на мястото бързо, щяха да го направят. Вече посочих и защо - защото там отидоха бързо чужди журналисти, както и спасители от украинското (тоест - част от правителството в Киев) Министерство на извънредните ситуации (МЧС). Това доказва наличието на обективна възможност за пристигане на експерти. Значи липсата им там е в резултат на нещо друго - не липсата на разрешение.
Това, че някой е създал "условия" за да може разследващата комисия да отиде някъде е толкова достоверно, колкото това, че някой ги е спирал да го направят. Ти избираш да вярваш на едната теза, игнорирайки другата.
Това, чисто и просто, не е верен извод. Както вече посочих, за разлика от твърденията на едната страна, че достъпът е отказан, районът е затворен и прочее, там имаше: чужди журналисти, комисия на ОССЕ, украински спасители, вчера - малайзийски, днес - вече и холандски. Та, при условие, че в първия ден там има изброените хора, кой точно лъже - твърдящият, че е отказан достъп и няма сигурност, или твърдящият, че достъп има и сигурността е гарантирана. Въпросът е риторичен.
Ти просто дори базово не си запознат с тях. Та няма как да го твърдиш, признавам.
Вероятно не съм подробно запознат с тези процедури. Чел съм само една книга на Дочо за безопасността на полетите, плюс основните правила, разписани в нета за случаите на авиационни инциденти. Това ми е работата - да се запозная с нещата, за които ще разказваме на хората.
Смятам, че да се изисква буквално спазване на процедурите в зона на бойни действия/антитерористична операция, по терминологията на Киев, е меко казано - абсурдно и указва неразбиране на реалностите в региона.
Ами добре, да си направят разследващ орган по Анекс 13 и да имат претенции за роля в разследването. Не се чуват такива неща.
Колко време трябва да това, кой ще признае този орган? Това в условията на все още непризнатата промяна на статуса на Крим.


ПП - за думички като "гнусен", "агресивен" и "тъпо" извинения не искам :), нямат никакъв смисъл с оглед източника им. Точно както и аналогията между събитията във воената зона и този форум.

Стоян
Мнения: 812
Регистриран: пон яну 03, 2011 7:24 pm

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Стоян » пон юли 21, 2014 11:10 pm

Грозев написа: Това за "военните действия" в региона влизаш в противоречие със Стрелков, който каза, че това било дълбок и спокоен тил. Та какви артилерийски обстрели? Ако някой искаше да пусне разследващите бързо това щеше да стане факт максимум ден след инцидента. А не, евентуално, подчертавам евентуално, пет дни след това.
Не смятате ли г-н Грозев, че ситуацията е малко по-различна? Там където падна самолета е мирно и спокойно (което е достатъчно за работа, обаче първо трябва да пристигнеш), но силите на сепаратистите са общо взето в обкръжение. Освен частично границата с Русия. До "тихото" място трябва да се стигне, като се пресече зона на сериозни бойни действия действия. Дори и да приемем, че разследващата група е формирана веднага, (и има достатъчно желаящи да помиришат барут) пак ще има дни път IMHO.
И въпросът ми към вас:
Имате ли данни ICAO да обвинява някоя от страните, че са ги забавили по пътя?

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1839
Регистриран: ср окт 03, 2007 4:26 pm
Местоположение: LBPD/PDV
Контакти:

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Airfan » пон юли 21, 2014 11:20 pm

Тезата за Су-25 на 10 000 м ми издиша. Дори и да може да "подскочи" до тази височина, няма абсолютно никакъв смисъл да пращаш Су-25 на прехват срещу неопозната цел, очевидно летяща извън пределите на Су-25 в курс към Русия, т.е. не е нападаща, а отстъпваща. Виж обратното някакви действия на сепаратисти/руснаци срещу настъпваща цел ми се виждат по-логични.
Като се има предвид, че руснаците не са глупави и могат да различат въздушен коридор с цивилен трафик от атакуващ самолет, то логиката сочи единствено и само сепаратистки действия.
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net

Кало
Мнения: 2311
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Кало » пон юли 21, 2014 11:23 pm

tu-134 написа:
за разлика от спорните моменти по полета и падането на MH17.
1. Не виждам защо продължаваш да мислиш че самолета може да не е бил свален...
Информацията за превзетата база на буковете идва от участници в това действие - опълченците, които и твърдят, че установките са обезопасени от украинците. Дали е така - не знам със сигурност.
2. Радвам се да видя че най после си признаваш че не знаеш кое как е. Не че аз твърдя да знам 100%.

3. Но е интересно, и най вече много подозрително цялата история с тези пленени Бук.

1) Първо се твърдеше че са пленили Бук http://itar-tass.com/mezhdunarodnaya-panorama/1287030
и че даже ще пазят Донецк с тях:
http://www.vesti.ru/doc.html?id=1741703
2) После изведнъж казват че нямали Бук (абсолютно обратното от първата точка по горе, и пак ИТАР ТАСС) http://itar-tass.com/mezhdunarodnaya-panorama/1325289
3) После пак имали ама бил чупен
http://www.ntv.ru/novosti/1149301/
4. За проблемите с достъпа - такива реално не е имало. Не предавай пропагандните писания като факти.
4. Кажи ми колко повече източника да ти дам? И кои не са пропаганда според теб? RT? :lol: :lol:

Ето още, понеже продължаваш да мислиш че щом са били на място означава че са били свободни да ходят навсякаде:

1) Директно от OSCE, или и това е пропаганда?
http://www.osce.org/ukraine-smm/121431

2) Тук се твърди че не са могли да взимат нужни критични доказателства:
http://www.news.com.au/world/ukraines-e ... 6994775067

3) През това време бунтовниците си пряват селфите пред останките и крадят личните вещи на загиналите:
http://thenewdaily.com.au/news/2014/07/ ... rash-site/

5. Да продължавам ли?
про-новоруско пропагандно клипче, но бъка от интервюта с местни хора - очевидци, които обясняват за втори самолет, летял с падналия Боинг
6. Значи да вярваме на нещо което ти самия признаваш за пропаганда?
руският брифинг, демонстриращ документирани средства за обективен контрол, сочещи неопознат, с висока степен на вероятност - военен самолет в непосредствена близост на MH17 (линк към сайта с цялата пкф и документацията вече има тук)
7. В момента това е да кажем най сериозното нещо което е излязло от разследването и съм склонен да мисля че е точно.
Отново тотално преиначаваш нещата.

1. Защото не съм видял решителни доказателства за обратното. Сигурно е свален, но фактът е, че е паднал. Придържам се към фактите, установени към момента. Ако това те дразни, не чети.


2. Ужасно много неща не знам. Това не е е повод за радост :).


3. Както и куп други неща около този конфликт, тази тема - за Буковете, бъка от противоречия. Логиката сочи, че ако имаха действащ комплекс - поне РЛС и ПУ, то активността на украинската щурмова, бомбардировъчна и транспорта авиация щеше да спадне. Както спадна активността на щурмовата вертолетна, след демонстрацията на наличието на ПЗРК и ЗУ-23-2. Разбира се - това е само предположение.

4. -1 Докладът на ОССЕ - "No process of debris collection was observed." - чакай сега - местните селяни са тарашили и прибирали, или не са?
Или - "There were dead bodies at the scene, marked, but exposed to the elements." - тоест, оказва се, местните са изпълнили условията на разследването? И кое е вярното сега - да не се пипат телата или да се предпазят от действието на природните сили?


-2 и -3. няма да ги коментирам - типична, неподкрепена с доказателства пропаганда. А и излизаме от темата.

5. Ако е с източници като последните два - няма смисъл. Не че всеки източник не е важен, но някои са достатъчно дискредитирани, за да можем с лека ръка да си позволим да ги загърбим.


6. Клипчето е пропагандно заради разни твърдения на авторите му и надписите в него. Показанията на очевидците не са, и се свързват и с тези в репортажа на Нова, и с представените от руското МО данни - какво още трябва, за да те убеди, че вероятно има нещо като втори самолет/подобно?


7. Така е, още повече, че други данни от обективен контрол досега изобщо не са излизали. Нито данни от спътниковите снимки на САЩ (е, нищо чудно, след руското шоу, на петия ден и такива снимки да се появят)

Стоян
Мнения: 812
Регистриран: пон яну 03, 2011 7:24 pm

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Стоян » пон юли 21, 2014 11:32 pm

Airfan написа:Тезата за Су-25 на 10 000 м ми издиша. Дори и да може да "подскочи" до тази височина, няма абсолютно никакъв смисъл да пращаш Су-25 на прехват срещу неопозната цел, очевидно летяща извън пределите на Су-25 в курс към Русия, т.е. не е нападаща, а отстъпваща. Виж обратното някакви действия на сепаратисти/руснаци срещу настъпваща цел ми се виждат по-логични.
Като се има предвид, че руснаците не са глупави и могат да различат въздушен коридор с цивилен трафик от атакуващ самолет, то логиката сочи единствено и само сепаратистки действия.
Не знам дали съфорумниците са гледали брифинга, но реално нямаше теза за Су-25. Имаше теза, че цивилен руски радар е засякъл самолет при издигането му от 5000м нагоре. Имаше преположение, че това може да е бил Су-25. Според мен нарочно подхвърлоха това предположение. За това дали радара може да каже точно писах преди малко. Също и за други вероятни машини.
Едно от най-важните неща на брифинга беше, че не се каза каво точно е поразило Боинга. Също и причината защо предполагаемия Су-25 е отишъл там.
Както опитах да намекна никой от форума не оспорва факта, че радара е засякъл самолет. Вместо това се твърди че не може Су-25 да е бил там. А то може да е била друга машина (или все пак за Су-25 да може за кратко).

Потребителски аватар
tu-134
Мнения: 982
Регистриран: чет юли 17, 2008 7:28 am

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от tu-134 » пон юли 21, 2014 11:50 pm

Ако е с източници като последните два - няма смисъл. Не че всеки източник не е важен, но някои са достатъчно дискредитирани, за да можем с лека ръка да си позволим да ги загърбим.
news.com и thenewdaily.com са пропаганда? Моля те, кажи ми кои источници смяташ за непропагандни и ще пускам само от тях.

Защото до сега пускаш само руски такива, и мисля че всички знаем колко достоверни са те...
какво още трябва, за да те убеди, че вероятно има нещо като втори самолет/подобно?
Да кажем това което днеска пуснаха от руското МО а не някакви очевидци селяни който вероятно не правят разлика между Су-25 и 777.

Потребителски аватар
=RvE=Tito
Мнения: 694
Регистриран: пон окт 08, 2007 2:29 pm
Контакти:

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от =RvE=Tito » пон юли 21, 2014 11:52 pm

От цялата какафония през последните дни само в едно съм сигурен - който и с каквото е стрелял по този самолет, билото то ЗРК е ли пък друг самолет го е направил с ясното съзнание по какво стреля. Това е всъщност най-страшното..
"See, to me that's a stupid instrument. It tells what your angle of attack is. If you don't know you shouldn't be flying." - Chuck Yeager, from the back seat of F-15D at age 89.
=RvE=

Стоян
Мнения: 812
Регистриран: пон яну 03, 2011 7:24 pm

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Стоян » пон юли 21, 2014 11:58 pm

Нарочно ще добавя в отделен пост. Както вече се спомена, на проведения брифинг нямаше нещо като:
- Според информацията/видеото на еди-коя си интернет страница.....

Отделно това изглеждаше като първа серия.

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1839
Регистриран: ср окт 03, 2007 4:26 pm
Местоположение: LBPD/PDV
Контакти:

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Airfan » вт юли 22, 2014 12:02 am

=RvE=Tito написа:От цялата какафония през последните дни само в едно съм сигурен - който и с каквото е стрелял по този самолет, билото то ЗРК е ли пък друг самолет го е направил с ясното съзнание по какво стреля. Това е всъщност най-страшното..
Всъщност сепаратистите не е ясно дали са знаели по какво стрелят. За другите два варианта със сигурност са знаели и наистина е страшно!
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net

Стоян
Мнения: 812
Регистриран: пон яну 03, 2011 7:24 pm

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Стоян » вт юли 22, 2014 12:10 am

Дали умишлено или не свалянето на БОИНГА доведе до едно положение.
Не само на този форум, събитието отмести погледите от бойните деиствия в Донецка и Луганска области. (според мен са най-интензивните досега)

stoian377
Мнения: 531
Регистриран: вт окт 20, 2009 7:19 pm

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от stoian377 » вт юли 22, 2014 12:21 am

Airfan написа: Всъщност сепаратистите не е ясно дали са знаели по какво стрелят.
Съгласен.Ако се окаже след разследване че са те, а то май тая версия остава най-достоверна засега(ако не излезе някое чудо), май са стреляли по каквото падне в обхвата на"Бук"-а, на принципа "самолет ли е, украински е". Ако си имаха представа нямаше да си бият такава мечка сами.

Потребителски аватар
=RvE=Tito
Мнения: 694
Регистриран: пон окт 08, 2007 2:29 pm
Контакти:

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от =RvE=Tito » вт юли 22, 2014 12:46 am

Без значение от кой, ако е свален със ЗРК Бук няма начин разчетът на комплекса да не знае на каква височина, с каква скорост и с какъв курс лети целта им. Също така щом са до там "грамотни", че да пуснат и успешно насочат ракета към МН17, то със сигурност са наясно с регулярния цивилен трафик в района. Освен това Бук не е "стреляй и забрави" система, иска си операторски умения и тренаж, дори и по такава обемиста неманеврираща цел. И като сложим това, че всичко се е случило в безоблачно време посред бял ден няма съмнение, че един такъв "дирижабъл" е повече от лесен за разпознаване с просто око от земята.

И в този форум дори има хора с фототехника и умения да прочетат и регистрацията на един 777 на такава височина. Нека ме поправят, ако греша.
"See, to me that's a stupid instrument. It tells what your angle of attack is. If you don't know you shouldn't be flying." - Chuck Yeager, from the back seat of F-15D at age 89.
=RvE=

Стоян
Мнения: 812
Регистриран: пон яну 03, 2011 7:24 pm

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Стоян » вт юли 22, 2014 12:52 am

Понеже на много форуми чета, че СОУ съвсем не можела да действа сама (виж транспортно-пусковата машина не може сама).
Ширина диаграммы направленности антенны канала сопровождения цели составляла 1,3° по азимуту и 2,5° по углу места, канала подсвета - 1,4° по азимуту и 2,65° по углу места. Время обзора сектора поиска (120° по азимуту и 6°-7° по углу места) в автономном режиме - 4 с, в режиме ЦУ (10° по азимуту и 7° по углу места) - 2 с.
Максимальные ошибки по дальности составляли не более 175 м, среднеквадратические ошибки измерения угловых координат - не более 0,5 д.у. РЛС была защищена от активных, пассивных и комбинированных помех. Аппаратура самоходной огневой установки обеспечивала блокировку пуска ЗУР при сопровождении своего самолета или вертолета.
Взето от тук - http://pvo.guns.ru/buk/buk_01.htm
Това е за доста особена СОУ, но според мен специално за ъглите съответства на първия БУК. За "Бук-М1" единствено може да се намери, че е нараснала далечината на откриване с РЛС. За промяна на ъглите няма данни (според мен няма и голяма нужда).
СОУ - самоходна огнева установка

Стоян
Мнения: 812
Регистриран: пон яну 03, 2011 7:24 pm

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Стоян » вт юли 22, 2014 1:07 am

=RvE=Tito написа: Освен това Бук не е "стреляй и забрави" система, иска си операторски умения и тренаж, дори и по такава обемиста неманеврираща цел.
С доуточнение, че когато вече е докарано до автосъпровождане с РЛС, то е истинско "стреляй и забрави". Уменията и натренираността са до натискане на бутона "Пуск" (или както там се казва).
С оптиката не намирам данни как е съпровождането - вероятно ръчно(подсвета си е пак през антенната система).

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Грозев » вт юли 22, 2014 2:27 am

Стоян написа:
Грозев написа: Това за "военните действия" в региона влизаш в противоречие със Стрелков, който каза, че това било дълбок и спокоен тил. Та какви артилерийски обстрели? Ако някой искаше да пусне разследващите бързо това щеше да стане факт максимум ден след инцидента. А не, евентуално, подчертавам евентуално, пет дни след това.
Не смятате ли г-н Грозев, че ситуацията е малко по-различна? Там където падна самолета е мирно и спокойно (което е достатъчно за работа, обаче първо трябва да пристигнеш), но силите на сепаратистите са общо взето в обкръжение. Освен частично границата с Русия. До "тихото" място трябва да се стигне, като се пресече зона на сериозни бойни действия действия. Дори и да приемем, че разследващата група е формирана веднага, (и има достатъчно желаящи да помиришат барут) пак ще има дни път IMHO.
И въпросът ми към вас:
Имате ли данни ICAO да обвинява някоя от страните, че са ги забавили по пътя?
По първата точка, ако има желание може да се направи всичко. Мястото на падането е недалеч от границата. Можеше да се влезе и от там, ако всички страни искаха да започне бързо разследване. Уви.

По втората точка:
A senior ICAO official told Reuters that safety concerns meant the two investigators who were in Ukraine could not reach the crash site or examine the plane's flight recorders.

"Nobody has been allowed to have access to the site for that purpose," said the official, who was not authorized to speak to the media.

"Until safe passage for them is assured we don't send people into that kind of situation."
:arrow: http://www.reuters.com/article/2014/07/ ... PG20140720
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Грозев » вт юли 22, 2014 2:30 am

Черната кутия е предадена на малайзийски представители:
:arrow: http://www.bbc.com/news/world-europe-28413467

Резолюцията на ООН по темата:
:arrow: http://www.un.org/News/Press/docs//2014/sc11483.doc.htm

Сателитна снимка с мястото на катастрофата:
:arrow: http://aviationweek.com/site-files/avia ... 2014_a.jpg
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
gig
Мнения: 507
Регистриран: чет окт 04, 2007 10:20 am
Местоположение: Sofia

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от gig » вт юли 22, 2014 3:01 am

Не съм запознат с Бук-а, но за Двина/Волхов мога да кажа, че при самостоятелна работа не е лесно да се разбере дали целта е голям военно-транспортен самолет (например Ил-76) или пътнически такъв (например Боинг 777). Отметките им на екрана са еднакви. Трябва да съдиш по височината, курса, скоростта и други вторични признаци при това в остър дефицит на време, особено ако е напрегната ситуацията.
Сашо написа:Давай Гриша, че сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!

Потребителски аватар
Airbuster
Мнения: 882
Регистриран: чет окт 18, 2007 8:14 am
Местоположение: Back in BG
Контакти:

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Airbuster » вт юли 22, 2014 5:28 am

Кало написа:И материалите по темата на сайта на руското МО - http://function.mil.ru/news_page/countr ... 654@egNews
***

Да твърдиш, че пътнически самолет, който лети на 10000 м с крайсерска скорост от 900 км/ч е свален от щурмови изтребител Су-25 е повече от абсурдно. Това е престъпно отбягване от реалната причина за свалянето на MH17 и храна за конспиратори и други слабоумници, които се връзват на руската пропаганда.

Щурмовикът Су-25, който не се слави с голяма тяговъоръженост ме съмнява да успее да достигне лесно и 7000-те метра, с които го рекламират из мрежата.
Да не говорим, че при редовна бойна мисия Су-то ще бъде поне с 2 блока НУРС. Поне! Нормално е да бъде с 4 и може би с 2 неуправляеми бомби, за да има смисъл да го пращат да се сражава. Но да излезем за малко от реалността и да приемем, че въпросното Су е било само с 2 ракети Р-60 и с половин резервоар гориво, имал е идеалните условия да се катери и пилота е бил супер надъхан нечовек, който е успял да издържи в нехерметизираната кабина. Ок - на фона на огромните температурни разлики при тези височини, топлината от двигателите на самолета ще са лесна цел за инфра-червената глава на Р-60. Да кажем, че пилота е успял да се доближи на 2-3 километра до Боинга (главата не ми го побира - толкова е абсурдно, но както и да е) и е успял да извърши пуск. Тук идва следващата голяма греда за руските разследващи.
Р-60 е малка ракета В-В, която има 3 килограмова бойна глава, насочваща се винаги към топлинен източник. Как тази малка ракета, ще разцепи във въздуха голям пътнически самолет като 777?
Ето тук идва следващия голям абсурд. Дори и да има попадение, ракетата ще уцели най-вероятно двигателя, а не фюзелажа както би направила ракета насочвана от радар. Малката бойна глава би направила сериозни външни поражения по-голямия двигател, но едва ли ще успее да го свали или да разцепи крилото. Със сигурност ще успее да го повреди и изкара извън строя, но Боинга ще успее да достигне до най-близкото летище с 1 двигател. Ето един аналогичен случай на пътнически самолет ударен от Р-60:
On 7 August 1988, a BAe-125 owned by the Botswana Government was carrying the President of Botswana, Quett Masire, and his staff to a meeting in Luanda. An Angolan MiG-23 pilot fired two R-60s at the plane. One missile hit the no. 2 engine, causing it to fall off the aircraft. The second missile then hit the falling engine. The crew was able to make a successful emergency landing on a bush strip at Cutio Bie.
И тук говорим за малък пътнически BAe 125 от класа на бизнес джетовете...

***

Мир на праха на загиналите!
_______________
В този пост точно и ясно написах какво НЕ трябва да има в тази тема. Airbuster избра да не се съобразява и получава едноседмичен бан!

Admin

Потребителски аватар
fly away
Мнения: 16
Регистриран: нед юли 03, 2011 8:49 am

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от fly away » вт юли 22, 2014 8:08 am

Бивш репортер на агенция Асошиейтед Прес Робърт Пери е научил от източници в американското разузнаване, че САЩ разполагат със сателитни снимки, които показват, че украинските военни са отговорни за свалянето на полет MH17 на „Малаизийскте авиолинии“. При липсата на подобаващо разследване на трагедията, до момента всички сочеха като главни виновници подкрепяните от Русия опълченци в Източна Украйна, но източникът на Пери разказват съвсем различна история, съобщава infowars.com. „Това, което научих от източник, който ми е предоставял точна информация по подобни въпроси в миналото, е, че разузнавателните агенции на САЩ притежават детайлни сателитни снимки на предполагаемата ракетна установка, която е изстреляла фаталната ракета, но батареята, вероятно, е била под контрола на украинските правителствени войски, облечени, видимо, в украински униформи“, споделя Пери.

„Това, което научих от източник, който ми е предоставял точна информация по подобни въпроси в миналото, е, че разузнавателните агенции на САЩ притежават детайлни сателитни снимки на предполагаемата ракетна установка, която е изстреляла фаталната ракета, но батареята, вероятно, е била под контрола на украинските правителствени войски, облечени, видимо, в украински униформи“, споделя Пери.

http://www.blitz.bg/news/article/280577

Реконструктор
Мнения: 436
Регистриран: нед яну 17, 2010 12:44 pm

Re: Свалянето на полет MH17

Непрочетено мнение от Реконструктор » вт юли 22, 2014 9:46 am

Грозев написа:Сателитна снимка с мястото на катастрофата:
:arrow: http://aviationweek.com/site-files/avia ... 2014_a.jpg
Чист късмет (голям), че не е имало жертви на земята.

Отговори