Производители

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1266
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнениеот Almasy » чет апр 06, 2017 9:40 am

То нема лошаво, ама ме гони скептиката.
Те София-Дубай не са пуснали (ЕК, инак нискотарифната flydubai лети до София), камо ли София-Сидни....
Тоз 778 трее и да се напълни.
Пък и 500 евро София-Сидни.....чак таквизи промоции нема.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1266
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнениеот Almasy » чет апр 20, 2017 8:36 pm

Боинг беше обещал 18 инча ширина на съвсем новите, олекотени седалки за 77Х (-8 и -9) при конфигурация 10-abreast (Y class, разбира се)
Сега обаче, излеезе, че ще са 17.4 инча. Това, както и побликуваната снимка на вече готовите седалки с анорексични облегалки/подлакътници
Изображение
накара някои превозвачи да се повкиснат :mrgreen:

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1266
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнениеот Almasy » пон май 01, 2017 9:28 am

Almasy написа:Новини по отношение на 77Х............

........Клиентелата:

Emirates (EK) заявиха, че поддържат интереса си и е твърде вероятно да увеличат поръчката си, още повече, че 778 ще може да взеуме разстоянието ATHSYD (Атина-Сидни) нон-стоп (последното изречение пък говори за ултрамегаломанските амбиции на ЕК). Qatar Airways (QR) са много по-предпазливи – превозвача има също отдавна поръчка и за двата субварианта (-8 и -9), но ако поръча още, по-скоро ще е само от -9 варианта. Луфтханза и ОлНипон останаха безмълвни, същото се отнася и до Бритиш (IAG Group), които все още са голяма надежда на Боинг за крупна поръчка. Последното обаче става все по-малко вероятно с времето – IAG вече се ангажираха твърдо с А350-1000, а освен това съвсем наскоро съобщиха, че най-вероятно ще се възползват от опцията си за 4 чисто нови А380, като ги превърнат в твърда поръчка и това при положение, че отдавна заявиха, че приемат оферти и за А380 втора употреба.


Вече е ясна и позицията на Луфтханза (LH), която определено дава назад по отношение на В779. АК има поръчка за 39 броя от модела (направена по едно и също време с тази и за 25 броя А359). На последното събрание „Offen gesagt” (може да се преведе като „да си го кажем направо”), Carsten Spohr (LH CEO) е изразил мнение, че LH се е ангажирала с твърде много бройки от машина с толкова голям капацитет, при наличните вече (и доста нови) В748i и А380. Разбира се, подчертано е, че превозвача не се отказва от самолета, но определено по-разумно би било, поръчката да беше 39 х А359 и 25 х В779. Във всеки случай LH няма много опции. Вярно е, че за такъв важен клиент Боинг би направил компромис, като намали бройката за твърдо поръчаните В779, ако депозита обаче отиде за друг модел на производителя (като например В787). В случая с А359….вероятността е нулева - Боинг в края на краищата не е майчица. Не е ясно, какво точно ще стане, но във всеки случай шанса за В787 във флотилиите на подопечните на LH превозвачи като Swiss, Austrian, EuroWings и Brussels Airlines се увеличава – обновяването на авиопарка им (избор на машина) е решение, което LH бави от доста време и предвид ситуацията (в която Боинг определено държи козовете – иде реч за много пари), Луфтханза няма много накъде да шава. Това се връзва и с факта, че на същото събрание Spohr е обявил и че А330Neo не е най-подходящата опция за LH Group. Кой знае колко време за договорки няма, защото MSN002 e първият В779 за LH и Боинг няма да изпадне в луд възторг, ако трябва да търси спешно нов клиент (навити за съответният EIS) за доста големите машини.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1266
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнениеот Almasy » чет май 04, 2017 9:03 am

И NEO-то на А330 както всички останали нови модели по света (само с NEO-то на А320 май това не се случи) - забавяне.

https://www.ch-aviation.com/portal/news ... ed-to-2018

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1266
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнениеот Almasy » ср май 10, 2017 10:32 pm

Boeing се охълца.

Броени дни оставаха до доставката на първия MAX8 на Malindo Air.

Изображение

Тъмън всичко досега с MAX`а вървеше по мед и масло и изведнъж засечка. И то не с друго, а с двигателя LEAP-1B, за проблем с който спешна депеша е пуснал производителя CFMI (JV между GE и Snecma/Safran)

Изображение

Дори проблема да е малък, излагацията е голяма и то не заради друго, а защото самия Boeing пускаше злобнички забележки за проблемите на PW с техния PW1000G

Изображение

който е една от опциите за моторизация на Airbus 320NEO. Една от опциите, защото NEO-то, по избор на клиента може да бъде с PW1000G или с LEAP-1А, докато американците предпочетоха да сключат ексклузивен контракт със CFMI и MAX`а няма друга алтернатива за моторизация.

Акциите на Боинг се сринаха моментално с 2,1%, а тези на GE – с 0,8%

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1266
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнениеот Almasy » съб май 13, 2017 11:05 pm

Дизайна на Beluga XL дефиниран. EIS - 2019-та

Изображение

http://www.airbus.com/newsevents/news-e ... xls-face/#

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1266
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнениеот Almasy » чет май 18, 2017 12:02 pm

Boeing все пак достави първия 737MAX8 на Malindo Air, която тутакси се ребрандира като Batik и се фръцна с нова ливерия

Изображение

Пръвият редовен полет е планиран за 22 Май по линията KULSIN (Куала Лумпур – Синагпур).
Оказа се, че проблема с LEAP-1B се дължи на елемент, произвеждан от двама поддоставчика, като само по отношение на продукцията на единия има забележки в качеството на изработката. Сответно доставеният самолет е комплектован с елементната база на „читавия” поддоставчик.
Не е ясно до каква степен ще бъде засегната поетапната доставка на други машини.

Междувременно, официално се публикуваха и кодовете на MAX серията, които са:

ICAO:

B37M
B38M
B39M

IATA:

7M7
7M8
7M9


Стандартно, по-голяма гражданственост (разписания на АК, авиофоруми) добиват IATA кодовете


Върни се в “Гражданска авиация”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта