Авиокомпании

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1320
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнениеот Almasy » ср юни 07, 2017 8:04 pm

След спешната (и поредна) финансова инжекция - Alitalia - 10-ти живот.
Нов мениджмънт, нов план за реконструктуриране и икономии. Рестартира Лос Анжелийз и Делхи, стратира Малдивите, увеличава полетите до Сау Паулу.
Longhaul експанзия не е нелогична, защото това са единствените полети, носещи пари на АК. Въпроса е какво ще се направи с късите полети, че да почнат и те да припечелват нещичко или поне да не са с вечен баланс в червено.
Налятите пари би трябвало да стигнат до зимата. От там нататък не се знае (ако АК не се изправи окончателно на крака).

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1320
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнениеот Almasy » пон юли 17, 2017 2:53 pm

- Qatar Airways предлага на American да купи 10% от акциите й за $ 800 милиона (https://finance.yahoo.com/news/american ... 47660.html)
- Иранците не изпълниха обещанието си и отказаха да купят 4-те B748i, поръчани от фалирата Transaero. Два от самолетите бяха вече произведени (етап на финално асемблиране). Няма официална информация какво ще стане с машините, но по отношение на финасовата част, след като Iran Air се фръцна, почти няма съмнение, че Rossya Airlines, като субдивизия на Aeroflot (наследник на Transaero), ще пие една студена вода, тоест внесеният депозит няма да бъде върнат от Boeing. Ако Aeroflot не беше канцелирал цялата си поръчка от 787, имаше шанс парите да отидат към нея, но сриването на пътникопотока накара превозвача тотално да преразгледа плановете си за авиопарка от широкофюзеляжни машини. Съществува и трети вариант – резервни части за наличните в момента 737/777, но това е опция, зависеща изцяло от Боинг
- AAL (QR CEO) отново се изгаври с американските АК – стюардесите им били баби (https://www.economist.com/blogs/gullive ... /te/bl/ed/). В случая AAL прекали – вярно е, че кабинният състав на QR е изключително млад и е много трудно да намериш някой минал Христова възраст (знам го от опит), но възрастта не може да бъде критерий за назначаване или уволяване на персонал. Предполага се, че кабинният състав има и други задължения, освен да изглежда секси.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1320
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнениеот Almasy » пон юли 24, 2017 11:44 am

Almasy написа:
Almasy написа:......Запознати обаче считат, че този път Etihad няма да си мръдне и пръста, защото до гуша му е дошло от „социализъм”......


Потвърдено официално от самия Etihad:
http://www.luchtzak.be/airlines/etihad- ... istration/


Окончателно (от страна на Etihad) - Или я купуваме цялата (за в момента имат 49%, които не са достатъчно за пълен контрол) или да върви по дяволите.

http://www.arabianbusiness.com/content/ ... r-alitalia

Пред перспективата да бъде купена от Ryanair, това може би е по-добрия вариант.


Върни се в “Гражданска авиация”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта