Снимки

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1436
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Almasy » чет сеп 01, 2016 5:15 am

Еми те на всички от сериите DC-9 (вкл. MD-80) им викат маддоц`и.
А щом е 319 (грешката е моя, разбира се), още повече личи разликата :D

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Грозев » пет сеп 09, 2016 12:09 am

Almasy написа:Еми те на всички от сериите DC-9 (вкл. MD-80) им викат маддоц`и.
А щом е 319 (грешката е моя, разбира се), още повече личи разликата :D
Mad Dog (или слято Maddog) идва от MD (McDonnell Douglas). DC-9 е с други прякори.

Иначе, ето малко снимки от доброто старо време и L-1011

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1436
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Almasy » пет сеп 09, 2016 6:47 am

Грозев написа:Mad Dog (или слято Maddog) идва от MD (McDonnell Douglas). DC-9 е с други прякори
Грозев, по същество си прав (както и EricEntrena) – оригиналните прякори на DC-9 са Pocket Rocket, Mini-Me, Baby Nine, Greasy 9, Diesel 9 и дори DC3-GT.
Те обаче са се ползвали в пре-MD-80 eрата. В днешно време са окончателно забравени.
Та макар и да не е хич коректно (определено маддог произлиза от точно от Макдонъл Дъглас и не корелира с Дъглъс Къмършъл), често съм срещал (по авиофорумите де) да наричат де що има останали DC-9 пак маддог.
Което вярно, не означава, че е правилно и си взимам бележка.
А снимките на Трайстара са великолепни. Доста хора наричат това време „златното десетилетие” по отношение на летенето (гражданското) и почвам да си давам сметка, че може и да имат известно право. На подобни снимки съм виждал как дори в икономичната класа, са сервирали в порцеланови чинии и то първо, второ и трето.
Днес летят много повече хора (като бройка) вярно, но екзотиката като че ли е поизгубена. Самия аз си спомням какви трепети бяха при първите полети, сега……тръпката вече не е същата (а понякога и изобщо я няма).
И жалко за L-1011. Самолета като че ли е заслужавал повече.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1436
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Almasy » вт фев 14, 2017 6:56 pm

Грозев написа:Честно казано не знам за какво точно е промотиран Ту-114.
Изображение

Само дето си остава промотиране при нулева реалност - до Токио самолета лети няколко години, но не и до НюЙорк (редовни граждански полети).
А сравняването на цените в рубли и долари.....Потресаващо :lol:
Отделен е въпроса, че на снимката се кипри 104-ката.

Оше
Изображение

Потребителски аватар
Amazon
Мнения: 215
Регистриран: пон фев 03, 2014 8:28 pm

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Amazon » ср фев 15, 2017 4:16 am

Цените са стряскащи. През 60-те, 500 долара се равняват на приблизително $4000 в дненшни пари. Това значи че грубо въздушният транспорт е поевтинял поне 4 пъти оттогава.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1436
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Almasy » ср фев 15, 2017 11:24 am

Amazon написа:Цените са стряскащи. През 60-те, 500 долара се равняват на приблизително $4000 в дненшни пари. Това значи че грубо въздушният транспорт е поевтинял поне 4 пъти оттогава.
Е, то това е бизнес класа, но да - и икономичната не пада кой знай-колко по-долу. Аз имах повече в предвид по-скъпата от долара рубла...... :mrgreen: Интересно, ако някой чужденец си е купил рубли на черно примерно в Москва и после реши да си плати полета с именно тези рубли, дали е било възможно (ако полетите бяха стартирали, разбира се). Едва ли - последното би означавало да лети буквално без пари.
А за поевтиняването и дума да не става - то е достатъчно да се сравнят общото количество на полетите днес и през 60-те.

Moss
Мнения: 1324
Регистриран: пон окт 08, 2007 5:24 pm

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Moss » чет фев 16, 2017 11:57 am

Макар и в такова заслужено издание, и тая реклама е подвеждаща. :D
Полета е 11 000, с продължителност 16 часа, а самолета пристига 23 часа след началото на полета.
7 часа явно са престой в Канада ( или Шенън?). И луксът вероятно се е познавал само в сравнението с пътуване в трюма на някоя гемия в продължение на две седмици. Или 10 дена с влак.
И за кого :wink: е била предназначена, колко съветски граждани са се колебаели дали да ходят в Куба, с коя авиокомпания, но в резултат на подходящ маркетинг са се прели на тоа Ту ч?


Курсът рубла/долар си е съвсем официален. През 60-те шейсет и няколко копейки за един $. И чужденецът сигурно е можел да си купи билет в рубли, ако си е обменил парите офциално.

Славни времена, спор няма.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1436
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Almasy » чет фев 16, 2017 4:40 pm

„.....Макар и в такова заслужено издание, и тая реклама е подвеждаща.
Полета е 11 000, с продължителност 16 часа, а самолета пристига 23 часа след началото на полета......”

Туй изобщо не бях го забелязал.

„.....7 часа явно са престой в Канада ( или Шенън?).....”

Сега не ми се рови, но по-скоро YQX (Gander). Дори когато полетите бяха с Ил-62, Аерофлот пак презареждаше там при оперирането си до Куба. Това го знам не от нета – мой състудент избяга в Канада точно с полета Москва-Хавана, макар че „революцията” в БГ вече беше минала. Когато се видяхме след около 10 години отново, разказа, че почти за всички последна спирка е бил YQX, за Хавана самолета продължил почти празен :mrgreen:
Инак в SNN (Шанън) са спирали полетите на Аеroflot (и после в YQX отново – тоест 2 стопа), когато са оперирали до НюЙорк със Ил-86 (има такъв период). Въпреки много малкия обхват на самолета, е било преценено на високо ниво, че по-добре 2 стопа, но да се лети с първата съветска широкофюзеляжна машина – имиджа над всичко.

„.....И луксът вероятно се е познавал само в сравнението с пътуване в трюма на някоя гемия в продължение на две седмици. Или 10 дена с влак......”

Уж Ту-114 е правен именно с идеята на мега-лукс....Шума и вибрациите ги оставяме настрана – те са си недостатъци на конструкцията. Не иде реч и за сравняване със западните образци, разбира се, но що се отнася до съветските, мисля че seat pitch`а при него е бил най-голям. Сега, вярно че всичко изглежда като правено с теслата, но все пак си е постижение за руснаците, при Ту-104 нещата са били буквално трагични. По-долу паствам няколко снимки от бизнескласата на Ту-114, правена с рекламна цел, като Aeroflot паща на LIFE да ги публикува на няколко страници в един от броевете си заедно с анонса за предстоящите полети (от предният постинг - все още са смятали, че един ден самолета ще литне до НюЙорк):

Изображение

Изображение

Изображение
на борда се чете Карл Маркс :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


„...... Курсът рубла/долар си е съвсем официален. През 60-те шейсет и няколко копейки за един $. И чужденецът сигурно е можел да си купи билет в рубли, ако си е обменил парите офциално......”

Аз казах „на черно”

„.....И за кого е била предназначена, колко съветски граждани са се колебаели дали да ходят в Куба, с коя авиокомпания, но в резултат на подходящ маркетинг са се прели на тоа Ту ч?.....”

Да, комично е. И не само полетите до Хавана. Аерофлот е летял до „тучни” дестинации като BKO (Бамако, Мали), BZV (Бразавил, Конго), COO (Котону, Бенин), LUN (Лусака, Замбия), да не изреждам повече. За тях коментара е излишен.
Що се отнася до щатите (Ню-Йорк) дълго време са били без каквато и да е конкуренция. По едно време и Делта, и Юнайтид мисля, че летяха нон-стоп до Москва, но ако се не лъжа много бързо спряха полетите си и то още преди всеобщия срив на задграничните полети от/за Русия. Така, че и сега Аерофлот е без конкуренция, що се касае за нон-стоп полети.

„.....Славни времена, спор няма......”

Оооооооо – златни направо. По-долу снимките са от 1945-та до 60-те 8)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1436
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Almasy » чет юни 29, 2017 11:43 am

Изображение

Е195Е2

Потребителски аватар
Blackhawk
Мнения: 747
Регистриран: пон ное 22, 2010 5:48 pm

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Blackhawk » ср юли 26, 2017 8:11 pm

Изображение

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1436
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Almasy » чет юли 27, 2017 8:53 am

Перфектна :)

Ето още няколко от същия тертип

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И резултата от подобни срещи

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

А на този колумбийски 737 светкавицата направо е разказала играта: http://izismile.com/2010/08/18/a_plane_ ... _pics.html

Потребителски аватар
Blackhawk
Мнения: 747
Регистриран: пон ное 22, 2010 5:48 pm

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Blackhawk » пон авг 28, 2017 5:52 pm

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Blackhawk
Мнения: 747
Регистриран: пон ное 22, 2010 5:48 pm

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Blackhawk » пон окт 30, 2017 10:03 pm

кацане в стил кабрио, Aloha Airlines Flight 243

Изображение

Потребителски аватар
Blackhawk
Мнения: 747
Регистриран: пон ное 22, 2010 5:48 pm

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Blackhawk » нед дек 03, 2017 1:11 am

Изображение

Потребителски аватар
Blackhawk
Мнения: 747
Регистриран: пон ное 22, 2010 5:48 pm

Re: Снимки

Непрочетено мнение от Blackhawk » чет дек 07, 2017 8:45 pm

Изображение

Отговори