Както винаги, не реалността, а политиката решава
Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Както винаги, не реалността, а политиката решава
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
И каква е реалността?Май повечето продажби на Ssj не са по икономически, а по политически съображения?
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Сухой в опити да продаде SSJ на Унгария, с които страната да стартира нов национален legacy carrier:
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ew-carrier
Само да припомня, че миналата вече в историята MALEV имаше поръчка за SSJ, която беше направена по времето когато превозвача беше изцяло под руски финансов контрол. След като държавата обаче откупи обратно дяловете си, заявката беше анулирана.
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ew-carrier
Само да припомня, че миналата вече в историята MALEV имаше поръчка за SSJ, която беше направена по времето когато превозвача беше изцяло под руски финансов контрол. След като държавата обаче откупи обратно дяловете си, заявката беше анулирана.
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Още една руска АК със SSJ - Ямал
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... n-superjet
(на снимката обаче се кипри самолет на Bombardier)
Доставката на първият самолет (RA-89034,msn 95062) беше забавена с около 5 месеца. Самолетите обаче няма да бъдат купени, а на лизинг от Russia State Transport Leasing Company (GTLK).
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... n-superjet
(на снимката обаче се кипри самолет на Bombardier)
Доставката на първият самолет (RA-89034,msn 95062) беше забавена с около 5 месеца. Самолетите обаче няма да бъдат купени, а на лизинг от Russia State Transport Leasing Company (GTLK).
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Руската Red Wings прекратява полетите с SSJ
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... operations
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... operations
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
СитиДжет трябва да получи първия SSJ през Май.
http://www.rusaviainsider.com/cityjet-t ... 00-in-may/
Интериора ще е на Пининфарина.
Едиственото странно за мен е, че „СитиДжет ще дава на мокър лизинг своите SSJ”
Това се случва при много АК със сезонни полети, но СитиДжет не е такава, нито пък лизингодател. Такъв анонс от АК поръчала кdкcвто и да тип самолети май е прецедент
http://www.rusaviainsider.com/cityjet-t ... 00-in-may/
Интериора ще е на Пининфарина.
Едиственото странно за мен е, че „СитиДжет ще дава на мокър лизинг своите SSJ”

Това се случва при много АК със сезонни полети, но СитиДжет не е такава, нито пък лизингодател. Такъв анонс от АК поръчала кdкcвто и да тип самолети май е прецедент

-
- Мнения: 31
- Регистриран: нед фев 14, 2010 12:19 am
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Главно полетите на Ситиджет са от Лондон Сити(LCY), а самолетът още не е сертифициран за полети там. Явно докато това стане ще им търсят работа другаде.
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Сертификацията за LCY (оптимистично) се чака в края на годината.
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Вярно, бях съвсем забравил за сертификацията.
И все пак шашава раута - доставка на самолет, преди сертификацията, пък на лизинг ще се дава.....Ами прецедент си е.
Пък и май е голяма каша с тази СитиДжет - Интроавиейшън буквално онзи ден ги купи и вече ги продаде отново (http://atwonline.com/data-financials/ge ... ck-founder).
И все пак шашава раута - доставка на самолет, преди сертификацията, пък на лизинг ще се дава.....Ами прецедент си е.
Пък и май е голяма каша с тази СитиДжет - Интроавиейшън буквално онзи ден ги купи и вече ги продаде отново (http://atwonline.com/data-financials/ge ... ck-founder).
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Сухой и Интерджет подписаха споразумение за JV компания (все още няма име), която да поеме всички продажби и маркетинга на SSJ в Северна, Южна и Централна Америка.
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... sales-firm
Освен, че е пореден прецедент (АК да продава директно нови самолети, т.е. от производител на други АК), по-горното споразумение поставя и доста въпросителни. Една от най-големите е, как ще погледнат на това италианците, които все още държат 50% от SJI (Super Jet International), макар и да продадоха почти всичките си акции от самия Сухой.
Де факто досега всички (включително на самата Интерджет) чужбински продажби минаваха през SJI.
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... sales-firm
Освен, че е пореден прецедент (АК да продава директно нови самолети, т.е. от производител на други АК), по-горното споразумение поставя и доста въпросителни. Една от най-големите е, как ще погледнат на това италианците, които все още държат 50% от SJI (Super Jet International), макар и да продадоха почти всичките си акции от самия Сухой.
Де факто досега всички (включително на самата Интерджет) чужбински продажби минаваха през SJI.
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Нещо, за което отдавна се говори (и знае):
http://www.monitor.bg/a/view/14864-%D0% ... perjet-100
Доколко ПД-14 ще се окаже по-добър вариант предстои да се види, но истината е, че SaM146 е недолюбван в много аспекти и не се оказа май баш това, което се е очаквало. Според повечето авиационни специалисти, с настоящият си двигател SSJ е буквално обречен и не може да става и дума за конкуренция с Е2 или С-сериите, каквито и да е други модернизации да се правят.
Така че в случая, руснаците имат резон да го заменят с нещо друго (ПД-14 или аналогичен двигател).
http://www.monitor.bg/a/view/14864-%D0% ... perjet-100
Доколко ПД-14 ще се окаже по-добър вариант предстои да се види, но истината е, че SaM146 е недолюбван в много аспекти и не се оказа май баш това, което се е очаквало. Според повечето авиационни специалисти, с настоящият си двигател SSJ е буквално обречен и не може да става и дума за конкуренция с Е2 или С-сериите, каквито и да е други модернизации да се правят.
Така че в случая, руснаците имат резон да го заменят с нещо друго (ПД-14 или аналогичен двигател).
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Реалността е, че АК е в процедура за защита от банкрут
Не може да си позволи дори SSJ, тоест възможно най-най-евтиното на пазара, ако ще последните да и бъдат продадени не 30% или 50%, а дори 70% рабат.
Не може да си позволи дори SSJ, тоест възможно най-най-евтиното на пазара, ако ще последните да и бъдат продадени не 30% или 50%, а дори 70% рабат.
Последна промяна от Almasy на ср юни 22, 2016 3:16 pm, променено общо 2 пъти.
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
ПД-14 седи толкова далеч в бъдещето, че Суперджета може да е мъртъв до тогава.Almasy написа:Нещо, за което отдавна се говори (и знае):
http://www.monitor.bg/a/view/14864-%D0% ... perjet-100
Доколко ПД-14 ще се окаже по-добър вариант предстои да се види, но истината е, че SaM146 е недолюбван в много аспекти и не се оказа май баш това, което се е очаквало. Според повечето авиационни специалисти, с настоящият си двигател SSJ е буквално обречен и не може да става и дума за конкуренция с Е2 или С-сериите, каквито и да е други модернизации да се правят.
Така че в случая, руснаците имат резон да го заменят с нещо друго (ПД-14 или аналогичен двигател).
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Май, май.....
Друг вариант е да го сертифицират с нещо от GTF (като МС-21) или LEAP сериите.
Което няма да стане.
Друг вариант е да го сертифицират с нещо от GTF (като МС-21) или LEAP сериите.
Което няма да стане.
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
И съвсем нова ливерия (на CityJet).
Нещо обаче не мога да разбера – самолетите в крайна сметка купуват ли се или на лизинг. Защото, според SJI са на лизинг – „......Venice, Italy, May 24 2016, - Sukhoi Civil Aircraft Company and SuperJet International (a joint venture between Leonardo-Finmeccanica Company and Sukhoi Holding) celebrated the delivery of the first Sukhoi Superjet 100 (SSJ100) to CityJet, which becomes the first European SSJ100 customer. The Irish airline will lease 15 SSJ100 aircraft with an option for additional 16......”
Не, че това има огромно значение, SSJ струва наполовината на С-серията, а при падналите цени на горивото разлика от 20 милиона няма да бъде достигната никога, колкото и лаком да е руският самолет.
Според Flight Global, полетите от LCY няма да бъдат стартирани по-рано от края на 2018, а сертификация не се очаква преди 2017-та (http://www.flightglobal.com/news/articl ... 17-425730/). Затова продължавам да твърдя, че закупуването/лизинга им е доста необясним поне във бизнес аспект.
Руските медии не спират да тиражират съобщения, че самолета ще бъде и във флотилията на Air France. Само, че сега (за разлика от Февруари) вместо „купува” се съобщава, че всъщност самолета ще бъде взет на лизинг от CityJet.
Последно според Gazeta.ru „CityJet is in negotiations with Air France on a wet lease of aircraft [supply of aircraft with crew and maintenance]". Запитани за източника на информация, от медията останаха безмълвни. Не по-различно е и поведението на Air France и CityJet.
Gazeta.ru дори твърди, че лизинга на Air France започва веднага след като на ирландската АК получи първият самолет ("Once CityJet receives the first SSJ-100 planes, they will be wet leased to Air France, and the French airline will use them for their tasks”). Това означава, че от утре (вчера) французите ще летят със SSJ (никой не купува/взема на лизинг самолети за да стоят на земята).
Има още нещо много неясно и е твърде вероятно то да е пряко свързано със сертификацията за полети от LCY. Дължината на пистата е едва 1508 метра. По спецификации обаче, на SSJ са му необходими между 1731 и 2052 м.
Нещо обаче не мога да разбера – самолетите в крайна сметка купуват ли се или на лизинг. Защото, според SJI са на лизинг – „......Venice, Italy, May 24 2016, - Sukhoi Civil Aircraft Company and SuperJet International (a joint venture between Leonardo-Finmeccanica Company and Sukhoi Holding) celebrated the delivery of the first Sukhoi Superjet 100 (SSJ100) to CityJet, which becomes the first European SSJ100 customer. The Irish airline will lease 15 SSJ100 aircraft with an option for additional 16......”
Не, че това има огромно значение, SSJ струва наполовината на С-серията, а при падналите цени на горивото разлика от 20 милиона няма да бъде достигната никога, колкото и лаком да е руският самолет.
Според Flight Global, полетите от LCY няма да бъдат стартирани по-рано от края на 2018, а сертификация не се очаква преди 2017-та (http://www.flightglobal.com/news/articl ... 17-425730/). Затова продължавам да твърдя, че закупуването/лизинга им е доста необясним поне във бизнес аспект.
Руските медии не спират да тиражират съобщения, че самолета ще бъде и във флотилията на Air France. Само, че сега (за разлика от Февруари) вместо „купува” се съобщава, че всъщност самолета ще бъде взет на лизинг от CityJet.
Последно според Gazeta.ru „CityJet is in negotiations with Air France on a wet lease of aircraft [supply of aircraft with crew and maintenance]". Запитани за източника на информация, от медията останаха безмълвни. Не по-различно е и поведението на Air France и CityJet.
Gazeta.ru дори твърди, че лизинга на Air France започва веднага след като на ирландската АК получи първият самолет ("Once CityJet receives the first SSJ-100 planes, they will be wet leased to Air France, and the French airline will use them for their tasks”). Това означава, че от утре (вчера) французите ще летят със SSJ (никой не купува/взема на лизинг самолети за да стоят на земята).
Има още нещо много неясно и е твърде вероятно то да е пряко свързано със сертификацията за полети от LCY. Дължината на пистата е едва 1508 метра. По спецификации обаче, на SSJ са му необходими между 1731 и 2052 м.
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Тестове на крило с уинглети

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Нищо не помогна, от днес самолетите са приземени, превозвача окончателно фалира.Almasy написа:Реалността е, че АК е в процедура за защита от банкрут
https://twitter.com/flyvlm/status/745571990820487168
http://www.tijd.be/ondernemen/luchtvaar ... 1466592450
http://www.demorgen.be/economie/vlm-air ... 42/1c9y4f/
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Sukhoi Superjet 100 / Сухой Суперджет 100/
ТАМЕ с „интерес” към SSJ
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... s-superjet
Въпроса е, че ТАМЕ, които се водят и национален превозвач на Еквадор, върви по пътя на VLM.
АК съкрати голяма част от дестинациите си, финасовите резултати са меко казано незавидни. Правителството отдавна се опитва да продаде превозвача, но купувач засега не се е намерил.
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... s-superjet
Въпроса е, че ТАМЕ, които се водят и национален превозвач на Еквадор, върви по пътя на VLM.
АК съкрати голяма част от дестинациите си, финасовите резултати са меко казано незавидни. Правителството отдавна се опитва да продаде превозвача, но купувач засега не се е намерил.