Ан-148

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » чет окт 07, 2010 12:02 pm

Грозев написа:
Марко Марков написа:От компанията смекчиха тона и дори поръчаха още 9 самолета преди дни. Явно са променили становището си!
По-скоро са им го променили.
Явно самолетчето има трески за дялкане.
Някой руски компании са били посъветвани, какви поръчки да правят според мнения в руските медии.
http://www.aex.ru/docs/2/2010/10/5/1175/
Според мен има достатъчно клиенти и за двата самолета. Вместо "война", каквато ми се струва, че има, двете компании трябва да обърнат внимание за ликвидиране на "детските болести" на самолетите си.

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » чет окт 21, 2010 5:27 pm

Акционерите ОАО "Объединенная авиастроительная корпорация" (ОАК) одобриха покупката на допълнителна емисия акции от ОАО "Воронежское акционерное самолетостроительное общество" (ВАСО) в размер на 8,17 млрд рубли.
Това са 32,719 милиона обикновени акции. Целият капитал ВАСО е 313,543 милиона акции. Регистрацията на капитала беше извършена в началото на септември. Това означава малко повече от 10% увеличение на капитала и както каза по-рано шефа на ВАСО Олег Демченко ще отидат за модернизация и реконструкция на предприятието.
Противно на престрелките в печата ръководителите на Русия чрез това свое действие изразяват подкрепа на проекта Ан-148.

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » чет окт 28, 2010 9:50 am

Воронежский авиазавод получит от Минпромторга субсидию в 298 млн рублей для постановки на серийное производство Ан-148
27.10.2010
Министерство промышленности и торговли РФ по итогам открытого конкурса признала за ОАО "Воронежское акционерное авиастроительное общество" (ВАСО) право на получение субсидии в 298,5 млн рублей, сообщили в департаменте промышленности, транспорта, связи и инноваций Воронежской области.
По информации департамента, конкурс был ориентирован на "создание высокотехнологичного производства авиационных агрегатов гражданских самолетов нового поколения с применением концепции гибких производственных систем". Средства будут использованы авиазаводом для постановки в серийное производство регионального самолета АН-148.
Отметим что ВАСО пока не справляется с необходимым объемом заказов и никак не может выйти на серийный выпуск 36 самолетов в год. При этом в настоящее время лизинговая компания "Ильюшин Финанс Ко" уже нашла заказчиков на 150 самолетов. ОАК, в свою очередь, проводит сокращение рабочих на авиазаводе, что, естественно, негативно сказывается на реализации программы и вряд ли способствует увеличению производства машин.

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » чет мар 03, 2011 6:57 am

Осмият руски "Ан-148" направи първия си полет.

http://russianplanes.net/ID38209

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » съб мар 05, 2011 12:37 pm

Марко Марков написа:Осмият руски "Ан-148" направи първия си полет.

http://russianplanes.net/ID38209
За съжаление има лоша новина. Бордът се е разбил днес при 31-ят си полет.

Под Воронежем разбился Ан-148, выполнявший испытательный полет
Ближнемагистральный пассажирский самолет Ан-148 разбился недалеко от Воронежа, сообщает Росавиации. По предварительным данным, оба летчика, находившихся на борту, погибли. Между тем, в настоящее время количество человек, находившихся на борту самолета, уточняется.
5 марта в 134 км от Воронежа разбился лайнер Ан-148, выполнявший испытательный полет, сообщил ИТАР-ТАСС официальный представитель Росавиации Сергей Извольский. Крушения самолета Ан-148 произошло на границе Белгородской и Воронежской областей. «На борту были два человека, они погибли. При ударе о землю самолет загорелся», - сказал источник.
Причины катастрофы пока неизвестны. Предположительно, пассажирский лайнер российско-украинского производства выполнял испытательный полет с Воронежского авиазавода, сказал представитель Росавиации. «Это был экспериментальный вылет, лайнер не принадлежал какой-либо из компаний», - сказал собеседник агентства.
Как сообщили в Главном управлении МЧС по Белгородской области количество человек на борту пока уточняется. По предварительным данным МЧС, погибли три человека.
Ан-148 - Украинско-российский ближнемагистральный пассажирский самолёт, рассчитанный на перевозку от 70 до 99 пассажиров. Самолет был создан Авиационным научно-техническим комплексом О. Антонова, совместно с Россией.

http://www.rbcdaily.ru/2011/03/05/indus ... 9979809478
Последна промяна от Марко Марков на съб мар 05, 2011 4:49 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » съб мар 05, 2011 1:19 pm

Самолетът е бил за ВВС на Мианмар. На борда е имало двама представители на Мианмар. Трима са били технически персонал. Заедно с двамата летци общо загиналите са 7 души. Носят се разни слухове за допълнително оборудване. Не знам до колко са верни. То май информацията стана за другия раздел на форума.
Официално двата договорирани самолета "Ан-148" за ВВС на Мианмар през 2008 година са в граждански вариант.

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » съб мар 05, 2011 4:51 pm

Допълнителни подробности....
От 15/02/2011 година военните пилоти Хтен Лин Аунг и Зау Хтун Аунг са били на курс в Русия. Това не е бил първият им полет. Самолетът е минал всички заводски изпитания и след приключване на обучението е трябвало да бъде предаден. Първият полет на седмия руски "Ан-148" беше на 23 ноември 2010 година , а на осмия на 3 януари 2011 година. За малко повече от 2 месеца катастрофиралият самолет има 30 полета без забележки или по 1 полет на всеки два дни.

Самолет выполнил 31 полет и подлежал отправке в Мьянму по договору с правительством этой страны
Упавший под Воронежем самолет Ан-148 выполнил 31 полет, и никаких замечаний выявлено не было, сообщают в департаменте корпоративных коммуникаций Объединенной авиастроительной корпорации.
Ранее источник на Воронежском авиастроительном заводе (ВАСО), на котором самолет был построен, отмечал, что испытания проходили две недели.
Транспортное средство предназначалось для отправки в Мьянму по контракту с правительством республики. В момент крушения на борту находились пилоты из этой страны Хтен Лин Аунг и Зау Хтун Аунг, которые проходили обучение.
Вместе с ними летели россияне — летчик-испытатель первого класса Юрий Зубрицкий, штурман-испытатель первого класса Владимир Ясько, бортовой инженер-испытатель Александр Королев, ведущий инженер по летным испытаниям Анатолий Самошкин. Всего они погибли.
В ОАК уточняют, что самолет упал в 10:40 мск. На момент трагедии он находился на балансе завода-изготовителя.
Для расследования причин катастрофы создается комиссия Минпромторга России. В Росавиации не исключают, что полеты Ан-148 придется запретить.

Moss
Мнения: 1328
Регистриран: пон окт 08, 2007 5:24 pm

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Moss » съб мар 05, 2011 5:59 pm

Нещо за пилотаж говорят...
Язък!

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » нед мар 06, 2011 7:27 am

Много неприятно! :(
Днес се очаква спиране от полетите на всички самолети от този тип.

http://il.youtube.com/watch?v=HoUHt88PB0g

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Грозев » вт мар 08, 2011 5:43 pm

Четири са основните версии за катастрофата:
:arrow: http://www.aex.ru/news/2011/3/8/83173/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Moss
Мнения: 1328
Регистриран: пон окт 08, 2007 5:24 pm

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Moss » вт мар 08, 2011 10:28 pm

Да се разпадне самолет във въздуха, си е много лошо. Като се добави и ужасната статистика за произведените самолети на Антонов последните 20 години ( 6 катастрофи от 20тина произведени, при не особенно интензивна експлоатация...
Тежък удар за тая (разумна според мен) машина...

Реконструктор
Мнения: 435
Регистриран: нед яну 17, 2010 12:44 pm

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Реконструктор » ср мар 09, 2011 9:56 am

http://lenta.ru/news/2011/03/09/dashboard/

Основна версия - неизправен скоростомер. :( Просто пилота го е ускорявал докато не се е разпаднал.

Потребителски аватар
gig
Мнения: 507
Регистриран: чет окт 04, 2007 10:20 am
Местоположение: Sofia

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от gig » ср мар 09, 2011 10:14 am

Този самолет само 1 указател ли има :shock:
Поне 3 скоростомера трябва да има - 2 основни (на екраните, получаващи сигнали от системата за въздушни сигнали) + 1 резервен (стрелкови), които да се захранват от поне два независими приемника на въздушното налягане.
Сашо написа:Давай Гриша, че сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!

Потребителски аватар
Toni
Мнения: 26
Регистриран: ср яну 23, 2008 10:22 am
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Toni » ср мар 09, 2011 10:32 am

http://lenta.ru/news/2011/03/09/dashboard/ написа:Во время полета, после снижения с 9 до 5 тысяч метров, указатель скорости, как пишет газета, начал показывать слишком низкие значения. В результате пилот стал постепенно увеличивать скорость самолета до тех пор, пока у Ан-148 не загорелись двигатели. После этого самолет стал разваливаться в воздухе.

Такую версию подтверждают свидетельства очевидцев катастрофы, наблюдавших за падением Ан-148 с земли.
Това звучи като префекта версия в нечия журналистическа глава....увеличвали скоростта, докато не се запалили двигателите?!? Този самолет нито една защита ли няма, нито една система ли не е дублирана???

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » ср мар 09, 2011 2:25 pm

Самолетът е бил застрахован. При получаване на парите от застраховката, производителят в кратки срокове ще завърши един от строящите се самолети и той ще бъде предаден на ВВС на Мианмар, вместо катастрофиралия.

Потребителски аватар
=RvE=Tito
Мнения: 692
Регистриран: пон окт 08, 2007 2:29 pm
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от =RvE=Tito » ср мар 09, 2011 8:04 pm

Абсурдни, че направо смешни са и двете версии - да се разпадне или да му се запалят двигателите от скоростен напор. За да се разпадне във въздуха има 3 възможни причини - сериозен конструктивно-производствен недостатък точно на този борд, сериозно превишаване на допустимото експлоатационно претоварване или бомба на борда. Всичко друго е за 1 след полунощ.
"See, to me that's a stupid instrument. It tells what your angle of attack is. If you don't know you shouldn't be flying." - Chuck Yeager, from the back seat of F-15D at age 89.
=RvE=

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Грозев » ср мар 09, 2011 8:10 pm

Всичко сочи, че самолета се е разпадал във въздуха.
Най-малкото частите му са разпръснати на значителна площ. Не е като да се е разбил цял.
:arrow: http://www.flightglobal.com/articles/20 ... imits.html
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » ср мар 09, 2011 8:18 pm

Според това и други са виновни за катастрофата.....

Самолет Ан-148 разбился во время отработки элемента экстренного снижения
9 марта 2011
Самолет Ан-148 разбился во время отработки элемента экстренного снижения, сообщает на представител корпорации "Иркут".
"Перед экипажем была поставлена задача - отработка экстренного снижения с девяти тысяч метров до пяти тысяч метров. Этот режим используется, когда в самолете возникает что-то неординарное или какая-то неполадка - взрыв, пожар, разгерметизация. В таком случае пилоты производят экстренное снижение, чтобы пассажиры могли дышать. В случае разгерметизации срочно требуется снизиться", - пояснил представитель "Иркута".
"Режим полета проводится на выпущенных закрылках и тормозных щитках. Снижаясь, самолет разгоняется как (автомобиль) с горы, возникают высокие нагрузки на эти средства механизации. Далее самолет выходит из пике, и в этот момент все средства механизации убираются. За этим следят автоматика и пилот. Возможно, был ручной режим, закрылки не были убраны". "Самолет управляется двумя пилотами - слева командир, справа второй пилот. И второй пилот убирает закрылки по команде командира. Вторым пилотом был пилот из Мьянмы", - рассказал представитель "Иркута".
Он сообщил также, что предварительные данные расшифровки бортовых самописцев будут готовы к субботе, 12 марта, а затем будет сделана посекундная расшифровка и анализ данных.
РИА Новости

Така, както гледам, ще излезе неразбирателство между двамата пилоти и може би езиков проблем.

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от Марко Марков » пет мар 11, 2011 12:47 pm

Няма да спират от експлоатация самолетите "Ан-148". Причината вероятно е човешкият фактор. На 16 март 2011 година ще бъде и първият международен полет на самолета, това съобщи днес шефът на "Росавиация" Александър Нерадко.

Потребителски аватар
HORNISE
Мнения: 977
Регистриран: чет окт 04, 2007 10:14 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ан-148

Непрочетено мнение от HORNISE » пет мар 11, 2011 2:29 pm

Вероятно ще е първият международен полет на самолет Ан-148 сглобен в Русия, което е важно уточнение.

Иначе машини правени в Украйна са кацали не веднъж в София.
Изображение Изображение
I take pictures, Photographic pictures...

Изображение

Отговори