
Bombardier CSeries
Re: Bombardier CSeries
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Bombardier CSeries
[quote="Грозев"]Минус 40 поръчки
Ситуацията със Рипъблик е не много по-различна от тази на VLM - процедура на защита от банкрут
http://www.forbes.com/sites/mikeboyd/20 ... beecf22c3c
BTW, Bombardier и Embraer (основните играчи в сегмента, Мицубиши`то е второстепенен, а за SSJ и дума не може да става да е конкурент) вече се фанаха за гушите поне на приказки
http://atwonline.com/manufacturers/embr ... ae55019529
Ситуацията със Рипъблик е не много по-различна от тази на VLM - процедура на защита от банкрут
http://www.forbes.com/sites/mikeboyd/20 ... beecf22c3c
BTW, Bombardier и Embraer (основните играчи в сегмента, Мицубиши`то е второстепенен, а за SSJ и дума не може да става да е конкурент) вече се фанаха за гушите поне на приказки

http://atwonline.com/manufacturers/embr ... ae55019529
Re: Bombardier CSeries
Предаден е първия CS100 на Swiss. Първи търговски полет - 15 юли
https://www.flightglobal.com/news/artic ... ss-426829/

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Bombardier CSeries
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Bombardier CSeries
Последващ стреч на С-серията няма да наложи разработката на ново крило:
http://aviationweek.com/awincommercial/ ... d-new-wing
http://aviationweek.com/awincommercial/ ... d-new-wing
Re: Bombardier CSeries
Интересно за рейнджа на машината при операции от LCY
http://www.ainonline.com/aviation-news/ ... -or-moscow

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Bombardier CSeries
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Bombardier CSeries
След четири месеца и 1500 часа Swiss стигат до извода, че CS100 е супер самолет
https://www.flightglobal.com/news/artic ... ce-431893/

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Bombardier CSeries
Първият CS-300 е вече доставен на airBaltic (BT), която е и launch customer на версията.

Самолета с регистрация YL-CSA ще кацне днес (1-ви Декември) в Рига, а първият комерсиален полет е на 14-ти до Амстердам.
Поръчката на АК е за общо 20 самолета, които поетапно ще заменят 7-те B737-300 и 5-те B737-500, като останалите 8 броя са за експанзия, тъй като всички налични DASH-8 остават.

Самолета с регистрация YL-CSA ще кацне днес (1-ви Декември) в Рига, а първият комерсиален полет е на 14-ти до Амстердам.
Поръчката на АК е за общо 20 самолета, които поетапно ще заменят 7-те B737-300 и 5-те B737-500, като останалите 8 броя са за експанзия, тъй като всички налични DASH-8 остават.
Re: Bombardier CSeries
CS300 се представя дори по-добре от очакваното - разходите за гориво/обслужване дори с 2% по-ниски от предварително заложените
В добавка - Bombardier ще удължи рейнджа
http://atwonline.com/manufacturers/bomb ... r-expected
В добавка - Bombardier ще удължи рейнджа
http://atwonline.com/manufacturers/bomb ... r-expected
Re: Bombardier CSeries
Bombardier са си изпълнили целта за 2016 г. и са доставили седем самолета
https://www.flightglobal.com/news/artic ... in-432923/

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Bombardier CSeries
Qatar Airways и IAG Group в преговори за С-серията.
Нещата обаче никак не са сигурни. Уили Уолш (IAG Group) "дуднел" за цената и като нищо може да се преориентира към Е2. Според мълвата този път канадците били рядко неотстъпчиви и вероятността за тотално разсъхване е много голяма.
Някои смятат, че причината (за твърдостта на Bombardier по отношение на цените) е прогнозата за бавно, но и сигурно покачване на цените на петрола. Ниските цени на горивото са манна небесна за АК, но покачването им пък е добре за Bombardier, тъй като все повече превозвачи, ще побързат да заменят старите си машини с по-икономични такива от новото поколение.
Нещата обаче никак не са сигурни. Уили Уолш (IAG Group) "дуднел" за цената и като нищо може да се преориентира към Е2. Според мълвата този път канадците били рядко неотстъпчиви и вероятността за тотално разсъхване е много голяма.
Някои смятат, че причината (за твърдостта на Bombardier по отношение на цените) е прогнозата за бавно, но и сигурно покачване на цените на петрола. Ниските цени на горивото са манна небесна за АК, но покачването им пък е добре за Bombardier, тъй като все повече превозвачи, ще побързат да заменят старите си машини с по-икономични такива от новото поколение.
Re: Bombardier CSeries
Бразилия подкарва канадското правителство за нерегламентирана държавна помощ по програмата CSeries
http://uk.reuters.com/article/uk-canada ... KKBN15N2C9

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Bombardier CSeries
Aмбициите на Bombardier С-серията да доминира на летище LCY (London City Airport) не са от вчера. На тестовия FTV2 вече се кипри и слогана "Бъдещето на LCY"

Сертификация - след 6 до 8 седмици
https://www.flightglobal.com/news/artic ... at-435509/

Сертификация - след 6 до 8 седмици
https://www.flightglobal.com/news/artic ... at-435509/
Re: Bombardier CSeries
Презентираха и обхватаAlmasy написа:Aмбициите на Bombardier С-серията да доминира на летище LCY (London City Airport).....

Re: Bombardier CSeries
Окончателно - поръчка от IAG за С-серията няма да има.Almasy написа:......Уили Уолш (IAG Group) "дуднел" за цената......
Поне през 2017-та.
Очевидно накрая са се хванали за косите, щом УУ е толкова категоричен. Бритиш (IAG) настоявали за цената, на която самолета е продаден на Луфти (Суис). От BBD отговорили, че за подобно нещо и дума да не става, защото Луфти са launch customer и в края на краищата са поели огромен риск, купувайки самолет, съществуващ (тогава) само на хартия. Отстъпки вече можели да се правят само за количества. Явно не толкова големи, щом УУ накрая се е разбеснял....

Re: Bombardier CSeries
Първият CS300 за Swiss
https://www.youtube.com/watch?v=OiupCY_xSPk
https://www.youtube.com/watch?v=OiupCY_xSPk
Re: Bombardier CSeries
Старт от LCY

