България ер (Бългериан авиейшън груп)
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
"България ер" удвоява полетите между София и Бургас
От Дневник
Последна промяна в 12:12 на 06 яну 2011
Авиокомпанията "България ер" удвоява полетите си от София до Бургас от следващата седмица, съобщиха от националния превозвач. При ранна резервация цената на еднопосочния билет е 15 евро.
От 10 януари на ден от София ще излитат по два самолета, като към разписанието се добавя и сутрешно-обеден полет. Така "България ер" ще лети по 12 пъти на седмица между София и Бургас.
Миналата година българската авиокомпания намали и цените за полетите между София и Варна. В момента могат да се купят билети за началото на февруари за 17 евро в едната посока. Преди това между София и Варна с националния превозвач се пътуваше за около 150 лв. Цените бяха намалени, след като нискотарифната "Уиз еър" прекрати полетите между двата града през зимата. Все още не е ясно дали през лятото те ще бъдат възстановени.
http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/01/06 ... _i_burgas/
От Дневник
Последна промяна в 12:12 на 06 яну 2011
Авиокомпанията "България ер" удвоява полетите си от София до Бургас от следващата седмица, съобщиха от националния превозвач. При ранна резервация цената на еднопосочния билет е 15 евро.
От 10 януари на ден от София ще излитат по два самолета, като към разписанието се добавя и сутрешно-обеден полет. Така "България ер" ще лети по 12 пъти на седмица между София и Бургас.
Миналата година българската авиокомпания намали и цените за полетите между София и Варна. В момента могат да се купят билети за началото на февруари за 17 евро в едната посока. Преди това между София и Варна с националния превозвач се пътуваше за около 150 лв. Цените бяха намалени, след като нискотарифната "Уиз еър" прекрати полетите между двата града през зимата. Все още не е ясно дали през лятото те ще бъдат възстановени.
http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/01/06 ... _i_burgas/
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Ето как стюардестите във FB изведнъж станаха по-красиви и основно жени 
Стюардеси обвиняват авиокомпания в дискриминация
4 Май 2011
В Комисията за защита от дискриминация са постъпили няколко жалби срещу наша авиокомпания, чието име комисията не съобщава. В жалбите се твърди, че има целенасочено дискриминационно отношение към по-възрастните стюардеси и стюарди. Според жалбите ръководството на фирмата искало да подмени тези хора с по-млади.
Това, че вече не са необходими на компанията, им било обяснено устно. В този период на уволнения бил обявен и конкурс за набиране на стюардеси, който бързо обаче бил свален от интернет. Започнало назначаване на млади неопитни хора.
На проведени курсове за обучение и добиване на свидетелства за летателна трудоспособност на по-нов тип самолети ербъс не били включвани по-възрастните стюардеси и стюарди, а списъците за курсовете се готвели тайно.
След това полетите с по-старите самолети боинг драстично намаляват, лети се с ербъси и жалбоподателите стоят без работа, тъй като нямат завършени курсове за летене на този тип самолети.
http://mediapool.bg/show/?storyid=179094

Стюардеси обвиняват авиокомпания в дискриминация
4 Май 2011
В Комисията за защита от дискриминация са постъпили няколко жалби срещу наша авиокомпания, чието име комисията не съобщава. В жалбите се твърди, че има целенасочено дискриминационно отношение към по-възрастните стюардеси и стюарди. Според жалбите ръководството на фирмата искало да подмени тези хора с по-млади.
Това, че вече не са необходими на компанията, им било обяснено устно. В този период на уволнения бил обявен и конкурс за набиране на стюардеси, който бързо обаче бил свален от интернет. Започнало назначаване на млади неопитни хора.
На проведени курсове за обучение и добиване на свидетелства за летателна трудоспособност на по-нов тип самолети ербъс не били включвани по-възрастните стюардеси и стюарди, а списъците за курсовете се готвели тайно.
След това полетите с по-старите самолети боинг драстично намаляват, лети се с ербъси и жалбоподателите стоят без работа, тъй като нямат завършени курсове за летене на този тип самолети.
http://mediapool.bg/show/?storyid=179094
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Говори си човека за кетъринг и нови дестинации, но не казва две важни неща, които всички коментират относно бъдещето на компанията /а може и да не му разрешено да говори за тях/:
- България ер е пред закриване на техническата си база, ще ползва услугите на Луфтханза Техник - София
- Обмисля се скорошно вземане на джетове на Ембраер, които да поемат основните полети в Европа, като А320 остане основно за чартър
Интересно дал и кга ще стане това.
- България ер е пред закриване на техническата си база, ще ползва услугите на Луфтханза Техник - София
- Обмисля се скорошно вземане на джетове на Ембраер, които да поемат основните полети в Европа, като А320 остане основно за чартър
Интересно дал и кга ще стане това.
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
По първата точка - явен опит да се напълни бързо с кадри LHTS, тъй като ще откриват нови линии. А дали ще е по изгодно да се прави мейтънанса там?
По втората точка - първо око да види и ръка да пипне. Освен това се чува, че се подготвят масови съкращения, отново сред по-възрастните (и съответно по-добре платени) капитани.
По втората точка - първо око да види и ръка да пипне. Освен това се чува, че се подготвят масови съкращения, отново сред по-възрастните (и съответно по-добре платени) капитани.
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Тези обяви http://www.jobs.bg/c50436#active_jobs показват какво ще се случи с линейното обслужване.
Сашо написа:Давай Гриша, че сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Най-после!
"България ер" взима три Embraer E-190
Написано от Списание АЕРО
Вторник, 31 Май 2011 18:52

Националният авиопревозвач „България ер” ще вземе на лизинг три регионални реактивни самолета Embraer E-190. Това съобщава бразилският самолетостроител в официално прессъобщение разпространено днес.
Трите Е-190 ще бъдат взети на лизинг през неназована лизингова компания. Машините трябва да бъдат доставени на „България ер” между първото и третото тримесечие на 2012 г. Самолетите ще са конфигурирани за 108 пасажера. 100 седалки „Slimline” ще бъдат в икономична класа, а останалите осем седалки „Elite” ще са бизнес класа. Тези Е-190 ще бъдат използвани за замяна на четиридвигателните BAe 146, които „България ер” използваше по късите си европейски линии.
„След детайлен анализ на дестинациите по които летим и преценяйки капацитета, ефиктивността и комфорта на пътниците избрахме Embraer 190. Самолетът ще подкрепи конкурентноспособността ни, ще ни осигури капацитет за разширяване на мрежата и ще допълни флотилията ни с модерни самолети от най-ново поколение.” – каза Янко Георгиев, изпълнителен директор на „България ер”
Според съобщение на сайта на „България ер” до 2014 г. компанията ще оперира със седем до девет самолета Embraer E-190. Според същото съобщение до края на 2012 г. компанията ще получи четири машини.
„България ер” оперира с три Airbus A319, три Airbus A320, три Boeing 737-300 и четири BAe 146-200/300. По предварителна информация до края на годината ще бъдат изкарани от експлоатация и последните Boeing 737, а догодина и всички останали BAe 146, които са вече на над 20 години.
E-Jet е серия от двудвигателни регионални пътнически самолети, които са в търговска експлоатация от 2004 г. до днес. E-170/175 са с капацитет 78 до 86 места в една класа, а по-дългите E-190/195 побират 106 до 118 пътници в една класа. До момента са доставени над 700 самолета от тази фамилия за над 60 авиокомпании.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... e-190.html
"България ер" взима три Embraer E-190
Написано от Списание АЕРО
Вторник, 31 Май 2011 18:52

Националният авиопревозвач „България ер” ще вземе на лизинг три регионални реактивни самолета Embraer E-190. Това съобщава бразилският самолетостроител в официално прессъобщение разпространено днес.
Трите Е-190 ще бъдат взети на лизинг през неназована лизингова компания. Машините трябва да бъдат доставени на „България ер” между първото и третото тримесечие на 2012 г. Самолетите ще са конфигурирани за 108 пасажера. 100 седалки „Slimline” ще бъдат в икономична класа, а останалите осем седалки „Elite” ще са бизнес класа. Тези Е-190 ще бъдат използвани за замяна на четиридвигателните BAe 146, които „България ер” използваше по късите си европейски линии.
„След детайлен анализ на дестинациите по които летим и преценяйки капацитета, ефиктивността и комфорта на пътниците избрахме Embraer 190. Самолетът ще подкрепи конкурентноспособността ни, ще ни осигури капацитет за разширяване на мрежата и ще допълни флотилията ни с модерни самолети от най-ново поколение.” – каза Янко Георгиев, изпълнителен директор на „България ер”
Според съобщение на сайта на „България ер” до 2014 г. компанията ще оперира със седем до девет самолета Embraer E-190. Според същото съобщение до края на 2012 г. компанията ще получи четири машини.
„България ер” оперира с три Airbus A319, три Airbus A320, три Boeing 737-300 и четири BAe 146-200/300. По предварителна информация до края на годината ще бъдат изкарани от експлоатация и последните Boeing 737, а догодина и всички останали BAe 146, които са вече на над 20 години.
E-Jet е серия от двудвигателни регионални пътнически самолети, които са в търговска експлоатация от 2004 г. до днес. E-170/175 са с капацитет 78 до 86 места в една класа, а по-дългите E-190/195 побират 106 до 118 пътници в една класа. До момента са доставени над 700 самолета от тази фамилия за над 60 авиокомпании.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... e-190.html
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Ха честито!
Поне от "българия ер" ще ги вземат заводски боядисани в техния цвят, а няма да си пердашат година-две чисто белички, както беше с Автбусите.
Поне от "българия ер" ще ги вземат заводски боядисани в техния цвят, а няма да си пердашат година-две чисто белички, както беше с Автбусите.
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
т.е. да се очаква редициране на техническия състав, или преназначение на стария състав към нов работодател?gig написа:Тези обяви http://www.jobs.bg/c50436#active_jobs показват какво ще се случи с линейното обслужване.
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
По-скоро второто - прехвърлянето на цялото техническо обслужване към Луфтханза Техник София, където БАГ държат 20%.SD-95 написа:т.е. да се очаква редициране на техническия състав, или преназначение на стария състав към нов работодател?gig написа:Тези обяви http://www.jobs.bg/c50436#active_jobs показват какво ще се случи с линейното обслужване.
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Да, ще назначат хора в Луфтханза, но нали не си правите илюзии, че всички?!!! Много малко от сегашните служители на техн. база ще отидат там! Останалите ще се спасяват поединично.Ако могат ще си намерят работа, ако ли не ще отидат в бюрото по труда.
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Хора, докога в България ер ще работим без заплати!!!????А, всъщност сетих се, заплатите ни ще са окачени на фасадата на новата спортна зала "Армеец-Арена София". С НАД ЕДИН МИЛИОН УЧАСТВА ЗАСТРАХОВАТЕЛНОТО ДРУЖЕСТВО В ТАЗИ ЗАЛА, КАТО СПОНСОР, А НИЕ СЕ ГЪРЧИМ БЕЗ ПАРИ!Аз лично не искам нищо друго, освен да ми дадат парите, които съм си изработил още преди два месеца и половина. Моето мнение е, че не бива да се вярва на думите на собствениците за никакви бъдещи планове, защото след няколко месеца всичко се разпада.Важни са само приходите за собствениците, но изобщо никакво значение нямат за тях служителите и работниците в тази фирма. Те трябва да могат да работят и се оправят с жълтите стотинки, които им подхвърлят от време на време.Авиация не се прави без пари, във всяко едно отношение, защото от изключителна важност е сигурността на пътниците, а изнервени работници дали ще си свършат качествено работата?! Дано само няма инциденти, затова се моля!!!Нищо друго не ни остава, освен да се помолим на Господ да ни помага!
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Докога техниците ще работят без заплати си зависи от самите тях. А и 2 месеца и половина не е чак толкова много. Имам познати, които биха се радвали на такова закъснение.
Сашо написа:Давай Гриша, че сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Gig, мисля, че това което казваш звучи доста глупаво!!! Някои се радват и на стотинка изпросена на улицата, но знаеш, че в случая говорим за отговорна работа, която не всеки може да свърши!Ако и ти си работодател и мислиш по този начин - тежко и горко на БЪЛГАРИНА!!! Караш ме да се връщам доста години назад и да си спомня за други времена, в които народът трябваше да си мълчи, получава трохичките и живурка!!!!Осъзнай се- годината е 2011!!! Техническият и инженерният състав искат да получават заплата за положена отговорна работа, а не за времето, в което са си изкарали деня на сладки приказки и закачки!!!
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
А защо продължават да работят щом като не са получили заплати? По Кодекс на труда могат да спокойно отдавна да са отишли да работят другаде. Или пък да стачкуват. И аз не го разбирам - да работиш за без пари.krisi написа:Gig, мисля, че това което казваш звучи доста глупаво!!! Някои се радват и на стотинка изпросена на улицата, но знаеш, че в случая говорим за отговорна работа, която не всеки може да свърши!Ако и ти си работодател и мислиш по този начин - тежко и горко на БЪЛГАРИНА!!! Караш ме да се връщам доста години назад и да си спомня за други времена, в които народът трябваше да си мълчи, получава трохичките и живурка!!!!Осъзнай се- годината е 2011!!! Техническият и инженерният състав искат да получават заплата за положена отговорна работа, а не за времето, в което са си изкарали деня на сладки приказки и закачки!!!
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Колеги, наистина в авиацията няма маловажна и безотговорна работа,но както и при всяка друга категория труд работника сам преценява дали условията на труд го устройват. В случай, че условията не го устройват има законни начини за напускане. Има и други професии в края на краищата. Когато работника се съгласява да нарушават правата му,той поощрява работодателя да го прави.Airfan написа:А защо продължават да работят щом като не са получили заплати? По Кодекс на труда могат да спокойно отдавна да са отишли да работят другаде. Или пък да стачкуват. И аз не го разбирам - да работиш за без пари.krisi написа:Gig, мисля, че това което казваш звучи доста глупаво!!! Някои се радват и на стотинка изпросена на улицата, но знаеш, че в случая говорим за отговорна работа, която не всеки може да свърши!Ако и ти си работодател и мислиш по този начин - тежко и горко на БЪЛГАРИНА!!! Караш ме да се връщам доста години назад и да си спомня за други времена, в които народът трябваше да си мълчи, получава трохичките и живурка!!!!Осъзнай се- годината е 2011!!! Техническият и инженерният състав искат да получават заплата за положена отговорна работа, а не за времето, в което са си изкарали деня на сладки приказки и закачки!!!
Аз самият съм започвал от начало поне два пъти и винаги съм правил сам избора си.
When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward,
for there you have been, and there you will always long to return.
LEONARDO DA VINCI
for there you have been, and there you will always long to return.
LEONARDO DA VINCI
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Ако нещо е прозвучало глупаво, моля за извинение, но никой не е вързан насила да работи за когото и да е било. Нали сме 2011, а не 1981
Точно затова казвам, че работодателите се пробват какво може и какво не и ще стигнат дотам докъдето ги търпят работниците.
Мога да направя много обстоен анализ на ситуацията в гражданската авиация, но това няма да промени нещата. За да има пазар на труда трябва да има конкуриращи се работодатели, а в България такива няма. Скоро няма да се оправят нещата, поне докато има ИТС, който има други доходи освен заплата - например добра военна пенсия.

Мога да направя много обстоен анализ на ситуацията в гражданската авиация, но това няма да промени нещата. За да има пазар на труда трябва да има конкуриращи се работодатели, а в България такива няма. Скоро няма да се оправят нещата, поне докато има ИТС, който има други доходи освен заплата - например добра военна пенсия.
Сашо написа:Давай Гриша, че сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
KLM и „България Ер” ще летят заедно до Амстердам
Написано от Списание АЕРО
Сряда, 14 Септември 2011 20:31
От 1 септември 2011 г. KLM и „България Ер” започват да осъществяват съвместни полети между Амстердам и София. Благодарение на новото партньорство, KLM ще предлага на своите клиенти в България ежедневен полет по маршрута София – Амстердам, осъществяващ връзка през летище Схипхол, Амстердам, с трансферни полети към целия свят.
„България Ер” ще може да се възползва от нарастващия трафик, генериран от продажбите на KLM.
Съвместните полети ще бъдат извършвани от „България Ер” с Airbus А319, оборудван с 12 места
в бизнес класа и 132 места в икономическа класа.
Разписание на полетите
KL3076/FB461 София 2
07:30 – 09:20
Амстердам (ежедневен)
KL3077/FB462 Амстердам
10:30 – 14:10
София 2 (ежедневен)
При пристигането им в Амстердам, на нашите клиенти ще бъде предложена трансферна връзка към една от 150 дестинации, осигурявани от KLM и нейните партньори. Tова партньорство ще подсили съществуващите взаимоотношения между авиационната група Air France-KLM и „България Ер” – Air France и „България Ер” вече си партнират по договор за съвместно осъществяване на полети между София и Париж.
Клиентите на Air France и KLM в България сега ще могат да се възползват от комбинираната мрежа от полети и да избират да летят в едната посока през Амстердам-Схипхол, а в другата посока през Париж – летище Шарл де Гол.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... erdam.html
Написано от Списание АЕРО
Сряда, 14 Септември 2011 20:31
От 1 септември 2011 г. KLM и „България Ер” започват да осъществяват съвместни полети между Амстердам и София. Благодарение на новото партньорство, KLM ще предлага на своите клиенти в България ежедневен полет по маршрута София – Амстердам, осъществяващ връзка през летище Схипхол, Амстердам, с трансферни полети към целия свят.
„България Ер” ще може да се възползва от нарастващия трафик, генериран от продажбите на KLM.
Съвместните полети ще бъдат извършвани от „България Ер” с Airbus А319, оборудван с 12 места
в бизнес класа и 132 места в икономическа класа.
Разписание на полетите
KL3076/FB461 София 2
07:30 – 09:20
Амстердам (ежедневен)
KL3077/FB462 Амстердам
10:30 – 14:10
София 2 (ежедневен)
При пристигането им в Амстердам, на нашите клиенти ще бъде предложена трансферна връзка към една от 150 дестинации, осигурявани от KLM и нейните партньори. Tова партньорство ще подсили съществуващите взаимоотношения между авиационната група Air France-KLM и „България Ер” – Air France и „България Ер” вече си партнират по договор за съвместно осъществяване на полети между София и Париж.
Клиентите на Air France и KLM в България сега ще могат да се възползват от комбинираната мрежа от полети и да избират да летят в едната посока през Амстердам-Схипхол, а в другата посока през Париж – летище Шарл де Гол.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... erdam.html
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
България Ер с цялостно техническо обслужване от Луфтханза Техник
от ДарикФинанс http://darikfinance.bg/novini/63217/%C1 ... 5%ED%E8%EA
от ДарикФинанс http://darikfinance.bg/novini/63217/%C1 ... 5%ED%E8%EA
Сашо написа:Давай Гриша, че сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!
Re: България ер (Бългериан авиейшън груп)
Руската авиокомпания, част от империята "Химимпорт" е получила забрана от руското ГВА да лети в ЕС:
Авиакомпания "Татарстан": Ограничение на полеты в ЕС не коснулось регулярных рейсов
8 ноября 2011 г., Aviation Explorer – Ограничение на полеты в ЕС авиакомпании "Татарстан" не коснулось регулярных рейсов. Все полеты выполняются по штатному расписанию, сообщили в авиакомпании. AEX.ru
"В связи с публикацией федеральными и региональными СМИ информации, согласно которой Федеральное Агентство Воздушного Транспорта (Росавиация) ввело ограничения на полеты в ЕС нескольким воздушным перевозчикам, среди которых - Авиакомпания «Татарстан», сообщаем, что письмо с предупреждением об ограничении полетов в ЕС от представителей Росавиации действительно было получено АК "Татарстан", - заявили в пресс-службе авиакомпании.
"Однако у компании в данный момент нет рейсов, которых это ограничение может коснуться. Авиакомпания «Татарстан» гарантирует, что все пассажиры будут беспрепятственно летать рейсами компании. Регулярные рейсы выполняются в полном объеме и по прежнему расписанию, в частности, это касается рейсов «Казань – Прага» и «Пермь - Прага», которые выполнялись и выполняются по заданному расписанию. Данное ограничение распространяется лишь на чартерные рейсы компании в Европу, которые сейчас практически не выполняются", - уточнили в авиакомпании.
"Следует отметить, что данное скоропостижное решение Росавиации вызвало некоторое удивление Авиакомпании «Татарстан», так как не было названо его причин. Разумеется, предписание ведомства АК «Татарстан» выполнила и в данный момент работает над выяснением причин наложения данного ограничения. В течение одной-двух недель вопрос со снятием ограничений в Авиакомпании «Татарстан» планируется решить", - заявили в пресс-службе перевозчика.
http://www.aex.ru/news/2011/11/8/89984/
Авиакомпания "Татарстан": Ограничение на полеты в ЕС не коснулось регулярных рейсов
8 ноября 2011 г., Aviation Explorer – Ограничение на полеты в ЕС авиакомпании "Татарстан" не коснулось регулярных рейсов. Все полеты выполняются по штатному расписанию, сообщили в авиакомпании. AEX.ru
"В связи с публикацией федеральными и региональными СМИ информации, согласно которой Федеральное Агентство Воздушного Транспорта (Росавиация) ввело ограничения на полеты в ЕС нескольким воздушным перевозчикам, среди которых - Авиакомпания «Татарстан», сообщаем, что письмо с предупреждением об ограничении полетов в ЕС от представителей Росавиации действительно было получено АК "Татарстан", - заявили в пресс-службе авиакомпании.
"Однако у компании в данный момент нет рейсов, которых это ограничение может коснуться. Авиакомпания «Татарстан» гарантирует, что все пассажиры будут беспрепятственно летать рейсами компании. Регулярные рейсы выполняются в полном объеме и по прежнему расписанию, в частности, это касается рейсов «Казань – Прага» и «Пермь - Прага», которые выполнялись и выполняются по заданному расписанию. Данное ограничение распространяется лишь на чартерные рейсы компании в Европу, которые сейчас практически не выполняются", - уточнили в авиакомпании.
"Следует отметить, что данное скоропостижное решение Росавиации вызвало некоторое удивление Авиакомпании «Татарстан», так как не было названо его причин. Разумеется, предписание ведомства АК «Татарстан» выполнила и в данный момент работает над выяснением причин наложения данного ограничения. В течение одной-двух недель вопрос со снятием ограничений в Авиакомпании «Татарстан» планируется решить", - заявили в пресс-службе перевозчика.
http://www.aex.ru/news/2011/11/8/89984/
Anyone who fights for the future, lives in it today