Airbus A350XWB
Airbus A350XWB
Реших да пусна такава тема,с надежда,че знаещите и по-информираните ще постват тук интересни материали и клипове свързани с тези два свръхактуални самолета(единия още на хартия).Аз лично смятам,че предстои титанична схватка между двата лайнера (за пазарен дял).
Re: A350 срещу Дриймлайнер
Но може и да се размине.NEO написа:Аз лично смятам,че предстои титанична схватка между двата лайнера (за пазарен дял).
А350 се движи с пет години закъснение в сравнение с 787. Освен това А350-1000 е предназначен да воюва с 777-200LR/300ER.
Иначе самолетите си приличат. Подобна концепция, подобни двигатели, подобна конструкция.
Е като стана дума за конструкция Boeing при 787 определено се хвърлят на по-авангардното. Фюзелажа на 787 е изграден от големи цяло композитни секции, докато при А350 имаме метален скелет върху който се редят композитни панели. Но май в последният план металният скелет вече не е толкова метален. Тоест ребрата вече ще са от композит. Но нещата по А350 са динамични и трудни за следене. Дизайна му още не е замръзен. До лятото разправяха, че ще има доста общо с А380, сега се говори, че няма да се използват много общи неща. Примерно пилотската кабина трябваше да е единтичен между двата самолета.
Освен това А350 има проблем в намирането на втори доставчик на двигателите, тъй като GE общо взето ги саботира.
Между другото имаше хубава статия по темата във Взлёт от юли 2007 имаше статия по въпроса, но не ми е останало време да я прочета.
Идейно!Airbuster написа:Airbus A350 vs. Boeing 787 "Dreamliner"
Но важи за стария А350.
- Blue Marble
- Мнения: 110
- Регистриран: вт окт 09, 2007 11:16 pm
Emirates поръчват нови 70 А350 и 11 А380.
“Emirates is committing close to $35 billion today for new aircraft. Our total order includes 93 aircraft on firm order and 50 on option. Once again, Emirates is making aviation history.”
Emirates Chairman and CEO Sheikh Ahmed Bin Saeed Al-Maktoum
ЛИНК
“Emirates is committing close to $35 billion today for new aircraft. Our total order includes 93 aircraft on firm order and 50 on option. Once again, Emirates is making aviation history.”
Emirates Chairman and CEO Sheikh Ahmed Bin Saeed Al-Maktoum
ЛИНК
- Blue Marble
- Мнения: 110
- Регистриран: вт окт 09, 2007 11:16 pm
- Blue Marble
- Мнения: 110
- Регистриран: вт окт 09, 2007 11:16 pm
Според тази статия на ВВС 30% от поръчките за Еърбъс, за тази година, идват от Близкия изток. Между другото, в статията се казва още, че Боинг са получили поръчки за 13.7 млрд. долара от Dubai Aerospace Enterprise, а Емиратите освен че купиха 70 А350 имат опция за още 50.Сашо написа:Ей, тия араби ще съживят бизнеса на Airbus!
В случай, че някой не е разбрал за огромния пробив на Airbus в Китай.
Китайците ще имат 5% дял в производството на А350 и освен това закупуват за държавните си авиокомпании 160 самолета.
Airbus agrees A350 workshare deals with China
By Nicholas Ionides
Airbus and China Aviation Industry Corporation II (AVIC II) have agreed to set up a joint-venture manufacturing centre in north-east China to produce composite parts for the A350 XWB.
A heads of agreement was signed on 26 November during an official visit to China by French president Nicolas Sarkozy. This is related to Airbus's commitment to provide China with a 5% manufacturing role in its new widebody aircraft.
Also signed during the state visit was a general terms agreement covering China's planned purchase of 110 Airbus A320s and 40 A330s, in addition to a firm contract with China Southern Airlines for 10 A330-200s.
...
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... china.html
Китайците ще имат 5% дял в производството на А350 и освен това закупуват за държавните си авиокомпании 160 самолета.
Airbus agrees A350 workshare deals with China
By Nicholas Ionides
Airbus and China Aviation Industry Corporation II (AVIC II) have agreed to set up a joint-venture manufacturing centre in north-east China to produce composite parts for the A350 XWB.
A heads of agreement was signed on 26 November during an official visit to China by French president Nicolas Sarkozy. This is related to Airbus's commitment to provide China with a 5% manufacturing role in its new widebody aircraft.
Also signed during the state visit was a general terms agreement covering China's planned purchase of 110 Airbus A320s and 40 A330s, in addition to a firm contract with China Southern Airlines for 10 A330-200s.
...
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... china.html
Anyone who fights for the future, lives in it today
- Марко Марков
- Мнения: 2191
- Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
- Контакти:
Re: A350 срещу Дриймлайнер
Още една новина за Китай от "Airbus"......
Harbin Hafei Airbus Composite Manufacturing Centre awarded A350 elevator work package
14 January 2010
Airbus' latest JV in China to become sole supplier of A350 XWB elevators
Harbin Hafei Airbus Composite Manufacturing Centre (the Manufacturing Centre), a joint venture between Airbus and Chinese partners, signed a contract for the work package of A350 XWB elevators with the Spain-based Aernnova Aerospace SAU (ANN) which is a major supplier of aerostructures to Airbus.
Under the contract, the Manufacturing Centre will become the sole supplier of A350 XWB elevators to ANN. The Manufacturing Centre is responsible for both manufacturing and assembling the complete set of elevators, mostly made of composites, and which are part of the A350's horizontal tail plane. Production in China is expected to start in 2012 after an initial industrialisation phase in Europe.
Following the agreement for the A350 rudder and A350 S19 maintenance door, the A350 XWB elevator is the third A350 work package allocated to the Manufacturing Centre. It is also the largest A350 XWB component allocation contracted in China to date and is a significant part of the five percent of the A350 airframe to be manufactured in China.
"We are very proud to have obtained another work package from Airbus for the A350 XWB programme and to start cooperation with Aernnova," said Liu Guanglin, Chairman of the Manufacturing Centre. "The building of the new facilities is on track and the training of Chinese staff is underway. We are confident in our ability to deliver the aircraft components on time and on quality."
Harbin Hafei Airbus Composite Manufacturing Centre awarded A350 elevator work package
14 January 2010
Airbus' latest JV in China to become sole supplier of A350 XWB elevators
Harbin Hafei Airbus Composite Manufacturing Centre (the Manufacturing Centre), a joint venture between Airbus and Chinese partners, signed a contract for the work package of A350 XWB elevators with the Spain-based Aernnova Aerospace SAU (ANN) which is a major supplier of aerostructures to Airbus.
Under the contract, the Manufacturing Centre will become the sole supplier of A350 XWB elevators to ANN. The Manufacturing Centre is responsible for both manufacturing and assembling the complete set of elevators, mostly made of composites, and which are part of the A350's horizontal tail plane. Production in China is expected to start in 2012 after an initial industrialisation phase in Europe.
Following the agreement for the A350 rudder and A350 S19 maintenance door, the A350 XWB elevator is the third A350 work package allocated to the Manufacturing Centre. It is also the largest A350 XWB component allocation contracted in China to date and is a significant part of the five percent of the A350 airframe to be manufactured in China.
"We are very proud to have obtained another work package from Airbus for the A350 XWB programme and to start cooperation with Aernnova," said Liu Guanglin, Chairman of the Manufacturing Centre. "The building of the new facilities is on track and the training of Chinese staff is underway. We are confident in our ability to deliver the aircraft components on time and on quality."
Re: Airbus A350XWB
Забавяне при А350
Написано от Списание АЕРО
Четвъртък, 10 Ноември 2011 19:17
Airbus обяви, че ще има забавяне при програмата за създаване на нов широкофюзелажен лайнер А350. Влизането в търговска експлоатация се измества за първата половина на 2014 г., като до сега то се планираше да стане през 2013 г. Причините за това са инженерни трудности.
Според Airbus са започнали да се появяват различни технически проблеми, което е забавило старта на окончателното сглобяване на първия прототип. То трябваше да започне през тази година, но сега е изместено за началото на 2012 г. Така се измества и първия полет, който вместо до края на 2012 г. вече се планира за 2013 г.
Програмата А350 бе стартирана през лятото на 2007 г. Самолетът ще има пробладаващо композитна конструкция и ще бъде строен в три версии 800, 900 и най-дългата 1000. Машината ще се задвижва от два Rolls-Royce XWB.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... -a350.html
Написано от Списание АЕРО
Четвъртък, 10 Ноември 2011 19:17
Airbus обяви, че ще има забавяне при програмата за създаване на нов широкофюзелажен лайнер А350. Влизането в търговска експлоатация се измества за първата половина на 2014 г., като до сега то се планираше да стане през 2013 г. Причините за това са инженерни трудности.
Според Airbus са започнали да се появяват различни технически проблеми, което е забавило старта на окончателното сглобяване на първия прототип. То трябваше да започне през тази година, но сега е изместено за началото на 2012 г. Така се измества и първия полет, който вместо до края на 2012 г. вече се планира за 2013 г.
Програмата А350 бе стартирана през лятото на 2007 г. Самолетът ще има пробладаващо композитна конструкция и ще бъде строен в три версии 800, 900 и най-дългата 1000. Машината ще се задвижва от два Rolls-Royce XWB.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... -a350.html
Anyone who fights for the future, lives in it today
- mitko-eurofighter
- Мнения: 145
- Регистриран: пет окт 07, 2011 11:20 am
- Местоположение: София
Re: Airbus A350XWB
Etihad намалява поръчката си за A350-1000
Написано от Списание АЕРО
Понеделник, 07 Май 2012 19:28
Авиокомпанията от Абу Даби Etihad намалява поръчката си за двудвигателните лайнери Airbus A350-1000 със седем. По-рано компанията се отказа от други шест самолета от същия тип и от първоначалната поръчка за 25 машини, в момента Etihad иска да купи едва 12.
A350-1000 страда от отлив на поръчки, след като миналата година бе обявено, че ще се наложи сериозно преконстроиране на машината. От тогава не е отбелязана нито една нова поръчка за модела 1000, но за сметка на това има вече няколко отказа.
В момента Airbus има 548 поръчки за новия широкофюзелажен авиолайнер А350, но основната част от тях са за базовия модел 900. Скъсеният модел 800 има 114 поръчки, а удължения 1000 едва 62.
Сега Airbus сглобява първия А350-900, който е предназначен за статични изпитания. Сглобяването на първия летящ прототип ще започне през лятото.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... -1000.html
Написано от Списание АЕРО
Понеделник, 07 Май 2012 19:28
Авиокомпанията от Абу Даби Etihad намалява поръчката си за двудвигателните лайнери Airbus A350-1000 със седем. По-рано компанията се отказа от други шест самолета от същия тип и от първоначалната поръчка за 25 машини, в момента Etihad иска да купи едва 12.
A350-1000 страда от отлив на поръчки, след като миналата година бе обявено, че ще се наложи сериозно преконстроиране на машината. От тогава не е отбелязана нито една нова поръчка за модела 1000, но за сметка на това има вече няколко отказа.
В момента Airbus има 548 поръчки за новия широкофюзелажен авиолайнер А350, но основната част от тях са за базовия модел 900. Скъсеният модел 800 има 114 поръчки, а удължения 1000 едва 62.
Сега Airbus сглобява първия А350-900, който е предназначен за статични изпитания. Сглобяването на първия летящ прототип ще започне през лятото.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... -1000.html
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Airbus A350XWB
Приключиха структурното сглобяване на A350
Написано от Списание АЕРО
Вторник, 04 Декември 2012 18:56
Airbus успешно приключи с основното структурно сглобяване на първия прототип на новия широкофюзежален самолет A350-900. Прототипът MSN1 бе изваден от линията за окончателно сглобяван и преместен на една от тестовите станции в завода в Толуза.
На прототипа все още не са поставени двигателите Rolls-Royce Trent XWB, но машината се предвижва на собствения си колесник.
Airbus планира да извърши първия полет с типa в средата на 2013 г., а MSN1 е един от общо петте прототипа, които ще бъдат създадени за изпитанията.



http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... -a350.html
Написано от Списание АЕРО
Вторник, 04 Декември 2012 18:56
Airbus успешно приключи с основното структурно сглобяване на първия прототип на новия широкофюзежален самолет A350-900. Прототипът MSN1 бе изваден от линията за окончателно сглобяван и преместен на една от тестовите станции в завода в Толуза.
На прототипа все още не са поставени двигателите Rolls-Royce Trent XWB, но машината се предвижва на собствения си колесник.
Airbus планира да извърши първия полет с типa в средата на 2013 г., а MSN1 е един от общо петте прототипа, които ще бъдат създадени за изпитанията.



http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... -a350.html
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Airbus A350XWB
А350 полита след три месеца
Написано от Списание АЕРО
Вторник, 09 Април 2013 21:58
Airbus планира първия полет на своя нов двудвигателен лайнер А350 за след около три месеца. Това е заявил изпълнителният директор на компанията Фабрис Бриже, за Flightglobal.
Полетът ще стане факт седмица или две след изложението в Бурже, което значи втората половина на юни 2013 г. Бриже е заявил, че програмата се движи по график и няма причини за забавяне на този етап.
До момента Airbus посочваше, че дебютния полет на новия двудвигателен пътнически самолет ще стане факт в средата на годината, но не се ангажираше с по-точна дата.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... eseca.html
Написано от Списание АЕРО
Вторник, 09 Април 2013 21:58
Airbus планира първия полет на своя нов двудвигателен лайнер А350 за след около три месеца. Това е заявил изпълнителният директор на компанията Фабрис Бриже, за Flightglobal.
Полетът ще стане факт седмица или две след изложението в Бурже, което значи втората половина на юни 2013 г. Бриже е заявил, че програмата се движи по график и няма причини за забавяне на този етап.
До момента Airbus посочваше, че дебютния полет на новия двудвигателен пътнически самолет ще стане факт в средата на годината, но не се ангажираше с по-точна дата.
http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... eseca.html
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: Airbus A350XWB

Реконструктор написа: Тоя Хариер що се пльосна така брутално? Че и с пълен боекомплект. Пилота сигурно се е насрал.
Re: Airbus A350XWB

Реконструктор написа: Тоя Хариер що се пльосна така брутално? Че и с пълен боекомплект. Пилота сигурно се е насрал.