Аха, първи полет 9 ноември 1990 г.Moss написа:Ако сн.142 значи това което си мисля, баш ретро ливрея си му трябва!LZ-BHJ sn.142
BH Air
Re: BH Air
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: BH Air
Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: BH Air
Аз си мисля че могат да напълнят един самолет, ако накрая започнат редовни полети. В момента цените на билетите давани от монополистите са невъобразими. Франкфурт - Ню Йорк еднопосочен за трима човека - $5000, независимо с коя компания. Преди няколко години пък спешно трябваше да летя Ню Йорк - София с любимите Луфтханза - малко над $2000 за един човек икономична класа. Май в момента единствената нормална алтернатива са LOT.
Re: BH Air
„.....Аз си мисля че могат да напълнят един самолет, ако накрая започнат редовни полети...”
Спорно. Ако превозвача не сключи JV с накоя от от акулите (Делта, Юнайтид, Ъмерикън), които да се явяват фийдъри за полетите му от НюЙорк, ще му е много трудно с полети всеки ден. А общо взето се е доказало, че при TATL полетите редовните АК са рядко на далавера, ако летят примерно само 2 пъти седвично.
„....В момента цените на билетите давани от монополистите са невъобразими. Франкфурт - Ню Йорк еднопосочен за трима човека - $5000, независимо с коя компания. Преди няколко години пък спешно трябваше да летя Ню Йорк - София с любимите Луфтханза - малко над $2000 за един човек икономична класа. Май в момента единствената нормална алтернатива са LOT....”
А защо непременно еднопосочни билети? В повечето случаи това си е живо набутване – може да излезе повече от цената на двупосочния билет. Малко превозвачи (на прима виста от големите АК се сещам само за British Airways и Iberia, от по-малките са повече – BulgariaAir, Aegean, AirEuropa, etc.) възприеха тактиката еднопосочен билет – ½ и съвсем малко отгоре от цената на двупосочния. Lufthansa, че и AirFrance катеагорично не са от тях – свитки могат да ти излязат от цените на еднопосочните билети. То кажи-речи по-разумно е (може и да не ти излезе по-скъпо) да си купиш двупосочен билет бизнес класа (само, че Full Fee Business Class, а не Smart, която също е със фиксирани дати) – тогава за обратният полет имаш цяла година – когато си искаш тогава ще летиш.
Спорно. Ако превозвача не сключи JV с накоя от от акулите (Делта, Юнайтид, Ъмерикън), които да се явяват фийдъри за полетите му от НюЙорк, ще му е много трудно с полети всеки ден. А общо взето се е доказало, че при TATL полетите редовните АК са рядко на далавера, ако летят примерно само 2 пъти седвично.
„....В момента цените на билетите давани от монополистите са невъобразими. Франкфурт - Ню Йорк еднопосочен за трима човека - $5000, независимо с коя компания. Преди няколко години пък спешно трябваше да летя Ню Йорк - София с любимите Луфтханза - малко над $2000 за един човек икономична класа. Май в момента единствената нормална алтернатива са LOT....”
А защо непременно еднопосочни билети? В повечето случаи това си е живо набутване – може да излезе повече от цената на двупосочния билет. Малко превозвачи (на прима виста от големите АК се сещам само за British Airways и Iberia, от по-малките са повече – BulgariaAir, Aegean, AirEuropa, etc.) възприеха тактиката еднопосочен билет – ½ и съвсем малко отгоре от цената на двупосочния. Lufthansa, че и AirFrance катеагорично не са от тях – свитки могат да ти излязат от цените на еднопосочните билети. То кажи-речи по-разумно е (може и да не ти излезе по-скъпо) да си купиш двупосочен билет бизнес класа (само, че Full Fee Business Class, а не Smart, която също е със фиксирани дати) – тогава за обратният полет имаш цяла година – когато си искаш тогава ще летиш.
Re: BH Air
за понеделник, билет на LH от София до Лос Анджелис и обратно е $820 в момента.
То ва вярно е с място при овцете. Не знам колко по-евтино може да е.
То ва вярно е с място при овцете. Не знам колко по-евтино може да е.
Re: BH Air
ЛосАнжелийз е чак на Западното Крайбрежие – билети обикновено до там са по-скъпи (макар, че не е изобщо гаранция). И 820 долара въобще не са много в случая (на мен обаче ми дава USD 1566 на еднопосочен с Lufthansa до там). Почти убеден съм, че си гледал цената на двупосочния билет.
Инак до НюЙорк за ПН (еднопосочен билет):
Qatar Airways – ЕUR 386 (ама престоя в Доа е 8ч. 50 мин.)
Aeroflot – ЕUR 501 (абсолютно безмислено – престой над 15 часа, че и хотел не можеш да си вземеш, щото трябва виза)
Най-адекватно се оказва LOT (Amazon e прав в случая) - ЕUR 525 (престоя е по-малко от два часа).
Инак цените на еднопосочния с други АК, както и предполагах, са буквално безумни:
Turkish – ЕUR 1052
Air France – ЕUR 1760
Alitalia – ЕUR 1454
Lufthansa – ЕUR 1256
Ако купиш двупосочен обаче (връщане следващия ПН):
AirSerbia – ЕUR 502
British – ЕUR568
Lufthansa – ЕUR 580
И още множество възможности с минимален престой по летищата. Вижда се, че еднопосочния билет е не набутване, ами ултранабутване.
Два еднопосочни (отиване/връщане) с LOT (тоест адекватен престой, да не се спи по летищата) биха стрували ЕUR 1050
При положение, че инак струва наполовина..........
Ако се купи достатъчно рано (тоест не следващия ПН все пак) бизнес класата двупосочен (пак с LOT) струва ЕUR 1710. Е, повече е, ама летиш като бял човек, и връщането е когато ти скимне.
Инак до НюЙорк за ПН (еднопосочен билет):
Qatar Airways – ЕUR 386 (ама престоя в Доа е 8ч. 50 мин.)
Aeroflot – ЕUR 501 (абсолютно безмислено – престой над 15 часа, че и хотел не можеш да си вземеш, щото трябва виза)
Най-адекватно се оказва LOT (Amazon e прав в случая) - ЕUR 525 (престоя е по-малко от два часа).
Инак цените на еднопосочния с други АК, както и предполагах, са буквално безумни:
Turkish – ЕUR 1052
Air France – ЕUR 1760
Alitalia – ЕUR 1454
Lufthansa – ЕUR 1256
Ако купиш двупосочен обаче (връщане следващия ПН):
AirSerbia – ЕUR 502
British – ЕUR568
Lufthansa – ЕUR 580
И още множество възможности с минимален престой по летищата. Вижда се, че еднопосочния билет е не набутване, ами ултранабутване.
Два еднопосочни (отиване/връщане) с LOT (тоест адекватен престой, да не се спи по летищата) биха стрували ЕUR 1050
При положение, че инак струва наполовина..........
Ако се купи достатъчно рано (тоест не следващия ПН все пак) бизнес класата двупосочен (пак с LOT) струва ЕUR 1710. Е, повече е, ама летиш като бял човек, и връщането е когато ти скимне.
Re: BH Air
BH Air получиха разрешение за полети до Канада. Дали реално ще ги стартират е неизвестно
http://www.economic.bg/bg/news/7/bh-air ... anada.html

Anyone who fights for the future, lives in it today
Re: BH Air
Не мога да повярвам просто - In terms of ACMI/charter operations, it currently wet-leases two A320-200s to VietJetAir (VJ, Hanoi).
Онзи ден казах в Ханой и го видях този самолет, направи ми впечатление надписа на BH Air, но си помислих че греша и даже не го снимах, сега доста ме е яд
Онзи ден казах в Ханой и го видях този самолет, направи ми впечатление надписа на BH Air, но си помислих че греша и даже не го снимах, сега доста ме е яд

Re: BH Air
Kuwait's Jazeera Airways leases a BH Air's A320
https://www.ch-aviation.com/portal/news ... -airs-a320
https://www.ch-aviation.com/portal/news ... -airs-a320