BH Air

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

BH Air

Непрочетено мнение от Марко Марков » съб май 01, 2010 2:35 pm

LZ-A0A излета на 27 април 2010 година от София и отива на wet-lease в „Air Namibia“.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Грозев » ср май 12, 2010 11:58 pm

Ето го самолета. Интересна съдба - от нискотарифна авиокомпания, в правителствения отряд и сега по черна Африка :)
:arrow: http://www.airliners.net/photo/Air-Nami ... 1698544/L/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Марко Марков » чет май 13, 2010 3:15 pm

Грозев написа:Ето го самолета. Интересна съдба - от нискотарифна авиокомпания, в правителствения отряд и сега по черна Африка :)
:arrow: http://www.airliners.net/photo/Air-Nami ... 1698544/L/
Нашият самолет е заменил там „Boeing 737-800“(c/n 28218/160), регистрация D-AXLF на XL Airways, работил за компанията около 5 месеца.

Потребителски аватар
tu-134
Мнения: 961
Регистриран: чет юли 17, 2008 7:28 am

Re: Новини - Гражданска Авиация

Непрочетено мнение от tu-134 » чет ное 08, 2012 1:49 am

В форума на ерлайнарс пише че BH Air щяли да почват да летят до САЩ...някой знае ли нещо?

http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/5606024/

Сашо
[Site Admin]
Мнения: 1751
Регистриран: ср окт 03, 2007 12:42 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Гражданска Авиация

Непрочетено мнение от Сашо » чет ное 08, 2012 4:21 pm

Нищо не се е чувало насам.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Гражданска Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » ср дек 26, 2012 12:17 am

tu-134 написа:В форума на ерлайнарс пише че BH Air щяли да почват да летят до САЩ...някой знае ли нещо?

http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/5606024/
Интересно съвпадение...

14:22 / 22.12.12
Ще летим директно до Ню Йорк
автор(и): Христо Николов


През 2013 г. ще бъдат възстановени директните полети София - Ню Йорк. Това съобщи за “Труд” източник от дирекция “Гражданска въздухоплавателна администрация” на транспортното министерство. Той обаче отказа да уточни коя авиокомпания ще ги извършва.

Полети по тази линия осъществяваше до 1995 г. бившата авиокомпания “Балкан”. Няколко години след като ги прекрати, САЩ наложиха забрана на българските авиокомпании да кацат там заради проблеми с безопасността. През 2008 г. забраната бе вдигната и “България ер” бе назначена за превозвач по линията до Ню Йорк, но така и не се възползва от правата си. Вчера от компанията не пожелаха да коментират възобновяването на полетите.

Според източника на “Труд” авиокомпанията, която ще лети до Ню Йорк, възнамерява догодина да закупи или вземе на “мокър лизинг”, т.е. без да придобие собственост, самолет за презокеански полети. Целта на тази покупка е двойна. Самолетът ще бъде използван и за чартърни полети за далечни дестинации, като например Китай, Индия и Япония, и за редовни презокеански полети примерно два пъти седмично.
....


http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1687782
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 306
Регистриран: пон май 17, 2010 10:30 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Гражданска Авиация

Непрочетено мнение от airjohn » ср дек 26, 2012 3:19 pm

Доколкото знам самолетите ще са А340 на BHAir.
When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward,
for there you have been, and there you will always long to return.

LEONARDO DA VINCI

Сашо
[Site Admin]
Мнения: 1751
Регистриран: ср окт 03, 2007 12:42 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Гражданска Авиация

Непрочетено мнение от Сашо » пет дек 28, 2012 1:42 pm

Интересно как ще им излезне сметката и какви цени ще предложат, ако разбира се не е кьорфишек.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Новини - Гражданска Авиация

Непрочетено мнение от Грозев » чет яну 03, 2013 3:30 pm

Проверих нещата от крайно достоверен източник - има такова нещо и мисля, че в рамките на следващите няколко седмици ще има повече информация по темата.
Иначе А340 звучи повече от логично предвид факта, че сега много авиокомпании се отървават от него, което значи изгодни лизинги. Ако това, което пишат по медиите е истина, че полетите до САЩ ще са в силния сезон, а през останалото време на чартъри - има логика, особено предвид, че BH и чартърите ги владеят и имат доста добър опит в отдаване на самолетите си на мокър лизинг. Така, че схемата може и да излезе!
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Грозев » вт яну 15, 2013 3:07 pm

Летим директно до САЩ и Китай
23:20 / 13.01.2013 / от Белчо Цанев

София. На директни полети от София до САЩ и Китай ще могат да разчитат скоро българските бизнесмени, студенти, учени и туристи, научи "Стандарт". Проучване на авиопазара за откриване на редовни линии до Ню Йорк и Пекин прави родната чартърна авиокомпания "Би Ейч Еър" (BHAir). Условията за пускане на директни полети до Америка са чудесни, твърдят авиотърговци. Причината е, че изпадналите във финансов колапс румънски и гръцки национални авиопревозвачи "Таром" и "Олимпик еъруейз" прекратиха полетите си до САЩ. Така от Балканите директни полети отвъд Атлантика предлага само "Търкиш еърлайнс". Между България и САЩ от години се формира огромен ежедневен трафик, който постоянно нараства и лети през Франкфурт, Мюнхен, Лондон, Амстердам, Париж, Истанбул и други летища. Засилените бизнес връзки с Китай и солидната китайска общност у нас също формира голям пътникопоток, който сега минава през Москва, Истанбул и Доха. Така въпреки наличието на няколко български авиокомпании огромен паричен поток напуска страната към чуждестранни превозвачи.

Интерес към директните полети от София до Ню Йорк и Пекин имат и много граждани на Румъния, Гърция и Македония, откъдето също няма директни полети до двете големи държави. Преди да пусне трансконтиненталните полети, "Би Ейч Еър" трябва да наеме самолети с по-голяма далечина на полета от своите А320, а именно - Еърбъс А330 или А340. Директните полети от София до Ню Йорк (част от които бяха с кацане в Малта) бяха прекратени през декември 1999 г. След което Федералните авиационни власти на САЩ (FAA) забраниха на български авиокомпании да кацат на щатски летища, като вкараха цялата българска гражданска авиация в т.нар. Втора категория. След огромни усилия и няколко проверки FAA свали забраната през юни 2008 с прехвърлянето на България отново в Първа категория по критериите за безопасност. Тъй като България и САЩ нямат сключена спогодба за въздухоплавателни съобщения, сега е необходимо BHAir да поиска разрешение от FAA за кацане на определени щатски летища.


http://www.standartnews.com/biznes-bizn ... 74198.html
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Грозев » пет яну 25, 2013 1:02 am

Чу се, че на този момент основните проблеми са на тема сигурност и то, най-вече свързани с летище София. Това нещо, ако се реши, то полетът до САЩ излиза на хоризонта.
Относно самолета за тази роля, то все още нямало крайно решение, като въпросът с ETOPS ще бъде определящ.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Yavor
Мнения: 140
Регистриран: пон юли 19, 2010 5:25 pm
Местоположение: SOF

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Yavor » пет яну 25, 2013 2:19 pm

Грозев написа:Чу се, че на този момент основните проблеми са на тема сигурност и то, най-вече свързани с летище София. Това нещо, ако се реши, то полетът до САЩ излиза на хоризонта.
Относно самолета за тази роля, то все още нямало крайно решение, като въпросът с ETOPS ще бъде определящ.
Лично аз предполагах че "познаването на материята" е в основата на администрирането тук :shock: ... не мога да приема за сериозен горният коментар - дори да е направен от лаик обясняващ за себе си авиацията само от картинки в пресата... :roll:
В резюме - нито причините които се "изтъкват", нито начина по който са направени могат да бъдат взети на сериозно (казвам го без никакви лоши чувства - изразявам личното си и абсолютно неочаквано разочарование)

Явор
Реконструктор написа: Тоя Хариер що се пльосна така брутално? Че и с пълен боекомплект. Пилота сигурно се е насрал.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Грозев » пет яну 25, 2013 11:37 pm

Това, че летище София е "горяло" на проверки за сигурност от страна на EASA, не веднъж, е публична тайна. Не мисля, че трябва да се спори за това.
Това, че САЩ имат опасения отново по точката сигурност за пускането на BH Air, пък е нещо, което се твърди от два независими източника.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Yavor
Мнения: 140
Регистриран: пон юли 19, 2010 5:25 pm
Местоположение: SOF

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Yavor » съб яну 26, 2013 11:29 am

Грозев написа:Това, че летище София е "горяло" на проверки за сигурност от страна на EASA, не веднъж, е публична тайна. Не мисля, че трябва да се спори за това.
Това, че САЩ имат опасения отново по точката сигурност за пускането на BH Air, пък е нещо, което се твърди от два независими източника.
Това са неща които никой не оспорва - но ТОВА са и меко казано несериозни оправдания в случай че КОЯТО И ДА Е авиокомпания има СЕРИОЗНИ намерения да поеме УЖАСНО СЕРИОЗНАТА ИНВЕСТИЦИЯ по "преструктуриране" на дейността си от "чартърен превозвач" към такъв изпълняващ "редовни полети" и то с подобни СЕРИОЗНИ (най-вече като разход/разстояние) дестинации... И за да бъда достатъчно образен и да се добие представа - ще кажа че тази авиокомпания (която на всичкото отгоре НЕ РАЗПОЛАГА с авиопарк - още повече подходящ такъв) трябва да има готовност (разрешението на инвеститорите) да прежали (съвсем буквално - в оптимистичен план някой би го определил с по-мекото "замрази") сума в размер на НЕ ПО МАЛКО от 80 000 000 (осемдесет милиона) във валута (нека бъде ЕВРО) :idea: ...Хайде да разгледаме наистина "оптимистичният вариант" в който тези пари дори да не се "извадят" наведнъж все пак ще трябва да се дават (т.е. да са "готови" поне под формата на "гаранция" и бъда включени във всички видове настоящи и бъдещи финансови "баланси", "разчети" и т.н. като разход). Неприятното в случая е че НЯМА КАК да се очаква тяхна възвръщаемост (говоря за обслужване на "кредита" - без дори да става въпрос за печалба) в евентуален бъдещ период от ПОНЕ 3години.... както и да го пресмятаме - дори и да приемем че лизинга на машините ще бъде много изгоден - нека се опитаме да пресметнем какъв постоянен капацитет (натоварване на полетите с пътникопоток) трябва да се гарантира за да "излезе сметката" с разходите (обслужване на машината, гориво, слотове, водене, заплати на ЛС и персонала)... Нека се има предвид, че за да се гарантира капацитет на пътниците и каргото от понe 60% за полет - цената на билета (услугата) трябва да бъде не просто "конкурентна" (на фона на играчите като LH, BA, AF/AZ/KLM, TK, QA, EA и т.н - a дори по-ниска от тази на все пак познатите LOT, OK) :idea: ...отчитайки всичко това - дали инвеститор/авиокомпания решена на подобна стъпка би се оправдала с "ниските нива на сигурност които домашният аеропорт гарантира"? Летище София НАИСТИНА Е "ГОРЯЛО" неведнъж при одит от ИАТА, ИКАО и ЕАСА - но интересното е че не се сещам за международно летище (без значение европейско или някакво друго) което да не е "горяло" при подобни "проверки" (FRA, MXP и CDG са безспорни "лидери" в това отношение и за последните 10г и трите са почти постоянно "на ръба на лицензите си") ;).
В интерес на истината - последният одит който бе извършен на SOF (съвсем неочаквано) се оказа доста положителен като единственият оператор който допусна "издънка" се оказа че е смятаният за най-сигурен и непробиваем (което си е за негова сметка и рефлекса отиде в ГД ГВА но не и към Лет. София ЕАД)...
Реконструктор написа: Тоя Хариер що се пльосна така брутално? Че и с пълен боекомплект. Пилота сигурно се е насрал.

SD-95
Мнения: 85
Регистриран: чет юли 10, 2008 1:45 pm

Re: BH Air

Непрочетено мнение от SD-95 » съб яну 26, 2013 3:48 pm

Според мен самолетът, който ще се взема за да обезпечава линията ще бъде сериозно зает в летните чартъри до морето през времето "свободно" от полетите до Америка. По този начин през най-малко 5 месеца в годината е осигурена работа за машината. За останалата част на годината не зная, но мисля че като авариен вариант ако линията не потръгне ще бъде даването му на лизинг по широкия свят. БХ имат доста опит в това отношение.
Това са мои скромни предположения.
Последна промяна от SD-95 на съб яну 26, 2013 8:09 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Yavor
Мнения: 140
Регистриран: пон юли 19, 2010 5:25 pm
Местоположение: SOF

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Yavor » съб яну 26, 2013 5:46 pm

SD-95 написа:Според мен самолетът, който ще се взема за да обезпечава линията ще бъде сериозно зает в летните чартъри до морето през времето "свободно" от полетите до Америка. По този начин през най-малко 5 месеца в годината е осигурена работа за машината. За останалата част на годината не зная, но мисля че като авариен вариант ако линията не потръгне ще бъде даването му на лизинг по широкия свят. БХ имат доста опит в това отношение.
Това са мои скромни преположения.
Не в това би бил проблемът при положение че се вземе самолет - проблемът е единствено и само по обезпечаване на самата "редовна линия" (във всичките нейни аспекти - пък за където и да е тя)... Огромен (като за начало) ще бъде само разходът по "трансформиране" на един чартърен превозвач към "редовен" такъв (както е в случая) - като започнем "регистрацията" и съответните "разрешения/одобрения" (ИАТА/ИКАО/ГВА и т.н), преминем през финансовото обезпечение на самата "регистрация" (международно признати гаранции, застраховки, капитал), създаването/осигуряването/закупуването/уеднаквяването/договарянето на всички процедурни, софтуерни, оперативни, песонални и "агентски" права/бюра/проценти/продажби... като се има предвид че само за да "заработи" тази "схема" е нужно всички посочени "пера" задължително да бъдат "хабилитирани" (сертифицирани по съответните официални стандарти)... и всичкото това което описах отгоре (което със сигурност далеч НЕ е всичко което би било нужно) е само "една стъпка към целта" която по никакъв начин не гарантира успешното по-нататъшно "придвижване" - но пък е необходимата "основа" без която няма как да се "реализира" идеята за която говорим дори и на хартия... Аз като абсолютен лаик в областта съм готов да предположа че стойността само тази описана от мен "част" от целият процес - многократно ще надхвърли сумата от 10млн... и си задавам въпроса: "Добре де, а каква трябва да е цената на билета така щото да се напълни самолета - и на всичкото отгоре този полет да си плати поне горивото, воденето, летищните такси и обслужването ден-за-ден/полет-за-полет?"... ами в дългосрочен план (нали все пак това се прави и с идеята за печалба или поне възвръщаемост на инвестицията)?...
В заключение: Възхищавам се на смелостта и желанието на ВН Air и ужасно много искрено желая това за което говорим да не се окажат само "слухове" защото съм сигурен че инвестицията не само ще се "върне"... възхищавам се защото мисля че си давам сметка какъв чутовен труд трябва да се хвърли за да се задвижи тази работа, и какви гиганстки топки ще са им нужни за да го направят наистина... толкова много се кефя и искам да е истина - че дори самият аз съм готов да участвам само "заради идеята" в реализацията на това гигантско предизвикателство...
И въпреки всичко, и дори да приемем, че и капиталът, и мениджмънта, и агентската мрежа, и всичко останало е "осигурено" - не виждам вариант в който реализирането на първи редовен междуконтинентален полет да е възможно преди края на тази или началото на следващата година (в най-оптимистичният вариант)
Поздрави
Реконструктор написа: Тоя Хариер що се пльосна така брутално? Че и с пълен боекомплект. Пилота сигурно се е насрал.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Грозев » нед яну 27, 2013 12:47 am

Yavor, просто коментиран какъв е актуалния проблем пред откриването на такава линия и той в момента е свързан със сигурността. Тоест ако тя не отговаря, то изначално BH няма да могат да правят тези полети.

Иначе, BH са сериозна авиокомпания, за която стои сериозна финансова институция. Не вярвам, че са тръгнали през глава да си трошат пари за глупости. Полети до САЩ ще са много амбициозна идея, но мисля, че нещата са обмислени поне на базово ниво.
Не мисля и че има много истина в споменатите суми за първоначално вложение. И не, това не са слухове в компанията сериозно се работи по темата!
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Yavor
Мнения: 140
Регистриран: пон юли 19, 2010 5:25 pm
Местоположение: SOF

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Yavor » нед яну 27, 2013 3:18 am

Грозев написа:Yavor, просто коментиран какъв е актуалния проблем пред откриването на такава линия и той в момента е свързан със сигурността. Тоест ако тя не отговаря, то изначално BH няма да могат да правят тези полети.

Иначе, BH са сериозна авиокомпания, за която стои сериозна финансова институция. Не вярвам, че са тръгнали през глава да си трошат пари за глупости. Полети до САЩ ще са много амбициозна идея, но мисля, че нещата са обмислени поне на базово ниво.
Не мисля и че има много истина в споменатите суми за първоначално вложение. И не, това не са слухове в компанията сериозно се работи по темата!
Грозев - с цялото ми уважение... се повтарям, че ми е ужасно трудно да приема довода за "сигурността" по начина по който той се изтъква сериозно... Още по-малко "увереността" с която се споменава това като проблем в конкретният случай (важен е - основно важен дори, но това не го прави проблемен) :roll:
Ще формулирам съвсем простичко няколко въпроса с които да провокирам наистина по-сериозно замисляне върху "темата":
1. Приемаме твърдението че всичко е премислено, планирано и съответно решено (поне за мен това е факт), нека за улеснение приемем и че предположената от мен сума (в размер на 80мил) бъде наполовина по малка - наистина ли се смята че пречка за желанието и готовноста към подобна инвестиция биха били подобни "виртуални твърдения" относно "слабата сигурност"? ...и то при положение че според последният одит по сигурноста от ЕАСА (извършен по спомен в края на септември) - резултатите от него са определено положителни? ...и още повече - след изтъкнатите от мен в предният ми пост подобни (и дори по-сериозни) проблеми на много по-големи (и сериозни) международни летища (FRA, MXP, CDG, LHR - всъщност всички наистина големи летища по ЦЯЛ СВЯТ си "имат" дори много по-големи проблеми със сигурността от нашите тук)?
2. За улеснение (и в своя защита), нека отново помислим за разходите нужни по осъществяването само на 1 (един) полет между София и която и да е дестинация в САЩ или далечният изток (хипотетично приемаме че всичко останало е уточнено и осигурено): Горивото нужно за този 1 (един) полет в едната посока за А330/340 надхвърля в пъти цифрата от 10 тона (между 3 до 5 пъти ако смятам правилно и то за идеални летателни условия). Този самолет освен от гориво има нужда и от екипажи (поне два за подобни полети САМО в едната посока) които освен че трябва да отидат до там - трябва и да се върнат, което пък означава че ще им бъде нужна акомодация, условия за почивка, транспорт от-до летище, храна и т.н.... дори да приемем че същите тези 2 екипажа ще върнат същата машина (което не съм сигурен че е практика дори при "малките" авиокомпании) - това означава че трябва да бъдат осигурени (платени) условията за престой и обслужване на същата тази машина в размер на поне 24часа (което принципно е безумие защото сигурно-губещ самолет - е само самолет който НЕ лети и/или лети празен)... можем ли да предположим сумата макар и хипотетично? ;)
...има ли смисъл да продължавам с "евентуалните" и съвсем основателно "предполагаеми" разходи нужни САМО ЗА ЕДИН ПОЛЕТ? ...ами чисто техническото обслужване (не говоря за основното такова а за пред и след полетната подготовка - рампа, товарачи, чистачи, оперативни, мейнтенънс)? ...ами кетъринга? ...дори съвсем повърхностно да ги пресметнем тези разходи, след това да приемем че този полет ще е 2 или 3 пъти седмично и за капак добавим останалите вече споменати в предният ми пост "пера" (агентите, лицензирането, спогодбите, слотовете, разрешителните, хабилитирането на персонала, осигуряването на персонала и т.н до самият самолет (при това приемаме че той ще е само един)) - е дали "сметката" наистина няма да се окаже много висока? ...тези 80 мил дори ми се струват малко ;)
На всеки интересуващ се от материята (и икономиката като цяло) му е ясно, че както и да го "въртим" и "пресмятаме" - поне до момента в който "редовният пътник" съзнателно и основателно започне да избира Би Ейч Ер като превозвач (при това не само заради цената на билета) и съответно да пълни самолетите ПОНЕ на 85% (при РЕАЛНА цена на билета - или поне такава която да гарантира минимална печалба за превозвача) ще са нужни години... аз оптимистично реших че 3 са достатъчни за налагане на пазара - което автоматично означава че до въпросният "момент" компанията ЩЕ лети ако не на загуба, то поне без печалба и съответно сумата която ще се инвестира за този период НЯМА да има възвращаемост...
Е добре - приемаме още веднъж че всичко е пресметнато и решено, приемаме че инвеститорите са готови да поемат подобен разход и съответно риск (да - инвеститорите ЩЕ СА повече от един, защото НЯМА ВАРИАНТ в който една единствена банка да рискува ВСИЧКО ангажирайки ЦЕЛИЯТ (или ако щете - само половината) си ресурс (не само капитал) в един единствен "проект" - тъй като тя веднага ще изпадне в несъстоятелност). Приемаме че и всички лицензи, гаранции, лизинги и т.н бъдат осигурени (гарантирани, набавени, издадени) и след всичката тази "математика" остава ЕДИН единствен въпрос - на този фон това което се изтъкна за "проблемите по сигурноста" на Летище София, дали звучи достатъчно сериозно (кавичките са съвсем умишлени предвид резултатите от последната проверка за която споменах)?
Реконструктор написа: Тоя Хариер що се пльосна така брутално? Че и с пълен боекомплект. Пилота сигурно се е насрал.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Грозев » пет фев 08, 2013 1:16 am

Без да искам да влизам в безсмислени спорове, но трети източник потвърждава казаното от мен по-горе.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Yavor
Мнения: 140
Регистриран: пон юли 19, 2010 5:25 pm
Местоположение: SOF

Re: BH Air

Непрочетено мнение от Yavor » съб фев 09, 2013 3:32 am

Грозев написа:Без да искам да влизам в безсмислени спорове, но трети източник потвърждава казаното от мен по-горе.
Ако имаш предвид оправданието по отношение на сигурността - ще помоля за искрен коментар и на казаното от мен (именно по този "параграф" - последният "одит" предната есен както и нивото на сигурност при летищата от ранга на Франкфурт, Де Гол, Хийтроу, Малпенса, Фиумичино)... след което съм готов да "приема" каквото и да е "заключително" мнение ;)

Поздрави
Реконструктор написа: Тоя Хариер що се пльосна така брутално? Че и с пълен боекомплект. Пилота сигурно се е насрал.

Отговори