Lufthansa
- Марко Марков
- Мнения: 2191
- Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
- Контакти:
Lufthansa
След като „погълна“ „Swiss Airlines“, „Austrian Airlines“, „Brussels Airlines“ и „BMI“, „Lufthansa“ отново се кани да „яде“. Този път на прицел са „LOT“, „SAS“ и още няколко компании. Конкурент на компанията за „LOT“ са „Turkish Airlines“
Re: Lufthansa
Ходих до Хамбург за няколко дни и щракнах работните коне на Луфтханза
Снимките са от Франфуркт


Снимките са от Франфуркт


Re: Lufthansa
Много е приятно това летище. Дори човек като мен с остра форма на липса на ориентация не може да се загуби.
Re: Lufthansa
Илзиза, че има и по-зле от теб. Сега вече нямам проблеми, но първия път (много отдавна) като правих трансфер се оплетох и едва не изтървах свързващия полет. Трябваше да сменям терминал, обаче съм хванал влакчето за погрешнияAmazon написа:Много е приятно това летище. Дори човек като мен с остра форма на липса на ориентация не може да се загуби.

Още помня как съм търчал

Re: Lufthansa
Amazon написа:Дори човек като мен с остра форма на липса на ориентация не може да се загуби.
Дпругото убаво на летището е, че се стига за нула време до града с метрото. Не навсякъде е така.
И като сме в темата за Луфти - АК се отказа от предварителните си планове за по-голям дял в Скандинейвиън.
Последна промяна от Almasy на нед окт 16, 2016 1:20 pm, променено общо 1 път.
Re: Lufthansa
Франкфурт не е зле, но Мюнхен е далеч по-удобно от гледна точка на трансфер летище. Със сигурност най-доброто в Европа. Бързо, приятно, чисто, удобно. Сега, с новия терминал, може малко и да се забавят нещата ако трябва да се прехвърляш, но пак е много бързо.
И не на последно място - не минаваш повторна секюрити проверка.
И не на последно място - не минаваш повторна секюрити проверка.
Re: Lufthansa
Често летя с Луфти и то основно през Мюнхен, по-принцип е така, един единствен път ми се случи да ме повторят - полет до Лисабон.борден написа:И не на последно място - не минаваш повторна секюрити проверка.
При положение, че точно до Лисабон съм летял 3 пъти само с тях, и то само през Мюнхен - двата пъти директно без повторен секюрити, незнайно защо обаче единия път се наложи.
Re: Lufthansa
Luftahansa ще изкупи и останалата част от акциите на Brussels Airlines.
On Wednesday, Lufthansa's executive board is to propose to the supervisory board that the group buy the 55% of the shares in Brussels Airlines they do not own already. The supervisory board is expected to agree. The price is based on a formula that takes into account Brussels Airlines' financial results and how much it drew down on a €100 million line of credit granted by Lufthansa.
Brussels Airlines owes Lufthansa €45 million today, so the price is... €2.6 million (technically €47.6 million, including repayment of the debt)
The line of credit and the formula were agreed upon when Lufthansa bought 45% of the shares eight years ago. At the time, Brussels Airlines borrowed €65 million against the credit line and has since repaid €20 million. In the summer of 2015, the airline's managers proposed to pay off the rest of the debt, but the three Lufthansa representative on the board of directors convinced the rest of the board to oppose the move. If Brussels Airlines had paid off its debt, Lufthansa would have to spend between €130 and €150 million to acquire the shares it doesn't own.
Understandably, some shareholders are screaming conflict of interest. Legally, Lufthansa has the right to proceed with the transaction without the agreement of Brussels Airlines' shareholders but is or will be negotiating with them to keep them from trying to block the deal through the courts.
As if that wasn't enough, when Brussels Airlines and Virgin Express merged, the agreement included a clause granting the Virgin Group the full amount of the first €42 million paid by Lufthansa. In other words, of that meager €2.6 million, most shareholders will get nothing.
And then there are the other issues. Lufthansa reportedly agreed not to touch the brand but some shareholders would also like an agreement that Brussels Airlines isn't going to become a LCC under the Eurowings umbrella. Problem is, the Eurowings project is Carsten Spohr's baby, and he really, really wants it to succeed. Since Eurowings doesn't seem able to grow organically, adding Brussels Airlines is the logical move, for Eurowings and Carsten Spohr at least.
On Wednesday, Lufthansa's executive board is to propose to the supervisory board that the group buy the 55% of the shares in Brussels Airlines they do not own already. The supervisory board is expected to agree. The price is based on a formula that takes into account Brussels Airlines' financial results and how much it drew down on a €100 million line of credit granted by Lufthansa.
Brussels Airlines owes Lufthansa €45 million today, so the price is... €2.6 million (technically €47.6 million, including repayment of the debt)
The line of credit and the formula were agreed upon when Lufthansa bought 45% of the shares eight years ago. At the time, Brussels Airlines borrowed €65 million against the credit line and has since repaid €20 million. In the summer of 2015, the airline's managers proposed to pay off the rest of the debt, but the three Lufthansa representative on the board of directors convinced the rest of the board to oppose the move. If Brussels Airlines had paid off its debt, Lufthansa would have to spend between €130 and €150 million to acquire the shares it doesn't own.
Understandably, some shareholders are screaming conflict of interest. Legally, Lufthansa has the right to proceed with the transaction without the agreement of Brussels Airlines' shareholders but is or will be negotiating with them to keep them from trying to block the deal through the courts.
As if that wasn't enough, when Brussels Airlines and Virgin Express merged, the agreement included a clause granting the Virgin Group the full amount of the first €42 million paid by Lufthansa. In other words, of that meager €2.6 million, most shareholders will get nothing.
And then there are the other issues. Lufthansa reportedly agreed not to touch the brand but some shareholders would also like an agreement that Brussels Airlines isn't going to become a LCC under the Eurowings umbrella. Problem is, the Eurowings project is Carsten Spohr's baby, and he really, really wants it to succeed. Since Eurowings doesn't seem able to grow organically, adding Brussels Airlines is the logical move, for Eurowings and Carsten Spohr at least.
Re: Lufthansa
Силен удар на Lufthansa Group - взима на лизинг от закъсалата Air Berlin до 40 самолета А319/320, които ще попълнят флотите основно на Eurowings и малко на Austrian. Особено ефективно изкарване от играта на основния конкурент в Германия...
Re: Lufthansa
Така е.борден написа:.....Особено ефективно изкарване от играта на основния конкурент в Германия...
Etihad успяха да вдигнат на крака Alitalia, обаче с AirBerlin никак не им провървя.
Re: Lufthansa
Луфти презентира компановката на А350


Business class:

Premium Economy:

Economy:

Мненията са разнопосочни.....Вече се чуха гласове, че се е очаквало повече, най-вече от бизнес класата. Азиатските АК са значително по-разточителни, дори Делта, които се водят доста стиснати обещават (поне на картинки) по-голям лукс.


Business class:

Premium Economy:

Economy:

Мненията са разнопосочни.....Вече се чуха гласове, че се е очаквало повече, най-вече от бизнес класата. Азиатските АК са значително по-разточителни, дори Делта, които се водят доста стиснати обещават (поне на картинки) по-голям лукс.
Re: Lufthansa
Прави ми впечатление при Луфтханза, че пилотите са доста добре натренирани, с никоя компания досега не съм виждал по-удобни кацания.
Последните месеци почти всяка седмица правя по 4 полета с тях и сравнявайки ги с други авиокомпании , кацанията , дори и при по-силен вятър са удоволствие с тях - не ми се е случвало по-твърдо кацане.
Кабинния състав от другата страна, са доста неугледни в сравненеи с дуги авиокомпании, типични немски роботи, а за храната просто не искам да отварям темата, по-ужасен от Луфтханза май не съм опитвал
Последните месеци почти всяка седмица правя по 4 полета с тях и сравнявайки ги с други авиокомпании , кацанията , дори и при по-силен вятър са удоволствие с тях - не ми се е случвало по-твърдо кацане.
Кабинния състав от другата страна, са доста неугледни в сравненеи с дуги авиокомпании, типични немски роботи, а за храната просто не искам да отварям темата, по-ужасен от Луфтханза май не съм опитвал

Re: Lufthansa
„.....Прави ми впечатление при Луфтханза, че пилотите са доста добре натренирани, с никоя компания досега не съм виждал по-удобни кацания......”
Не съм забелязал......Аз и скоро не съм летял с Луфти, пък твърдо кацане от години не си спомням да съм имал.
„....Кабинния състав от другата страна, са доста неугледни.....”
Що бе.....просто са по-строги като облекло, ама чак неугледни......
„.... а за храната просто не искам да отварям темата, по-ужасен от Луфтханза май не съм опитвал ......”
Ако говорим за къси полети (Европа), определено има и по-лошо.
Луфти може и сандвича им да не е кой-знае какво, но все пак нещо дават. И въпреки всичко, запазиха топлата храна по по-длъжките европейски дестинации. София-Мюнхен или София-Франкфурт се кара на сухоежбина тип сандвич, но Мюнхен-Лисабон или Франкфурт-Лисабон все още сервират топла храна (или поне така беше до по-миналата година). Че и бирата им хубава и в стъклени бутилки.
Иди да видиш Air Europa – глад на кутийки и вътрешни, и външни полети (личен опит Амстердам-Мадрид и Мадрид-Гран Канария). Само по презокеанските дават за папане. Иберия са по-добре (поне по европейските дават), но по-вътрешните няма безплатно и гола вода (примера е пак Мадрид-Гран Канария и обратно – въпреки, че се води „вътрешен” полета си е бая длъжък). CSA са също доста икономични – дават, ама това което дават не може и да се намаже по зъбите. Алиталия и те (за разлика от междуконтиненталните, където нямам оплаквания). Изобщо храната при полети в Европа в икономичната класа е много зле, в Азия са къде къде по-ларж в това отношение.
„...Последните месеци почти всяка седмица правя по 4 полета с тях и сравнявайки ги с други авиокомпании....”
Ми вземи спретни един трип репорт де, какво се ослушваш.
Не съм забелязал......Аз и скоро не съм летял с Луфти, пък твърдо кацане от години не си спомням да съм имал.
„....Кабинния състав от другата страна, са доста неугледни.....”
Що бе.....просто са по-строги като облекло, ама чак неугледни......
„.... а за храната просто не искам да отварям темата, по-ужасен от Луфтханза май не съм опитвал ......”
Ако говорим за къси полети (Европа), определено има и по-лошо.
Луфти може и сандвича им да не е кой-знае какво, но все пак нещо дават. И въпреки всичко, запазиха топлата храна по по-длъжките европейски дестинации. София-Мюнхен или София-Франкфурт се кара на сухоежбина тип сандвич, но Мюнхен-Лисабон или Франкфурт-Лисабон все още сервират топла храна (или поне така беше до по-миналата година). Че и бирата им хубава и в стъклени бутилки.
Иди да видиш Air Europa – глад на кутийки и вътрешни, и външни полети (личен опит Амстердам-Мадрид и Мадрид-Гран Канария). Само по презокеанските дават за папане. Иберия са по-добре (поне по европейските дават), но по-вътрешните няма безплатно и гола вода (примера е пак Мадрид-Гран Канария и обратно – въпреки, че се води „вътрешен” полета си е бая длъжък). CSA са също доста икономични – дават, ама това което дават не може и да се намаже по зъбите. Алиталия и те (за разлика от междуконтиненталните, където нямам оплаквания). Изобщо храната при полети в Европа в икономичната класа е много зле, в Азия са къде къде по-ларж в това отношение.
„...Последните месеци почти всяка седмица правя по 4 полета с тях и сравнявайки ги с други авиокомпании....”
Ми вземи спретни един трип репорт де, какво се ослушваш.
Re: Lufthansa
Ти красива стюардеса от Луфтханза виждал ли сиAlmasy написа: Що бе.....просто са по-строги като облекло, ама чак неугледни......
Ми вземи спретни един трип репорт де, какво се ослушваш.


За трип репорт, може да напиша наистина, генерално дестинациятя София - Осло вече я знам в детайли.
Re: Lufthansa
Преди 3 седмици пътувах с Луфти до Краков, Полша и се връщах с Австрийците. Сандвичетата на немците са като гурме пред това което дават Austrian по късите отсечки - пликче с 5 мини солетки вътре (salty) или вафла с доста съмнителен развалено-шоколадов вкус (sweet). От Луфтханза съм наистина впечатлен - Ембраера до Мюнхен беше широк, тих и мн комфортен (не знам дали на БГ Ер са същата конфигурация), полетите бяха навреме, още в самолета те упътват къде да се насочиш за връзките си. На отсечката Мюнхен - Краков беше старичък А319, но с мн любезен капитан, който се обръщаше към нас с "Уважаеми дами и господа, скъпи деца" и през цялото време ни разказваше за полета - откъде летим, с каква скорост, представи целия екипаж, като за всеки от тях каза по няколко думи (едната стюардеса му беше дъщеря). Като цяло кабинния състав беше от по-възрастни лелки, но много любезни, оправни и енергични , винаги ти предлагат ако желаеш нещо допълнително за пиене или имаш нужда от нещо друго. За сравнение Австрийците - пълен хаос. Закъснения, отменени полети, смяна на самолети, кисели каки (за менюто вече споменах), напитките ги разливат като в студентски стол - на кой колкото се падне, нито веднъж пилот не се обади. Хубавото при тях е, че летят с още интересни самолетчета (пробвах Фокер 70) и изплащат обезщетенията за отменен полет без никакви пазарлъци - просто попълваш формата на сайта, след 2 дни получих мейл с размера на обезщетението и след още 3 дни парите ми бяха преведени. И въпреки, че гордо на самолетите им пише member of Lufthansa Group имат още много за да ги достигнат.
Re: Lufthansa
Той Плейбек`а не гледа дали стюардесите са неугледни, ама по-скоро "джиджени". Пусти мерак.....
Чекаме репорта.

Чекаме репорта.
Re: Lufthansa
Рекламата, която Луфти праща на абонатите си във връзка с влизането в експлоатация на А350


Re: Lufthansa
Малко да изчеткам Луфтханза
Миналия четвъртък имах полет от Осло до София с прекачване във Франкфурт, което по план трябваше да е 50 мин.
Полета от Осло закъсня , по обяснение на персонала на летището, не могли да свържат ръкава към самолета , за да изведат предишните пътници. Както и да е, закъсня с 30 мин излитането, във Франкфурт кацнахме с 15 мин закъснение и не ни дадоха ръкав, бил зает от самолет извън шенгенската зона (за Москва) - незнам какво общо имаше това, но ни извозиха с автобус.
Изведнъж от 50 мин, времето за прекачване във Франкфурт стана 35 мин. Реших че, чекирания ми багаж е невъзможно да го прехвърлят, и го отписах. Бегом към гейта, но на паспортен контрол 20-30 метра опашки. Отивам при един чичко който се грижи за реда на опашките, обяснявам, че самолета ми излита след 25 мин , да ми помогне да мина отпред - не може, трябва да чакаш. Помолих му се - НЕ ! Чакам си аз, минаха 10 мин, аз съм още на 10 метра от гишето - решавам да питам жената която е на ред, дали ще ме пусне - пусна ме. Минавам контрол, самолета е в 18.50, аз минах в 18.35 . Бягъм към гейта, последен съм, чакат ме, Скачам в самолета, доволен, макар и сигурен че чекирания багаж, ще си го чакам утре у нас.
В София, обаче, изненада, куфара ми пристигна също. Голям кеф, не вярвах че са успели да го прекарат за толкова кратко време.

Миналия четвъртък имах полет от Осло до София с прекачване във Франкфурт, което по план трябваше да е 50 мин.
Полета от Осло закъсня , по обяснение на персонала на летището, не могли да свържат ръкава към самолета , за да изведат предишните пътници. Както и да е, закъсня с 30 мин излитането, във Франкфурт кацнахме с 15 мин закъснение и не ни дадоха ръкав, бил зает от самолет извън шенгенската зона (за Москва) - незнам какво общо имаше това, но ни извозиха с автобус.
Изведнъж от 50 мин, времето за прекачване във Франкфурт стана 35 мин. Реших че, чекирания ми багаж е невъзможно да го прехвърлят, и го отписах. Бегом към гейта, но на паспортен контрол 20-30 метра опашки. Отивам при един чичко който се грижи за реда на опашките, обяснявам, че самолета ми излита след 25 мин , да ми помогне да мина отпред - не може, трябва да чакаш. Помолих му се - НЕ ! Чакам си аз, минаха 10 мин, аз съм още на 10 метра от гишето - решавам да питам жената която е на ред, дали ще ме пусне - пусна ме. Минавам контрол, самолета е в 18.50, аз минах в 18.35 . Бягъм към гейта, последен съм, чакат ме, Скачам в самолета, доволен, макар и сигурен че чекирания багаж, ще си го чакам утре у нас.
В София, обаче, изненада, куфара ми пристигна също. Голям кеф, не вярвах че са успели да го прекарат за толкова кратко време.

Re: Lufthansa
По повод предстоящата промяна.
https://www.explorethenew.com/de/de
https://www.explorethenew.com/de/de
Re: Lufthansa
По принцип, при свързани полети (ако са обаче на една резервация) проверяват и багаж дали има некачен, също така чакат и пътника (стига закъснението да не е катастрофално - обикновено след второто съобщение по радиоуредбата и неявяването му затварят гейта).
Не е прерогатив само на Луфти.
Но стават фалове, вярно.
Така че в случая добре са си свършили раутата
