Всички Ту-154 на Балкан бяха LZ-BT...embraer написа:Здравей Tu-134, специално ме интересуват 154-ките и 134-ките на Балкан , имам стари носталгични спомени- толкова пъти съм летял SOF-SVO и обратно с тях през 80-те. Особено по-новите 154М с бордни номера LZ-BT.. Къде ли са след манипулациите на Гад? Дали още летят някъде или са нарязани? По логика би трябвало още да имат ресурс, ако не греша. А къде са An-24-ките, които обслужваха SOF-BOJ и SOF-VAR? Ил-18-ките сигурно са нарязани всичките, макар че ако се погледне сателнтната снимка на SOF от google maps, се виждат доста изоставени машини от всички модели.tu-134 написа:
Някой са нарязани, някой още летят, някой са в София и гният. Коя машина те интересува? Мога да ти дам информация.

В София на снимката на гугъл няма Ил-18, вероятно виждаш Ан-12.
Относно всяка отделна машина Ту-154.
LZ-BTA, BTC, BTE, BTF, BTG, BTK, BTL, BTM, BTO, BTP, BTT са нарязани. LZ-BTB се разбива през 1978. LZ-BTD e повреден през 1992 в Варна. LZ-BTH бе последния Балкански 154, после летя в хемус, сега е в Казахстан. LZ-BTI летя за Balkan Holidays, после е продаден в Русия където уж го готвеха за полети. LZ-BTJ гние в Варна. Първия LZ-BTN се разбива през 1977. Втория LZ-BTN летя за Balkan Holidays, сега е в Аерофлот. LZ-BTQ летя за Balkan Holidays, сега лети в Иран. LZ-BTR е върнат в Русия още 91-а година където лети, после лети в Казахстан, сега гние в Алмати. LZ-BTS е продаден в Казахстан, но вече не лети. LZ-BTU е в музея в Бургас. LZ-BTV е продаден в Казахстан но и той вече не лети. LZ-BTW летя в Balkan Holidays, после е продаден на Русия където уж KMV щяха да го ползват ама още май не са го вкарали. LZ-BTX летя за Bulgarian Air Charter, после е продаден в Русия но от тогава не е летял. LZ-BTY летя за Хемус, сега лети в Иран. LZ-BTZ e правителствения самолет

Имало е по два BTL, BTM, BTR но първите от тези всичките са върнати в СССР още 70-те години. Горната информация е за вторите.
За Ан-24 е по трудно да се каже. LZ-ANF, ANG, ANP, ANR са нарязани още през 90-те години. LZ-ANA се разбива още 1975-а. LZ-ANN e повреден от кран през 92-а и бракуван. LZ-AND го видях да гние в София преди година-две, сигурно още е там. LZ-ANC и него го видях преди 2 години в София, но незнам дали още е там, някой от "местните" да ни светне дали тия двете 24-ки са още там
