Бизнес-авиацията в България

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
борден
Мнения: 1422
Регистриран: съб окт 06, 2007 10:26 pm
Местоположение: София

Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от борден » пон дек 03, 2007 10:16 am

В петък вечерта пристигна най-новият самолет на AVB-2004 - първият в Европа Learjet 60XR, който ще носи регистрация LZ-BVE.
Дай Боже да виждаме повече нови самолети в българския регистър!

Сашо
[Site Admin]
Мнения: 1751
Регистриран: ср окт 03, 2007 12:42 pm
Местоположение: София

Непрочетено мнение от Сашо » ср дек 05, 2007 1:19 pm

Честито. И какво ще следва в областта на бизнеавиацията у нас.
- нов исамолети само от АВБ - тая година един, догодина и подогодина - още няколко.
хайде да изредим и сложим снимки на всички бизнессамолети у нас. Все още са малко и подлежат на описване.

Сашо
[Site Admin]
Мнения: 1751
Регистриран: ср окт 03, 2007 12:42 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Сашо » ср фев 06, 2008 5:48 pm

В броя на Flight International от 29 януари - 4 февруари има снимка на новодоставен ТВМ 850 за "Прима Финанс" (фирмена на производителя Socata) - LZ-TBM.
Бърза проверка показа, че "Прима финанс" е дъщерна фирма на "Албена" - тоест това е фирмения самолет, доставен, ако не се лъжа миналия месец.

Mig23
Мнения: 31
Регистриран: ср окт 10, 2007 5:46 pm

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Mig23 » ср фев 06, 2008 8:41 pm

Да, собственикът на "Албена" има супер нов самолет и то доста добър. Купих си новия брой на "Криле", вътре е отразен с материал и подплътен със снимки.

борден
Мнения: 1422
Регистриран: съб окт 06, 2007 10:26 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от борден » ср фев 06, 2008 9:34 pm

И един Сириус 22 - също много готино (малко) самолетче. LZ-ALA ако не се лъжа.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Грозев » чет фев 07, 2008 12:53 am

Aха LZ-ALA (цък).
Само дето заглавието му не е ли Сирус :roll: .
Anyone who fights for the future, lives in it today

борден
Мнения: 1422
Регистриран: съб окт 06, 2007 10:26 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от борден » чет фев 07, 2008 11:46 am

Floyd написа:Само дето заглавието му не е ли Сирус :roll: .
Вероятно е. :roll:
Нали знаеш как във ВВС всички казват на НУРС-овете "Це-5". А те са си "Ес-5" (пишат се "С-5"). Така и с "Це-300". Така и със Сириуса. :lol:

Сашо
[Site Admin]
Мнения: 1751
Регистриран: ср окт 03, 2007 12:42 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Сашо » пет фев 08, 2008 10:37 am

Да добавим тук и вертолет A109E Power на "Интер Еър", машина втора ръка от САЩ, пристигнала миналата седмица.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Грозев » пет фев 08, 2008 3:32 pm

Сашо написа:Да добавим тук и вертолет A109E Power на "Интер Еър", машина втора ръка от САЩ, пристигнала миналата седмица.
Ето това е машината (цък)
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
=RvE=Tito
Мнения: 694
Регистриран: пон окт 08, 2007 2:29 pm
Контакти:

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от =RvE=Tito » пон фев 11, 2008 12:03 am

Рано й е още на Агустата да я вкарваме в регистъра, такава боза е там че...

Машината всъщност идва от Англия(Castle Air Charters), като е купена от Щатите през септември с цел продажба. Много читава машина, но за съжаление новите й собственици си нямат и представа как да се оправят с нея.
"See, to me that's a stupid instrument. It tells what your angle of attack is. If you don't know you shouldn't be flying." - Chuck Yeager, from the back seat of F-15D at age 89.
=RvE=

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Грозев » пон фев 11, 2008 12:22 am

Май от около месец и новият Challenger 604 (цък) на Air Lazur е в експлоатация.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Грозев » съб мар 15, 2008 5:02 pm

Това ли е (цък) играчката на братя Диневи?
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Jack Bauer
Мнения: 321
Регистриран: ср окт 03, 2007 9:25 pm

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Jack Bauer » съб мар 15, 2008 9:39 pm

Тъй като гледам регистрацията...

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Марко Марков » съб май 03, 2008 4:20 pm

На 16 април рано сутринта на летище Пловдив пристигна самолет на „Avconjet“ с регистрация OE-GMV http://www.bgspotters.net/pictures/pic. ... icId=15542

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Грозев » пон май 19, 2008 10:47 pm

Тръгна нова авиокомпания за бизнес полети

Нова компания за бизнес полети стартира от летище София вчера. “Александров ер” разполага с модерен “Лиърджет 60”, като до края на годината смята да увеличи флотата си с още един подобен самолет.
“Лиърджет 60” вози до 7 пътници на разстояние до 4380 километра. Максималната му скорост е до 863 км/ч с таван на полетите до 15 545 метра. Заради динамичните му характеристики авиационни експерти го определят като “ферарито на самолетите”.
Компанията извършва чартърни полети в района на Европа, Африка и Близкия изток. Наемането на самолета за полет София-Мюнхен и обратно в рамките на един ден е 9500 евро. Отиване и връщане до Дубай излиза около 25 000 евро. Компанията осигурява кетъринг, както и вътрешен транспорт.
“Александров ер” е част от “Александров груп” - водеща компания в областта на строителството и инвестициите в недвижими имоти. Собственикът на “Александров груп” Чавдар Александров наскоро купи и 30-метрова яхта “Азимут”, която също смята да отдава под наем.


http://www.trud.bg/Default.asp?statid=6 ... 18&iy=2008
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Марко Марков » чет май 22, 2008 9:20 am

С регистрираните 11 бизнес джетове , два в процедура на регистрация и още няколко очаквани регистрации до края на годината България се нарежда на челно място в света по Business Jet на един милион от населението. За сравнение най-мощната икономически държава в EU имаше на 1 януари 2008 година регистрирани 342 бизнес джета при почти 83 милиона население.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Грозев » вт юли 01, 2008 5:39 pm

Още попълнения на бизнес парка в България.

AW109 Power на Inter Air според слуховете не лети въобще. Регистрация LZ-ITK.

Cessna CJ1+ на Avio Delta много симпатично самолетче. Регистрация LZ-FNA.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Chavdar
Мнения: 355
Регистриран: чет окт 04, 2007 3:03 pm
Контакти:

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Chavdar » вт юли 01, 2008 9:18 pm

И още нещо по темата. Снимка на първият от четири бизнесджета на пловдивска фирма за бизнес полети http://pic.bgspotters.net/?id=16499
От броени дни е с БГ регистрация.

Потребителски аватар
=RvE=Tito
Мнения: 694
Регистриран: пон окт 08, 2007 2:29 pm
Контакти:

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от =RvE=Tito » вт юли 01, 2008 9:42 pm

Агустата не само не е летяла ами откакто пристигна на 2-ри февруари (дали е съвпадение :lol: :lol: :lol: ) даже не е припалвана, а по льотна инструкция лети не лети на 15 дена трябва да се запуска за омасляване. Язък за хубавата машина, с лопати изглежда още по-красива.
"See, to me that's a stupid instrument. It tells what your angle of attack is. If you don't know you shouldn't be flying." - Chuck Yeager, from the back seat of F-15D at age 89.
=RvE=

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Бизнес-авиацията в България

Непрочетено мнение от Грозев » нед юли 06, 2008 8:53 pm

Anyone who fights for the future, lives in it today

Отговори