Авиокомпании

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » вт юни 21, 2016 11:46 am

- още една АК – в случая SriLankan е възможно да превключи от А350 на А330 (не е уточнено CEO или NEO). Въпреки, че вече имат поръчка за А350, скорошните анализи на превозвача показват, че нито имат, нито възнамеряват да откриват (всъщност се отказаха) полети до толкова отдалечени дестинации (обсега на А350 става излишен, а самолета е доста по-скъп от А330). По подобен начин TAP Portugal прецени, че дори най-отдалечените и дестинации в Южна Америка са в обсега на А330NEO и се предоговори, депозита внесен за А350 да отиде за същото количество от NEO варианта на предходния модел (http://aviationweek.com/awincommercial/ ... take-a350s)
- Malaysia Airlines (MH), която за сметка на силното ограничаване на далечните (транскон) линии планира масивна азиатска експанзия огласи намерението си да закупи голямо количество (бройка не е посочена, но слуховете са за около 100) тяснофюзеляжни самолети от най-големия калибър, тоест А321NEO или B737-9MAX. Без съмнение Боинг ще направи всичко възможно да спечели поръчката и в случая може и да има успех, въпреки, че А321 е категорично по-продавания модел. Първо MH има във флотилията си тяснофюзеляжни самолети само производство на Боинг (точно обратното е при широкофюзеляжните, където след извеждането от експлоатация на модела 777 останаха самолети единствено на Ербъс). Второ, зависи колко бърза превозвача – ранни слотове за А321NEO са почти имагинерни, което е голямо предимство за B737-9MAX
- Болшинството (те не че са и много) от самолетите Ил-96-300 на Cubana са замразени на стоянки далеч от терминала (липсва информация защо), а един е дори с изцяло свалени двигатели. За да няма срив във полетите си до Париж Орли и Мадрид превозвача е наел B767 от Euroatlantic
-
Последна промяна от Almasy на пон юни 27, 2016 2:25 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Грозев » нед юни 26, 2016 6:57 pm

Сърбите с полет Белград - Ню Йорк

Изображение

:arrow: http://airwaysmag.com/airlines/air-serb ... -new-york/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » чет юни 30, 2016 9:02 am

Грозев написа:Едни туристически босове си мислят, че авиокомпанията е просто по-голяма фирма за автобусни превози. Ще има експерименти това лято...
А иначе "АЛК" = Валтер Колев
Поне един от самолетите им заминава при иранците
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... k-airlines

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Грозев » пет юли 08, 2016 1:05 am

Осем американски авиокомпании са одобрени за полети до Хавана

:arrow: https://www.flightglobal.com/news/artic ... na-427091/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » чет юли 14, 2016 7:13 pm

2016 Skytrax World Airline Awards

Airline of the Year
1. Emirates
*Runner-Ups*
2. Qatar Airways
3. Singapore Airlines
4. Cathay Pacific
5. ANA All Nippon Airways

World’s Best

• Airline Alliance: Star Alliance
• Airline Alliance Lounge: Star Alliance
• Airline Cabin Cleanliness: Cathay Pacific Airways
• Airline Inflight Entertainment: Emirates
• Airport Services: ANA All Nippon Airways
• Business Class: Qatar Airways
• Cabin Crew: Garuda Indonesia
• Economy Class: Asiana Airlines
• First Class: Etihad Airways
• Improved Airline: Thai Airways
• Independent Airport Lounge: Plaza Premium
• Leisure Airline: Thomson Airways
• Long Haul Low-Cost Airline: Norwegian Air
• Low-Cost Airline: AirAsia
• Low-Cost Airline Premium Cabin: AirAsia X
• Low-Cost Airline Premium Seat: AirAsia X
• Premium Economy Class Airline Seat: Air New Zealand
• Premium Economy Class Cabin: Air New Zealand
• Regional Airline: Bangkok Airways

Best Airline
• Africa: South African Airways
• Asia: Singapore Airlines
• Australia/Pacific: Qantas
• Central America/Caribbean: Copa Airlines
• Central Asia/India: Air Astana
• China: Hainan Airlines
• Eastern Europe: Aeroflot Russian Airlines
• Europe: Turkish Airlines
• North America: Virgin America
• Northern Europe: Finnair
• South America: LAN Airlines
• Southern Europe: Turkish Airlines
• Transatlantic: Lufthansa
• Transpacific: EVA Air
• Western Europe: Lufthansa

Best Airline Staff

• Asia: ANA All Nippon Airways
• Australia/Pacific: Qantas
• Central America/Caribbean: Copa Airlines
• Central Asia/India: Air Astana
• China: Hainan Airlines
• Europe: Austrian Airways
• Middle East: Qatar Airways
• North America: Hawaiian Airlines
• South America: Azul Linhas Aereas Brasileiras

Best Low-Cost Airline
• Africa: Kulula Airlines
• Australia/Pacific: Jetstar Airways
• Central Asia/India: IndiGo Airlines
• China: Spring Airlines
• Europe: Norwegian Air
• Middle East: flyDubai
• North America: Virgin America
• South America: Azul Linhas Aereas Brasileiras

Best Regional Airline
• Africa: Royal Air Maroc
• Asia: Bangkok Airways
• Central America/Caribbean: Copa Airlines
• China: Juneyao Airlines
• Europe: Aegean Airlines
• North America: Porter Airlines
• South America: Sky Airlines

Best (Other)
• First Class Airline Lounge: Cathay Pacific Airways
• First Class Airline Lounge (Dining): Air France
• First Class Comfort Amenities: Air France
• First Class Onboard Catering: Etihad Airways
• First Class Seat: Etihad Airways
• Business Class Airline Catering: Turkish Airlines
• Business Class Airline Lounge: Qatar Airways
• Business Class Airline Seat: Singapore Airlines
• Business Class Comfort Amenities: EVA Air
• Business Class Lounge Dining: Turkish Airlines
• Economy Seat: Asiana Airlines
• Economy Class Onboard Catering: Asiana Airlines
• Lounge Spa Facility: Thai Airways
• Premium Economy Onboard Catering: Qantas

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » вт юли 19, 2016 12:32 pm

- Олимпик се връща отново към ATR (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... -equipment). Преди да стане субдивизия на Aegean, АК оперираше със старите варианти на самолета, но след обединението, единствените турбопроп останаха DHC-8
- Азербейджанската SilkAir взима на лизинг от ИлюшинФинанс Ан-124 (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... den-an-124). Със самолета оперираше вече фалиралата руска "Полет". Друг руски карго оператор – този път ВолгаДнепр окончателно финализира сделката за 20 броя 748F (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ghter-deal)
- AirEuropa остана вярна на Боинг при NB машините и поръча 737MAX (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... -max-order)
- Qatar Airways продължава да „пазарува” дялове във АК – този път наред е LATAM (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ines-group)
- Поръчката на Virgin Atlantic (VS) за А380 от години се смята за мъртва. АК отдавна отложи доставката им, а след като Delta закупи голяма част от акциите й, бъдеща поява на машината във флота на VS окончателно беше отписана. Закупуването на А350-1000 (отдавна обявено, но финализирано едва сега във Фърнбъроу) окончателно затвърди подобно мнение. За голяма изненада на всички обаче, вместо да се потвърди канцелирането на заявката за А380, точно във Фърнбъроу шефа на VS обяви, че де факто превозвача не се отказал окончателно от първоначалните си планове и отлагането на доставката се дължи на моментното състояние на пазара (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... a350-1000s). Очевидно поръчката за А350-1000 е изцяло независима от депозита, внесен за А380.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » вт юли 26, 2016 2:21 pm

- American Airlines (AA) отлага доставката на първите А350-900 (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... es-to-2018). Някога елитарния превозвач (особено след фалита на PanAm и TWA) продължава да губи позиции и отдавна отстъпи лидерското място на Делта. Наскоро регионалното му подразделение Envoy (бивши AmericanEagle) получи „приза” за най-лоша АК в САЩ
- ЕрФранс – нова стачка (http://en.rfi.fr/france/20160725-air-fr ... trike-week). Мина ли поне месец от предходната? :mrgreen:
- Iran Aseman (една от по-известните ирански АК) обмисля поръчка за регионалния самолет на Мицубиши - MRJ (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... -jet-order), като дори се говори за 80 бройки. BTW, именно за Iran Aseman уж щяха да бъдат предназначени 100-те (евентуално асемблирани в Иран) Ту-204 – „новина”, която се тиражираше (че дори и продължава да се тиражира) повече от 15 години от руските медии и която никога не се превърна в реалност
- в Холандия пък вече се замислят за евентуален развод (двете АК формираха консорциума AirFrance/KLM, ако се не лъжа през 2004-та) и придобиване отново на тотална самостоятелност (http://www.telegraaf.nl/dft/dftavond/26 ... KLM__.html). Последното едва ли е кой-знае каква изненада.
- опитите на още един LCC (нискотарифен превозвач) – в случая канадския WestJet да стартира ТАTL (трансатлантически) полети вървят към провал – полетите до лондонското Гетуик са анулирани

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » чет юли 28, 2016 12:05 pm

Almasy написа:......Malaysia Airlines (MH), която за сметка на силното ограничаване на далечните (транскон) линии планира масивна азиатска експанзия огласи намерението си да закупи голямо количество (бройка не е посочена, но слуховете са за около 100) тяснофюзеляжни самолети от най-големия калибър, тоест А321NEO или B737-9MAX. Без съмнение Боинг ще направи всичко възможно да спечели поръчката и в случая може и да има успех, въпреки, че А321 е категорично по-продавания модел. Първо MH има във флотилията си тяснофюзеляжни самолети само производство на Боинг (точно обратното е при широкофюзеляжните, където след извеждането от експлоатация на модела 777 останаха самолети единствено на Ербъс). Второ, зависи колко бърза превозвача – ранни слотове за А321NEO са почти имагинерни, което е голямо предимство за B737-9MAX....
Може да се каже, че познах - засега 50 бройки
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... y-b737-max

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » чет юли 28, 2016 12:34 pm

- PIA (Pakistan Int.) ще наеме А330, принадлежащи на SriLankan (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ailed-coup) за „премиум” полети до Лондон, каквото и да означава последното. И двете АК буквално са втасали. PIA е на загуба от години, а приватизацията й зацикли. В настоящият момент правителството трудничко ще отдели пари за нови самолети. В не по-добро положение е и SriLankan – превозвача се чуди какво да прави с широкофюзеляжните си самолети. Първо, той беше един от най-засегнатите от колапса на трафика до Русия – само до преди година-две, поддържаше всекидневна пряка линия с А330 до Москва, а в активния туристически сезон дори увеличаваше честотите. Сега, не само че, няма директен полет, но дори и този през Доа (яваваща се междинен пункт) е с тяснофюзеляжна машина – А320 (и това при положение, че Аерофлот окончателно прекрати всякакви полети до Коломбо). Пострада затоварването и до други дестинации (макар и не толкова катастрофално), защото Emirates и Qatar Airways възприеха политика на „неподлежащи на отказ” цени на трансфери, като преките линии на SriLankan освен че са по-скъпи, не предлагат и съответните „глезотии” като сървиз
- Delta попари Boeing по отношението на 77Х (777-8, 777-9 и евентуално плануваният 777-10). По изтекла от „кухнята” информация (вярно, официално непотвърдена), превозвача, макар и да е доволен от старото поколение, няма никакво намерение да се ангажира с новото, и ако изобщо купува от тук нататък 777, то по-скоро ще са втора ръка 777-300ER
- съвсем логично Etihad върви по пътя на Emirates – вече и вторият дневен полет на превозвача до НюЙорк ще е с А380 (https://airwaysmag.com/airlines/etihad- ... rbus-a380/). Деманда е сериозен (несъмнено голяма част от пътниците са трансферни). Твърде вероятно е в най-скоро време А380 да замени и машините до Делхи (дестинация също със завиден успех). Джъмбото на Ербъс лети и от АбуДаби до Мелбърн, Сидни, Лондон (и то 3 пъти дневно), както и Мумбай

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » ср авг 03, 2016 1:32 pm

- jetBlue е първата американска АК, възобновяваща редовните полети до Куба (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ps-to-cuba) – като начало 3 пъти седмично от Форт Лодърдейл (едно от летищата на Miami)
- още една иранска АК (Naft Airlines) с поръчка за самолети не Ербъс (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... irbus-jets). Няма информация, дали самолетите са включени в почти сюрреалистичната заявка като цяло на Иран (държавата) за нови самолети или е поредният пискюл
- Уили Уолш (IAG и в частност British Airways CEO) отдавна заяви, че IAG поддържа интереса си към А380, но за машини втора ръка (тъй като чисто новите са твърде скъпи). В поредното потвърждение (http://www.wsj.com/articles/british-air ... 1453122210) няма нищо изненадващо (що се отнася до А380), но в случая е включен и B777 (за машините втора ръка), което е новост. Съвсем очевидно става въпрос за B777-300ER (тоест старото поколение), нещо което няма да се хареса на Боинг, защото още един превозвач почти напълно се изключва като клиент на поколението 77Х.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Грозев » съб авг 06, 2016 12:05 am

И ето го първия карго самолет на Amazon

Изображение

:arrow: https://airwaysmag.com/airlines/amazon- ... -aircraft/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » вт авг 09, 2016 2:35 pm

- Belavia (националният превозвач на Белорусия) най-после с нова ливрея (https://www.flickr.com/photos/woodysaer ... 8697153242). Трудно ми е да преценя дали старата (https://www.flickr.com/photos/woodysaer ... 8697153242) или новата е по-грозна, но като че ли по-добре да не бяха правили промяна, предишната поне е vintage. Belavia не е с особено добър имидж във всички аспекти, с изключение може би на един – кетъринга (при всички случаи ще ви нахранят по-добре и по-обилно в сравнение със Swiss или Iberia)
- вече и третият дневен полет до Манчестър на Emirates (ЕК) ще е с А380 (http://www.emirates.com/media-centre/em ... birmingham#), като машината вече и в разписанието до Бирмингам. Каквото и да се говори (и колкото и да е неприятно за европейците, включително и мен) бизнес модела на ЕК кърти мивки, щом вече праща флагмана си дори до регионални летища. Всъщност до Обединеното Кралство ЕК има вече 13 полета на ден с А380 – 9 до Лондон (6 до Хийтроу и 3 до Гутуик), 3 до Манчестър и единичен до Бирмингам. Интересно е и сравнение по друг параграф – ЕК вече предлага 3690 места на ден по линията Лондон-Дубай. Следват другите МЕ3 акули – Etihad (1348 места) и Qatar Airways (1220 места). Без съмнение, болшинството от пътниците са трансферни – колкото и да са лъскави Дубай, АбуДаби и Доа и дума да не става да генерират подобен пътникопоток
- Iraqi (дълго време в бан) възстановява полетите до Европа (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... n-services)

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » пон авг 15, 2016 12:06 pm

Хах 8)
Hellenic Seaplanes щели да оперират в Черно Море в партньорство с българския Aviostart
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ck-sea-ops
Някой знае ли подробности?

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » ср авг 17, 2016 2:34 pm

- руската Saratov Airlines ще започне полети с Ан-148 - лизинг от Ilyushin Finance, със самолетите преди това е оперирала Rossiya (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... s-an-148bs)
- Emirates потвърдиха, че от тази година стартира поетапното пенсиониране на всички Boeing 777-300ER, най-успешния вариант на трипъл севън (който все още държи добра цена и на вторичния пазар). Най-вероятно тя ще падне сериозно (като се има предвид с колко машини от типа оперира Emirates). Товя обяснява и позицията на British за закупуване на 777-300ER само втора ръка (машините изобщо не са престарели)
- нова сирийска АК (все още нестартирала обаче) - http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... latory-nod
- Delta сменя тактиката – бизнес класата на А350 ще бъде all-suite (Suites in the skies have become de rigueur in international first class: Emirates and Singapore Airlines are two of the carriers that offer them on long-haul flights. But an all-suite business class? It has yet to be heard of, according to Delta Air Lines, and the carrier wants to be the first in the industry to change that with the fall 2017 debut of the Delta One suite in its Delta One business-class category. “This product is meant to be as close to a private jet experience as possible and is driven by our customers, who were telling us that they wanted more privacy,” said Tim Mapes, Delta’s chief marketing officer. The suites are expected to debut on Delta’s first Airbus A350 plane in September 2017, and although tickets for the new aircraft are to go on sale in November, the route it will fly is still being determined. “Right now, we are focused on what these suites give our passengers, and that’s more privacy and much more personal space,” said Robbie Schaefer, Delta’s onboard product manager.) Досега Делта го караше доста „икономично”, включително в бизнес класата на принципа – ниските цени са печеливша карта, чак от толкова глезотии няма нужда. Сериозния отлив в последно време обаче, най-после са убедили шефовете на все още най-печелившата американска АК, че има и друг тип клиенти

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » вт авг 23, 2016 9:52 am

- акционерите на LATAM гласуваха „за” във връзка с продажбата на 10% от латиноамериканският консорциум на Qatar Airways (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ays-buy-in). Същевременно катарците увеличиха дяла със в IAG Group още веднъж и вече достигнаха 20.01% (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... in-the-iag)
- Lufthansa окончателно пенсионира B737 през октомври, когато и последният 300NG ще бъде изведен от експлоатация . АК има 48 годишна история със модела, че даже е и launch customer на прощъпулника 200 (https://c1.staticflickr.com/5/4130/4993 ... d3d8_b.jpg)
- CAAC (Civil Aviation Administration of China) санкционира севернокорейската Air Koryo (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... -air-koryo)
- SyrianAir взема на лизинг ирански Airbus A300-600R – въпреки войната АК продължава да поддържа полети до ОАЕ, Катар, СА, Бахрейн и Кувейт (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... anian-a300)
British Airways с изцяло нов продукт в бизнес класата си (Club World), който ще направи дебюта си при получаването на новите А350 (http://www.ausbt.com.au/revealed-britis ... aign=home-

борден
Мнения: 1422
Регистриран: съб окт 06, 2007 10:26 pm
Местоположение: София

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от борден » вт авг 23, 2016 8:40 pm

Almasy написа:Lufthansa окончателно пенсионира B737 през октомври, когато и последният 300NG ще бъде изведен от експлоатация . АК има 48 годишна история със модела, че даже е и launch customer на прощъпулника 200
-300 не е NG. :)
И освен това Луфтханза е първият оператор изобщо на 737 - не само на серия -200, а и на -100. Край на една епоха.

ПС: Между другото последният D-чек на DLH 737 бе направен в България.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » вт авг 23, 2016 11:00 pm

борден написа:
Almasy написа:Lufthansa окончателно пенсионира B737 през октомври, когато и последният 300NG ще бъде изведен от експлоатация . АК има 48 годишна история със модела, че даже е и launch customer на прощъпулника 200
-300 не е NG. :)
И освен това Луфтханза е първият оператор изобщо на 737 - не само на серия -200, а и на -100. Край на една епоха.

ПС: Между другото последният D-чек на DLH 737 бе направен в България.
Оф да прав си и за двете - баш класик си е, а и за серия 100 изобщо забравих.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Грозев » вт авг 23, 2016 11:03 pm

Almasy написа:
борден написа:
Almasy написа:Lufthansa окончателно пенсионира B737 през октомври, когато и последният 300NG ще бъде изведен от експлоатация . АК има 48 годишна история със модела, че даже е и launch customer на прощъпулника 200
-300 не е NG. :)
И освен това Луфтханза е първият оператор изобщо на 737 - не само на серия -200, а и на -100. Край на една епоха.

ПС: Между другото последният D-чек на DLH 737 бе направен в България.
Оф да прав си и за двете - баш класик си е, а и за серия 100 изобщо забравих.
А не трябва! Виж колко е сладък 737-100 :lol:

Изображение
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » вт авг 23, 2016 11:09 pm

Грозев написа: А не трябва! Виж колко е сладък 737-100 :lol:
Така си е :D
Не бяха ли му бяха лепнали прозвището Мис Пиги (или нещо подобно), сравнявайки го с 727-200 :lol:

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1726
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Авиокомпании

Непрочетено мнение от Almasy » вт авг 30, 2016 12:40 pm

- Turkish Airlines – кашата в държавата нямаше как да не се отрази и на националния авиопревозвач – масивни редукции на честотите (http://www.routesonline.com/news/38/air ... f-27aug16/, http://www.routesonline.com/news/38/air ... f-27aug16/). Дори полетите до НюЙорк, които АК възнамеряваше евентуално да увеличи, са редуцирани от 3 на 2 дневно. И нещо, на което Turkish не е свикнала през последните години – очаква се най-серозната година на загуби (финансови) от 1999-та насам
- Lufthansa много отдавна значително съкрати честотите на полетите си до Русия, а голяма част от дестинациите – тотално са закрити. До Москва, превозвача предостави част от слотовете на ниското тарифното си подразделение Eurowings, като се надяваше, по-ниските разходи (в сравнение с редовните полети) да намалят ефекта от загубите, дължащи се на срива на пътникопотока. Но дори и това не проработи – Eurowings окончателно канцелират дестинацията след края на летния сезон (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... rom-mid-4q)
- Lufthansa се разбра с бордният състав (flight attendants) и сключи нов, дългосрочен контракт, изключващ каквито и да е стачки (https://worldairlinenews.com/2016/07/06 ... -contract/)
- американските регионални Envoy (бивши AmericanEagle, наскоро квалифицирана като „най-лошата” АК в САЩ), Piedmont и PSA (между другото и трите са субдивизии на гиганта American Airlines) - $15.000 бонус за всеки новопостъпил пилот (https://worldairlinenews.com/2016/06/14 ... ew-pilots/)
-

Отговори