Производители

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
filip
Мнения: 112
Регистриран: съб мар 01, 2008 10:13 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от filip » пон сеп 09, 2019 5:29 pm

"а точно сега на Боинг това ще му дойде в повече"

Със сигурност ще бъде чудо, ако Боинг оцелее след драмата с по-малкото братче. Бъдещето им буквално е заложено на карта. Проблемите с моторите на 777X и сега и тези с вратата, по скоро ще се решават в крачка.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт сеп 10, 2019 1:00 pm

filip написа:
пон сеп 09, 2019 5:29 pm
Проблемите с моторите на 777X и сега и тези с вратата, по скоро ще се решават в крачка.
В крачка, в крачка, ама отново пуснат недоизпипана машина на пазара и тане някой сакатлък, е те тогава ще аслъ края на Боинг.
И би трябвало и на FAA, ако питаш мен.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет сеп 19, 2019 10:18 am

Рогозин не излъга – възобновява се производството на Ил-96.
Първия фюзеляж на Ил-96-400М е почти готов. Машината се очаква да е готова към края на 2020-та, а първия изпитателен полет се планира за 2021-ва.
Това означава, че по груби сметки EIS ще е към 2022-ра.
Моторизацията ще е със старите ПС-90А1, монтирани и на Ту-204 (а не с ПД-14).

https://www.instagram.com/p/B2kEQ4Yhpj6 ... oia4busy3q

Изображение

Собствен коментар: няма да се намери във света превозвач, който да купи самолета, па ако ще и да е на цената на Лада Нива. Като граждански проект самолета е мъртъв, още преди да се роди.
Това означава едно – ще се разчита единствено на поръчките на правителството/военните.
По руските форуми се коментира, че поне 2 бройки, ще за за Путин (замяна на настоящите Ил-96-300), тъй като няма да се допусне за правителствена машина дори CR-929 (заради участието на китайците в проекта). Логиката е подобна и за машини, предназначени за МЧС и военните.
Освен това отделените първоначално 1,32 милиарда рубли най-вероятно няма да стигнат доникъде и вече се говори за 4,5 милиарда за разработка.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » ср окт 09, 2019 2:47 pm

ATR дада старт на STOL версия на ATR-42-600, формално означена като 600S.

http://www.atraircraft.com/newsroom/news.html

Заявките засега са 20.
Най-вероятно ATR се опитват да атакуват пазара на вече отиващите си DASH-8-100 (отчасти и DASH-8-200).

Изображение

Видно е, че кормилото е увеличено значителни (по-голяма устойчивост при ниски скорости).

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пон окт 21, 2019 12:06 pm

Една бърза вметка

По медиите от вчера се върти анонса за ултрадългия полет на Qantas (QF), извършен с 789 (787-9).
Та настана объркване, дори в някои форуми, ULR самолет ли е 789.

Изображение

Отговора е НЕ.
Това е само изпитателен полет, с 40 души на борда, без багаж и без карго.
При MTOW самолета не е в състояние да прелети отсечките JFKSYD и LHRSYD.
В конкурса за ULR самолет на QF, наречен Project Sunrise (за който вече стана дума в по предни постове) кандидати са само два самолета - 777-8

Изображение

и 359LR

Изображение

в чиито параметри е заложен подобен свръхдълъг полет при пълно затоварване. А359LR вече доказа, че го може, EIS на 778 (777-8) все още предстои.
QF уж обяви, че окончателно решение, ще бъде взето до края на годината.
Междувременно се прокрадна информация, че QF натиска Ербъс за А35КLR, тоест ULR вариант на по-големия вариант на фамилията A350XWB - A350-1000 (35K).

Изображение

Работата е там, че 359LR е по-малък от 778, а QF настоява за машина с малко по-голям капацитет.
Няма информация за отговора на Ербъс и изобщо има ли такъв.
Въпроса е колко А35КLR може да продаде европейския концерн. Защото само заради 20-на бройки, които ще отидат при QF едва ли си заслужава разработването на подварианта и в този случай може би е по-добре просто да оставят Project Sunrise на Боинг.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт окт 29, 2019 6:10 pm

Ново "20" - проучванията след клиентелата показват, че те не искат MoM/NMA (797), а просто нови (чисто НОВИ, не опреснени) издания на платформи като 737 и 757

https://theaircurrent.com/aircraft-deve ... placement/

Почти ми звучи като пореден удар за Боинг.
Ако е вярно, дано концерна да не е похарчил все още безумни пари за MoM/NMA.

matrix
Мнения: 46
Регистриран: съб май 12, 2018 8:32 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от matrix » вт окт 29, 2019 8:26 pm

Almasy написа:
вт окт 29, 2019 6:10 pm
Ново "20" - проучванията след клиентелата показват, че те не искат MoM/NMA (797), а просто нови (чисто НОВИ, не опреснени) издания на платформи като 737 и 757
Мениджърите на Боинг искаха да минат много тънко само с опресняване на ветерана 737. Даже руснаците и китайците направиха техни сътветно МС21 и С919. Изпитанията на МС-а вървят нормално, а догодина литва изпитателен борд с ПД-14. Китайците вече имат 5 летящи изпитателни С919ки, но може би ще влезне по-късно в експлоатация от МС.

filip
Мнения: 112
Регистриран: съб мар 01, 2008 10:13 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от filip » вт окт 29, 2019 10:53 pm

То това тънко ще им излезе през носа. И все пак - напъните които идват от Китай/Русия ще са си за вътрешно ползване. И дума не може да става за сравнение или конкуренция на тези два модела с който и да било западен самолет в техния клас.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт ное 05, 2019 9:45 am

Airbus A220-300 Vs The Embraer 195-E2

Изображение

Места:

A220-300: 160
E195-E2: 146

Цена:

A220-300: $89.5 милиона

E195-E2: $60.4 милиона

Рейндж:

E195-E2:

Изображение

A220-300

Изображение

Според анализите на специалистите E195-E2 е по-изгоден за LCC, но когато иде реч за legacy, за предпочитане е A220-300

Предрича се и победа на E195-E2 в конкурса на IAG, поради поредната размяна на остри реплики и вече силно влошените отношения между WW (Уили Уолш, British Airways CEO) и Airbus.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет ное 21, 2019 6:48 pm

Almasy написа:
пон окт 21, 2019 12:00 pm
.......В конкурса за ULR самолет на QF, наречен Project Sunrise (за който вече стана дума в по предни постове) кандидати са само два самолета - 777-8

Изображение

и 359LR

Изображение

в чиито параметри е заложен подобен свръхдълъг полет при пълно затоварване. А359LR вече доказа, че го може, EIS на 778 (777-8) все още предстои.
QF уж обяви, че окончателно решение, ще бъде взето до края на годината............
QF отхвърли и 778 и 35L за Project Sunrise - били много скъпи :lol: :lol: :lol:

https://amp.smh.com.au/business/compani ... ssion=true

Изнудването започва….СЕГА :mrgreen:

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет дек 05, 2019 12:58 am

United (UA) циментира статуса на A321XLR като достоен и единствен наследник на 757 - поръчка за 50 машини

https://www.bloomberg.com/news/articles ... s-a321-jet

https://hub.united.com/2019-12-03-unite ... 09684.html

Изображение

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет яну 02, 2020 5:45 pm

Roll-out на модернизираната версия на Ил-114



Оригинала нямаше особен успех – произведени са едва 30 машини, а единственият цивилен превозвач беше Uzbekistan Airlines, който доста бързо консервира самолетите.

Изображение

Самолета е за замяна на отчаяно остарелия флот от Ан-24 – една почти незаменима и оказала се буквално неубиваема машина



Бедата е, че компановката на Ил-114 е почти пълно копие на British Aerospace ATP

Изображение

Тоест машина, която се оказа не особено удачна и нямаше комерсиалния успех на Q400 или ATR.

Всъщност, план А на Русия беше именно закупуването на лиценза на Q400

https://rusengineering.wordpress.com/20 ... in-russia/

След окупацията на Крим обаче това стана невъзможно (канадците наложиха вето), за JV производството на Ан-140 (явяващо се де факто план B) също вече и дума не можеше да става.

Затова се премина към план С – опит за ресурекция на Ил-114 с версията Ил-114-300

http://www.ilyushin.org/en/aircrafts/projects/6292/

Изображение

Още отсега обаче самолета има конкуренция, като в случая не иде реч за новите версии на ATR.
А за китайския МА700

Изображение

Самолета, който е рафинирано копие на ATR-72-600 ще се продава много по-евтино от европейския първообраз (а китайците, както знаем, ако не друго, в копирането достигнаха нечувани висоти).
Ил-114-300 не може да се сравни поне на книга (технически характеристики) с китайския конкурент, който го превъзхожда по който и да е параграф.
За оценка на самото изпълнение ще трябва да почакаме още някоя и друга година.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пон яну 06, 2020 11:01 am

Airbus с планове за откриване на втора линия за сглобяване (FAL - final assembly line) на А320 в Mobile (САЩ).

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

За в момента съществува една, както и втора, но тя е за сглобяването на А220.

Изображение

Причината е масивния беклог за A320Neo – въпреки наличието на линии и в Европа и в Китай, Ербъс просто не е в състояние да насмогне на търсенето, особено по отношение на модела 321, неистово поръчван както в стандартна, така и в конфигурации LR и XLR

Изображение

Освен това произведените на американска почва машини няма за бъдат засегнати (поне засега) от новите високи мита, които Дончо наложи на европейските производители.

https://www.reuters.com/article/us-wto- ... SKBN1WI04K

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт яну 07, 2020 9:21 am

Airbus вече ще предлага прословутия Airbus Airspace interior не само на A330neo и А350XWB, но и на тяснофозеляжните серии А320neo.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Преди обаче феновете да заподскачат от радост, трябва да са наясно, че това е опция, която се плаща допълнително и струва не малко. Далеч не всички (всъщност вероятно малък процент) превозвачи ще поръчат самолетите си с екстрата.
НТА със сигурност няма да са сред тях, както и всички по-беднички АК.

filip
Мнения: 112
Регистриран: съб мар 01, 2008 10:13 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от filip » вт яну 07, 2020 12:33 pm

Снимките определено изглеждат много впечатляващо, всъщност производителите дават всякакви имена на измислиците си, умело замаскирайки какво представлява кабината на един пътнически самолет в действителност!
А тя е :
1.jpg
1.jpg (44.81 KиБ) Видяна 341 пъти
или пък широкофюзелажен :
2.jpg
2.jpg (49.43 KиБ) Видяна 341 пъти
Пътуването със самолет одавна се е превърнало в едно....по-скоро неприятно преживяване, като за съжаление ще става и още по-зле. Откъдето и да го погледнеш, 200 човека буквално натъпкани им е все тая какви лампички им светят над главата, докато чакат полетът най после да приключи за да слязат от самолета по най-бързия начин.
Последна промяна от filip на ср яну 08, 2020 10:38 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт яну 07, 2020 2:30 pm

Ми то чиляко на тез снимки е снимана основно бизнес класата, а не cattle class, в която за съжаление 99% летя и аз :|

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » съб яну 11, 2020 4:19 pm

Airbus щастливо обяви нова твърда поръчка за 40 х 339 (A330-900neo).

Изображение

Това са доста парички, равняващи се на 100 х А320neo

Такива неща се случват и нямаше чак толкова да се коментират по форумите, ако купувача в случая не беше пожелал да остане анонимен.

То и това се случва, ама за 5-6 тяснофюзеляжни самолета, или 1-2 широкофюзеляжни….

Та сега пада голямо фърляне на боб, кой аджеба е купувача :roll:

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1881
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет фев 20, 2020 10:18 am

Мда....И както някои чиляци предполагаха. оказаха се китайчетата и по конкретно NHA Group собственик на Hainan Airlines

Изображение

Изображение

BTW, това е същата АК, платила цяло състояние на парижка модна къща за разработката на последните й униформи.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Отговори