Производители

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пон авг 15, 2016 12:00 pm

Един малък и малко известен самолет (N-219) на също не особено популярен производител върви към дебюта си:
http://aviationweek.com/singapore-airsh ... ost-people
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ight-n219s

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » чет авг 18, 2016 1:34 am

Almasy написа:Един малък и малко известен самолет (N-219) на също не особено популярен производител върви към дебюта си:
http://aviationweek.com/singapore-airsh ... ost-people
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... ight-n219s
Това е малката Casa на стероиди. Преди няколко години продадоха лиценза за производство на индонезийците
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет авг 18, 2016 9:58 am

Не знаех. Как и е пълното име на тази "малка" Casa?

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет авг 18, 2016 12:56 pm

Стреч на А350-1000 все още официално няма стартиран (последно, след като премина през абревиатурите 1100 и 2000, стана 8000).
Cathay Pacific обаче вече натискат за него (http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... -potential), което е малко странно, защото вече имат поръчка за B777-9, а двата самолета ще имат почти идентична вместимост.
Вече стана и ясно, защо Ербъс се отказа от разработките 1100 и 2000 - при тях е била заложена далечина на полета идентична с версията 1000. В концерна обаче са преценили, че ако изобщо излязат на пазара в съответната ниша, ще трябва съответно да предложат повече от B777-9, тоест 8000 трябва да има удължен рейндж. За MTOW се предполага около 15% нарастване в сравнение с версията 1000. Категорично се говори за ново крило, допълнителните секции вероятно ще са две (а не една), нов тип резервоари, както и разбира се, по-мощни двигатели. Всичко това звучи не като обикновен стреч (както е между 900 и 1000), а много сериозна надстройка, доближаваща се почти до нов тип самолет.
Интереса на Cathay обаче няма да е достатъчен за старт на програмата - Ербъс вече доста време се колебаят и със сигурност ще скочат в гьола (който ще е дълбок - описаното ще коства много сериозни инвестиции) само ако получат гарантиран кард-бланш от поне още няколко крупни превозвача.

Moss
Мнения: 1328
Регистриран: пон окт 08, 2007 5:24 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от Moss » чет авг 18, 2016 8:45 pm

доближаваща се почти до нов тип самолет
Простото авиационно правило е - ново крило = нов самолет.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » пет авг 19, 2016 12:16 am

Almasy написа:Не знаех. Как и е пълното име на тази "малка" Casa?
https://en.wikipedia.org/wiki/CASA_C-212_Aviocar

Относно стречовете на А350 и 777Х, тия дни ми се мерна едно разумно мнение, че хляб в пътнически самолет с нормален капацитет от над 400 места в момента няма. Може и въобще да не се появи. И това се подкрепяше от вялите продажби на 777Х в последната година и нещо и слабите продажби на А350-1000 въобще. Тоест, 300 - 350 местните машини били оптималния размер за пазара днес.
За съжаление не помня къде го четох това...
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » пет авг 19, 2016 12:46 am

Независима оценка за пазара в следващите 20 години

:arrow: https://www.flightglobal.com/news/artic ... lo-428536/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пет авг 19, 2016 1:43 pm

Грозев написа:
Almasy написа:Не знаех. Как и е пълното име на тази "малка" Casa?
https://en.wikipedia.org/wiki/CASA_C-212_Aviocar

Относно стречовете на А350 и 777Х, тия дни ми се мерна едно разумно мнение, че хляб в пътнически самолет с нормален капацитет от над 400 места в момента няма. Може и въобще да не се появи. И това се подкрепяше от вялите продажби на 777Х в последната година и нещо и слабите продажби на А350-1000 въобще. Тоест, 300 - 350 местните машини били оптималния размер за пазара днес.
За съжаление не помня къде го четох това...
Така май разсъждават очевидно по-голямата част от управленския състав (ако не и целия) на Ербъс – за версията се говори и пише непрекъснато към 5 години, но старт няма. Още повече, че сега 777-9 е абсолютно сам, а както ти каза, макар сравнително добрия старт, нещата особено не вървят и продажбите са много вяли (огромно разочарование за Боинг, които се надяваха да се повтори ситуацията със 300ER, който и до днес е лауреат).
Сетих се (за малката Casa). Колкото и да го натъпчат със стероиди, щом е лицензно п-во на С-212, гражданска версия едва ли би имала експортен успех и по-скоро ще е само за вътрешно потребление. За Индонезия става – островна държава, ама пак не за всички дестинации – въпреки, че има рейндж Джакарта-Бали, ще се мъкне почти 4 часа при съответната крейсерска скорост, което изключва съответен пазарен успех.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пет авг 19, 2016 1:50 pm

Moss написа:
Простото авиационно правило е - ново крило = нов самолет.
Да, знам, но въпреки това го водят А350 (ако изобщо се пръкне де).
Между другото, имало е и други подобни прецеденти.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пет авг 19, 2016 1:51 pm

Almasy написа:
Moss написа:
Простото авиационно правило е - ново крило = нов самолет.
А-350-8000 е всъщност е вътрешна работна абревиатура на Ербъс. Ако се появи на бял свят, възможно е да има друга официална такава.
Последна промяна от Almasy на нед авг 21, 2016 6:23 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » съб авг 20, 2016 12:47 am

Almasy написа:Сетих се (за малката Casa). Колкото и да го натъпчат със стероиди, щом е лицензно п-во на С-212, гражданска версия едва ли би имала експортен успех и по-скоро ще е само за вътрешно потребление. За Индонезия става – островна държава, ама пак не за всички дестинации – въпреки, че има рейндж Джакарта-Бали, ще се мъкне почти 4 часа при съответната крейсерска скорост, което изключва съответен пазарен успех.
Проблемът е, че за там където са тръгнали вече има Twin Otter, Do 228, Y-12, даже ако щеш L-410. Аз лично бих си взел някое от първите две произведения, а индонезийците да се упражняват.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пет авг 26, 2016 2:54 pm

Неочакван проблем за MRJ – прототипа на Mitsubishi по план трябва да осъществи тест полети в Щатите. Японският концерн, който произвежда не малко елементи за 787 се договори с Boeing отдавна по въпроса с оглед редуциране на разходите.
MRJ е регионален самолет и естествено не може да прекоси Пасифика. Варианта е обиколки/дозареждания – примерен маршрут http://www.gcmap.com/map?P=ngo-vvo-pkc- ... 20x360&PM=*
Силно влошените отношения между Япония и Русия обаче, не изключват последната да откаже полет над територията си, който е най-удобния маршрут предвид рейнджа на самолета (2100 km)
Това принуждава производителя да мъдрува върху резервни варианти, включително през Европа.

http://www.asahi.com/ajw/articles/AJ201604270012.html

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пон сеп 12, 2016 2:44 pm

Антонов къса всички връзки Волга-Днепр Груп до 2017-та
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... early-2017

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » пон сеп 26, 2016 1:44 am

САЩ вдигат пречките за продажбата на граждански самолети в Иран

:arrow: http://uk.reuters.com/article/us-iran-a ... KKCN11R1JH
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт сеп 27, 2016 8:38 am

Rolls-Royce (RR) – неприятности покрай Trent 1000 - All Nippon Airways (NH) ще търси компенсации
http://www.ch-aviation.com/portal/news/ ... olls-royce
Всички Boeing-787 (варианти -8 и -9) на NH са моторизирани от RR.
По-скоро обаче компенсацията ще бъде не под формата на кеш, а като free spare parts/дискаунт при бъдещи заявки.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » вт сеп 27, 2016 11:50 pm

Почва сглобяването на първия A330neo

:arrow: http://www.aex.ru/news/2016/9/27/160260/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пет сеп 30, 2016 1:30 pm

Грозев написа:Почва сглобяването на първия A330neo
Новите sharklets, почти идентични с тези на А350
Изображение

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пон окт 03, 2016 8:12 pm


Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1725
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пон окт 10, 2016 2:06 pm

Ербъс доставя 10.000-ният самолет (A350-900 на Singapore Airlines)

Изображение

Общо досега доставки по модел:

A300 - 561
A310 - 255
A318 - 80
A319 - 1456
A320 - 4344 (включително 24 A320neo)
A321 - 1376
A332 - 594
A333 - 668
A33F - 35
A342/3 - 246
A345/6 - 131
A359 - 41
A380 - 195

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » пет окт 14, 2016 9:34 pm

10 000-те хиляди самолета на Airbus в разбивка
Прикачени файлове
CuuaB1aWgAAwiIO.jpg
CuuaB1aWgAAwiIO.jpg (122.5 KиБ) Видяна 1167 пъти
Anyone who fights for the future, lives in it today

Отговори