Производители

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » нед окт 23, 2016 9:24 am


Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет окт 27, 2016 7:25 am

Boeing доказва, че добре се грижи за акционерите си - общата печалба е по-важна, отколкото господството в определена ниша

http://www.reuters.com/article/us-boein ... SKCN12Q1GD

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пон ное 07, 2016 7:16 pm

Bombardier си поотдъхна - швейцарците - доволни сме от С-серията
http://atwonline.com/airframes/swiss-sa ... 600ee9cdc8

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » вт ное 15, 2016 12:58 am

Анализ на бъдещото разпъване на A350 и 777X за да получат 400+ места

:arrow: http://aviationweek.com/commercial-avia ... -territory
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет яну 05, 2017 3:27 pm

Първият А330NEO (все още без двигатели)
Изображение
Шарклетс са почти идентични с тези на А350
Изображение

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » пет яну 06, 2017 11:30 pm

Boeing са продали със 100 по-малко самолета (668 бройки), в сравнение с миналата година. По план е трябвало да продадат 740.

:arrow: https://www.flightglobal.com/news/artic ... et-432959/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет яну 12, 2017 10:43 am


Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » вт яну 17, 2017 12:38 am

Започват разни процеси в Конгреса на САЩ, които могат да доведат до спиране на експорта на самолети Airbus и Boeing за Иран

:arrow: http://money.cnn.com/2017/01/16/news/co ... index.html
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт яну 17, 2017 10:46 am

B787-9 и A330-900 (NEO-то) в остра конкурентна схватка

Изображение

Без съмнение целта на Ербъс е да не допусне сегашните 100 АК, експлоатиращи A330CEO да се преориентират към замяната им един ден с B787-9
Въпреки че каталожната цена на A330-900 е по-висока от тази на B787-9, вероятно евройците са си направили сметката, защото при почти еднакви параметри A330-900 е с 2 тона по-лек
Във двукласна конфигурация вместимостта също е идентична – 287 към 290 пасажера, но в икономичната класа A330-900 е с по-широки седалки (за бизнес класата параметрите са еднакви)

Изображение

Eрбъс почти обещават „нов” самолет (а не ъпгрейд) , при сравнение с A330CEO

Изображение

Изображение

Евентуален минус на A330-900 обаче може да бъде факта, че е моторизиран единствено с RR

Изображение

Кой ще е „победителят” предстои да се види, но все пак е донякъде комично, че A330-900 (NEO), който до голяма степен се явява A350 пре-XWB (MK I) – концепция оплюта от всички и смятана за без каквото и да е бъдеще, се радва на доволен успех и вече успя да акумулира не малко поръчки.

Потребителски аватар
Amazon
Мнения: 257
Регистриран: пон фев 03, 2014 8:28 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от Amazon » вт яну 17, 2017 2:07 pm

2000 километра по голям обсег не е ли сериозно предимство?

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт яну 17, 2017 3:38 pm

Тук има различни мнения (от прочетеното и от мен по разни сайтове).
Първо, доста хора са на мнение че Боинг се е изсилил и това на прктика не е реалният рейндж. Това се покрива частично и с факта , че A339 e по-лек...Някак си не се връзват особено нещата.
По-важното обаче е друго. Според много повече народ, мисиите за които АК използват и 789 и 339 са в над 95% до 6000 мили (за по-дълги използват други машини). Тоест, дори и обявените от Боинг характеристика да са напъно верни, едва за много малък процент от превозвачи, това ще има изобщо някакво значение.
Това се случва и при самолети на един и същ производител – TAP Portugal например се отказа от 350XWB и изцяло префасонира поръчката си за същото количество 330NEO (след официалното стартиране вече на втория проект), по простата причина, че рейнджа на 350XWB ич биля не им е необходим - всичките им дестинации (плюс планираните нови такива) са в обсега на 330NEO.
Има и друго – винаги ще има твърди про-Боинг, съответно про-Ербъс апологети – няма какво да се лъжем - всеки насосва/интерпретира нещата по съвсем различен начин.....
Например про-Боинг настроените твърдят, че 789 има и друго голямо предимство –по-нова платформа, вероятно подлежаща и на бъдещ ъпгрейд, докато 339 е последно издихание и няма накъде повече след него.
По същия начин пък про-Ербъс наричат 777 дърта барака (визират се 77X вариантите), която не може да се сравни с clean sheet модел като 350XWB
:D

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет яну 19, 2017 3:51 pm

Trent 7000 – сърцето на A330NEO

Изображение

- 7-ми вариант на серията Trent
- идентична мощност с Trent 700 (който се монтира на А330СEO)
- изцяло нов дизайн, заимстван от архитектурата на Trent 1000-TEN, предназначен за B787, като обаче някои елементи са идентични с тези при TrentXWB (с които е моторизиран А350)
- осигурява 11% икономии в сравнение със стария вариант (на кресло)
- това, заедно с аеродинамичните подобрение на фюзеляжа на новия вариант ще доведе до обща намалена консумация 14% (отново на кресло)

Изображение

Двигателят е предназначен и за двата NEO варианта (-800 и -900)

Изображение

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Производители

Непрочетено мнение от Грозев » вт яну 24, 2017 1:26 am

Две години забавяне при MRJ90:

:arrow: https://www.flightglobal.com/news/artic ... rs-433402/

И обзор на програмите А380 и 747-8:

:arrow: https://airwaysmag.com/industry/a-look- ... eliveries/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » ср фев 01, 2017 11:31 am

Заем (по правилно според мен е да се нарече субсидия - ФРП е държавна институция, твърде съмнително е парите да се "връщат") за разработката на ТВ7-117СТ предназначени за Ил-112В
http://www.uecrus.com/rus/presscenter/o ... NT_ID=2659
Значи някаква ресурекция на Ил-114 все пак ще има (макар и не в граждански вариант)
https://www.youtube.com/watch?v=aRdginj ... e=youtu.be
Изображение
Последна промяна от Almasy на ср фев 01, 2017 1:38 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » ср фев 01, 2017 1:36 pm

Китайците явно не са се отказали от МА700 - работата по проекта продължава:

MA700 blended wing body strength test completed
A 100% ultimate load test, the last important item on its lengthy check list, marks the successful completion of the MA700's blended wing body strength testing.
As an important research test, the blended wing body test consists of 13 test items under seven conditions. Successful testing gives effective assessments on the MA700's center fuselage, main wing structure, wing body, and main landing gear connection area, and provides powerful support for the optimization of important parts' structure, weight reduction, and drawings-related issues.
It will also release risks ahead of the total aircraft static test.
Press release issued by Xi'an Aircraft Industry (Group) Company Ltd. on October 12, 2016

Бях го позабравил
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пон фев 20, 2017 6:46 pm

Кремъл с поредната рокада в ГСС

http://www.kommersant.ru/doc/3224437

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » нед мар 26, 2017 9:13 pm

MRJ - оригинален план и ревизия

Изображение
Последна промяна от Almasy на ср апр 05, 2017 12:45 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » нед мар 26, 2017 9:24 pm

A350-1000 - труден старт

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Втората графика е до голяма степен заблуждаваща, предвид огромните разлики в ЕIS (77W срещу 351)
Последна промяна от Almasy на ср апр 05, 2017 12:45 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1591
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » ср апр 05, 2017 12:40 pm

Новини по отношение на 77Х

Изображение

Изображение

Изображение

Folding wingtips:

Изображение

Изображение

тъй като крилата стават извънаредно дълги

Изображение

чисто практически би трябвало да изглеждат по подобен начин

Изображение

Това според Боинг ще доведе ще бъде предимство и чисто икономически (разход на гориво) освен разбира се основното – taxiway/gates.

Изображение

Изображение

По-големи прозорци, по-подобие на 787:

Изображение

Изображение

По отношение на моторизацията – GE обещават 10% по-ниска консумация на новия вариант на GЕ90 (GЕ9X) в сравнение с GE90-115B, а също така и 5% по-ниска консумация от Trent XWB 97klbf

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Клиентелата:

Emirates (EK) заявиха, че поддържат интереса си и е твърде вероятно да увеличат поръчката си, още повече, че 778 ще може да взеуме разстоянието ATHSYD (Атина-Сидни) нон-стоп (последното изречение пък говори за ултрамегаломанските амбиции на ЕК). Qatar Airways (QR) са много по-предпазливи – превозвача има също отдавна поръчка и за двата субварианта (-8 и -9), но ако поръча още, по-скоро ще е само от -9 варианта. Луфтханза и ОлНипон останаха безмълвни, същото се отнася и до Бритиш (IAG Group), които все още са голяма надежда на Боинг за крупна поръчка. Последното обаче става все по-малко вероятно с времето – IAG вече се ангажираха твърдо с А350-1000, а освен това съвсем наскоро съобщиха, че най-вероятно ще се възползват от опцията си за 4 чисто нови А380, като ги превърнат в твърда поръчка и това при положение, че отдавна заявиха, че приемат оферти и за А380 втора употреба.

Moss
Мнения: 1328
Регистриран: пон окт 08, 2007 5:24 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от Moss » ср апр 05, 2017 11:45 pm

че 778 ще може да взеуме разстоянието ATHSYD (Атина-Сидни) нон-стоп
Още по-добре София- Сидни. Ако пуснат билети по 1000 лева, ще можем да ходим на лятна почивка зимата в Австралия. :D

Отговори