Страница 5 от 5

Re: Любопитно

Публикувано: вт май 09, 2017 3:04 pm
от Blackhawk
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/captain-pictured-asleep-business-class-10378239?ICID=FB_mirror_main

Captain pictured asleep in business class leaving trainee pilot at the controls of passenger jet :lol:

Re: Любопитно

Публикувано: вт май 09, 2017 4:34 pm
от Almasy
Blackhawk написа:http://www.mirror.co.uk/news/world-news/captain-pictured-asleep-business-class-10378239?ICID=FB_mirror_main

Captain pictured asleep in business class leaving trainee pilot at the controls of passenger jet :lol:


Бях се приготвил да кажа, че това може да се случи само на борда на PIA, ама като се замислих, вече не съм толкова сигурен :mrgreen:

Re: Любопитно

Публикувано: вт май 09, 2017 10:59 pm
от Moss
Ако стажанта ги беше убил, нямаше да стане такъв проблем. :D

Re: Любопитно

Публикувано: чет май 25, 2017 9:31 pm
от Кало
Полет на Ка-62, цивилният вариант на Ка-60

http://tvzvezda.ru/news/opk/content/201 ... 7-od2v.htm

Re: Любопитно

Публикувано: ср юни 07, 2017 5:04 pm
от Almasy
Карикатури

Re: Любопитно

Публикувано: ср юни 07, 2017 5:11 pm
от Almasy
И още

Re: Любопитно

Публикувано: ср юни 07, 2017 5:13 pm
от Almasy
Специално за Юнайтид....

Re: Любопитно

Публикувано: съб юни 10, 2017 6:01 am
от Almasy

Re: Любопитно

Публикувано: пон юни 12, 2017 11:59 am
от Almasy
Изображение

Изображение

Изображение

Re: Любопитно

Публикувано: вт авг 08, 2017 2:21 pm
от Almasy
Джапанка сама на борда на огромния 744, собственост на Бритиш по линията NRTLHR (Токио-Лондон).

http://www.nytimes.com/1988/10/27/world ... plane.html

За случилото се има множество причини, но да не преразказвам - всичко си е казано в линка.

Re: Любопитно

Публикувано: чет авг 10, 2017 9:14 am
от Almasy
В днешно време

Re: Любопитно

Публикувано: чет авг 10, 2017 9:17 am
от Almasy
И още

Re: Любопитно

Публикувано: чет сеп 28, 2017 1:33 pm
от Almasy
Как се променя консумацията на гориво през годините

Изображение

Re: Любопитно

Публикувано: чет окт 05, 2017 12:06 pm
от Almasy
Comac commends most beautiful COMAC worker of 2016

Изображение

http://english.comac.cc/news/latest/201 ... 8088.shtml

:mrgreen:

Re: Любопитно

Публикувано: ср окт 11, 2017 8:33 pm
от Almasy
Интересен анализ - заслужавали си да плащаме за бизнес класа:

Изображение

P.S.: Че си заслужава, особено при дългитне полети, две мнения според мен няма....Въпроса по-скоро е друг, колко е надута цената на базата на предлаганото "повече".

Re: Любопитно

Публикувано: чет окт 12, 2017 12:37 am
от Amazon
P.S.: Че си заслужава, особено при дългитне полети, две мнения според мен няма....Въпроса по-скоро е друг, колко е надута цената на базата на предлаганото "повече".

Има ли авиокомпании опитали някакъв компромис? Примерно цял широкофюзелажен, само в една класа, намираща се между икономичната и бизнес класата? Дори само 10-тина инча разстояние между седалките, биха направили икономичната доста по-поносима. И малко увеличение на цената на билета.

Re: Любопитно

Публикувано: чет окт 12, 2017 5:33 am
от Almasy
Amazon написа:
P.S.: Че си заслужава, особено при дългитне полети, две мнения според мен няма....Въпроса по-скоро е друг, колко е надута цената на базата на предлаганото "повече".

Има ли авиокомпании опитали някакъв компромис? Примерно цял широкофюзелажен, само в една класа, намираща се между икономичната и бизнес класата? Дори само 10-тина инча разстояние между седалките, биха направили икономичната доста по-поносима. И малко увеличение на цената на билета.


Много резонен въпрос.
Уж измислиха решение – premium economy.
В ценово отношение нещата изглеждат така (примера е Air France, двупосочен билет CDGNRT, сиреч Париж-Токио):

Economy EUR 337
Premium economy EUR 944
Business EUR 1627

Това са цени преди таксите разбира се, с тях цената в Economy вече става тотал 673,93 €

И кво да ти кажа….Вижда се, че разликата Economy / Premium economy никак не е малка и върви 1 към 3, докато разликата Premium economy / Business не е дори 1 към 2.
Тоест, тарифите са по-близки до бизнес класата, отколкото до икономичната.
После, чел съм някалко трип репортс…..Според тях, повече е наблегнато на кетъринга – seat pitch`а макар, че е подобрен уж осезаемо, все пак не може да се сравнява с бизнес класата, където креслото си става изцяло flat, тоест легло.
Има доволни, но има и доста недоволни, според които плащаш почти тройно, а резултата – мижав. Ни рак, ни риба, но цена към рибата при резултат повече към рака.
Пространството си остава най-скъпото в самолетите. Кетъринга има значение, но честно казано, поне аз, при полет над 12 часа какъвто беше Рим – Рио Де Жанейро, предпочитам да мога да се опъна в цял ръст и да спя като бял човек, пък ако ще да не ми сервират и гола вода безплатно.
Реално, за подобен резултат е подходяща само бизнес класата (е, и разбира се първата, F класа, но нея да я оставим настрана в случая).

Air France Premium economy

Изображение

Air France Business

Изображение

Като сме на темата, при презокеански полети, избирайки превозвача (при положение да кажем, че цените са еднакви или с минимална разлика), отзивите за седалката и seat pitch`а за мен са от първостепенно значение.
Дори при един и същ превозвач, може да има съществена разлика. На много места в мрежата съветват, в никакъв случай да не се избира Air France, ако като equipment е посочено 77W (B777-300ER), по простата причина, че разликата във конфигурацията на седалките в техните B777 и A340 е много съществена.
Е, тези неща се научават с времето и опита, разбира се.