АЕРО

Българският авиационен форум
Дата и час: Сря Окт 22, 2014 7:44 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
Непрочетено мнениеПубликувано на: Пет Юни 06, 2008 8:38 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 8:27 pm
Мнения: 9
Здравейте!
работя върху дипломна работа на тема "Ролята на рекламата и ПР в леката и ултра лека авиация". По този повод правя запитване за въвеждане на българския пазара на нов продукт.

Бихте ли си закупили ултра лек хеликоптер? Защо? С каква цел?

Ще се радвам на Вашето съдействие!!! :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Съб Юни 07, 2008 2:00 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 04, 2007 10:20 am
Мнения: 425
Местоположение: Sofia
Аз бих си купил с цел да се кефя 8)
И на летенето и на обслужването му :wink:

_________________
А, че нямаш 1 бревет, вярно ли е?
Притежавам десетки отметки!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Съб Юни 07, 2008 3:25 pm 
Offline
[Site Admin]

Регистриран на: Сря Окт 03, 2007 12:42 pm
Мнения: 1751
Местоположение: София
може ли да специфицираш какво имаш предвид под ултралек - R-22/44 или нещо по-леко...


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Пон Юни 09, 2008 3:05 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 8:27 pm
Мнения: 9
Става дума предимно за хеликоптери като Robinson R22 или Safari helicopter. Двуместни, с които може да се осъществява както любителски, така и бизнес полети.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Пон Юни 09, 2008 3:41 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 03, 2007 4:26 pm
Мнения: 1539
Местоположение: LBPD/PDV
megy_nikolova написа:
Здравейте!
работя върху дипломна работа на тема "Ролята на рекламата и ПР в леката и ултра лека авиация". По този повод правя запитване за въвеждане на българския пазара на нов продукт.

Бихте ли си закупили ултра лек хеликоптер? Защо? С каква цел?

Ще се радвам на Вашето съдействие!!! :)


Аз лично не виждам връзката между вашия въпрос и темата на дипломната ви работа. По-скоро няма никаква връзка.

_________________
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
Моите снимки в jetphotos.net
Моите снимки в airliners.net


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Пон Юни 09, 2008 10:57 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 8:27 pm
Мнения: 9
Diplomata rabota ste zavarsha s cqlostna ednogodishna PR programa. Qvno nqmash predstava kakvo e tova, no za da namerish vrazkata mejdu temata i vaprosite mi - vsqka programa iziskva prouchvane. Ako imash jelanie otgovori na vaproste mi, ako li ne - blagodarq za komentara!!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Пон Юни 09, 2008 11:14 pm 
Offline
[Site Admin]

Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 7:23 pm
Мнения: 98
megy_nikolova, писането на кирилица във форума е задължително!

_________________
Форумен правилник


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Юни 10, 2008 12:51 am 
Offline
[Site Admin]
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 8:18 pm
Мнения: 8417
Местоположение: София
Интересно проучване, но тия модели, които си дала....
Сафарито е китова машинка. Сглобени ли ще се вкарват в България, че регистрацията на китов самолет/вертолет от ГД ГВА е мисия невъзможна.
R-22 е двуместен. Бизнес полети с него трууууудно. Затова е R-44 се харчи по-добре, де. Защото е четириместен и става и за бизнес, и за обучение, и за летене за кеф.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Юни 10, 2008 10:50 am 
Offline

Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 8:27 pm
Мнения: 9
Така е, но R44 е много по-скъп и сложен за поддръжка. Моделите, които се купуват на кит, след като се сглобят могат да се сертифицират като експериментален. Няма никакъв проблем.
А що се отнася до бизнес полетите, най-добтият вариетн е Jet, но когато имаш документ за летателна годност, спятам, че и един хеликоптер като Сафари може да свърши работа и да ти спести време.

Какви пари бихте инвестирали за подобна машина?
а) до 50 хил. евро
б) до 100 хил. евро
в) над 100 хил. евро


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Юни 10, 2008 11:27 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 29, 2008 12:27 pm
Мнения: 2191
Всъщност това вече е правено с друг хеликоптер ROTORWAY EXEC 162F на RotorWay International . Имат представители в България . Мисля , че сглобиха няколко хеликоптера.Техния хеликоптер е под 50 000 евро в момента и не плод на бъдещето , а реален продукт на пазара в България. Имам направено доста подробно проучване на пазара , щях да го сложа във форума , но си мисля , че щом съм вложил толкова време трябва да получа някакво възнаграждение за това .


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Юни 10, 2008 6:42 pm 
Offline
[Site Admin]

Регистриран на: Сря Окт 03, 2007 12:42 pm
Мнения: 1751
Местоположение: София
Марко Марков написа:
Всъщност това вече е правено с друг хеликоптер ROTORWAY EXEC 162F на RotorWay International . Имат представители в България . Мисля , че сглобиха няколко хеликоптера.Техния хеликоптер е под 50 000 евро в момента и не плод на бъдещето , а реален продукт на пазара в България. Имам направено доста подробно проучване на пазара , щях да го сложа във форума , но си мисля , че щом съм вложил толкова време трябва да получа някакво възнаграждение за това .

Един познат се майтапеше, че ако искаш да се убиеш, има много по-евтини начини, отколкото да си купиш ROTORWAY EXEC 162F.
Други пилоти от селската авиация коментираха, че като са се качили да хвръкнат на това вертолетче, то ъобще не се отлепило от земята (били са яки мъжаги).


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Вто Юни 10, 2008 11:06 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 8:27 pm
Мнения: 9
Доколкото аз имам информация, хеликоптерът EXEC е на цена около $110 000. В България имат представители, но няма продаден хеликоптери у нас.

Какво по-специално е проучването, коеот си правил?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Сря Юни 11, 2008 6:00 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 29, 2008 12:27 pm
Мнения: 2191
На този адрес може да получиш повече информация .
Изображение
Моето проучване започва с това колко и какви хеликоптери са произвеждани последните няколко десетилетия. Какви са характеристиките и какви бройки са продадени в отделните страни? Как е организирана сервизната мрежа? Колко и какви хеликоптери са закупени от страни , които преди години са били на нашата степен на развитие? Сравняване на броя на закупените самолети с броя на закупените хеликоптери. Проучвания директно към лица които притежават автомобили , яхти и други вещи на подобна стойност , дали биха си закупили или не подобна машина? Всички резултати са в таблици и графики . Цялата информация е записана на носител . Следя пазара на авиационна техника от най- малките летящи средства до най-големите. Само за хеликоптерите нямах никаква информация и затова през месец февруари направих това изследване за най-малките с полетно тегло до 1250 килограма . Преди ги познавах само технически .Имам няколко страници за авиация . Mоже да видиш и статистика и конструкции на ВПС на http://marko7.dir.bg и http://sexyfly.dir.bg . В момента работя върху конструкции на летящи апарати.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Сря Юни 11, 2008 6:31 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 29, 2008 12:27 pm
Мнения: 2191
megy_nikolova написа:
Доколкото аз имам информация, хеликоптерът EXEC е на цена около $110 000. В България имат представители, но няма продаден хеликоптери у нас.


Нови хеликоптери Exec 162F от 80 000 до 100 000 лева с данъците и на около 100-150 часа от 50 000 до 65 000 лева може да намериш в Интернет.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Сря Юни 11, 2008 12:17 pm 
Offline
[Site Admin]
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 8:18 pm
Мнения: 8417
Местоположение: София
megy_nikolova написа:
Така е, но R44 е много по-скъп и сложен за поддръжка.


Че е по-скъп за закупуване и експлоатация е така, но чак "много по...".
Приложенията на R-44 обаче са много, много по-разнообразни.

megy_nikolova написа:
Моделите, които се купуват на кит, след като се сглобят могат да се сертифицират като експериментален. Няма никакъв проблем.


Така е, но до колко безпроблемен е този процес днес в България и с колко и какви ограничения лети апарат класифициран като експериментален?

megy_nikolova написа:
А що се отнася до бизнес полетите, най-добрият вариянт е Jet, но когато имаш документ за летателна годност, смятам, че и един хеликоптер като Сафари може да свърши работа и да ти спести време.


Сериозно се съмнявам, че Сафарито става за каквито и да е било бизнес полети.

megy_nikolova написа:
Какви пари бихте инвестирали за подобна машина?
а) до 50 хил. евро
б) до 100 хил. евро
в) над 100 хил. евро


Избирам вариант г) много над 100 хил. евро и ще си купя R44. :D

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Сря Юни 11, 2008 1:42 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 04, 2007 10:20 am
Мнения: 425
Местоположение: Sofia
Ръководителя на курса за облужване на Enstrom 280 FX каза, че надежноста на R22 не е от най-добрите. И в неговия клас Enstrom-a e за предпочитане.

_________________
А, че нямаш 1 бревет, вярно ли е?
Притежавам десетки отметки!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Сря Юни 11, 2008 2:37 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 8:27 pm
Мнения: 9
сайтовете са с доста изчерпателна информация. В каква връзка си ги правил?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Сря Юни 11, 2008 2:40 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 8:27 pm
Мнения: 9
Според мен Сафарито има много плюсове. Летяла съм с няколко модела хеликоптери и автожир, но гледката, която се отваря в просторната кабина на Сафарито е униклана!

http://www.acehelicopter.com/


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Сря Юни 11, 2008 5:09 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 29, 2008 12:27 pm
Мнения: 2191
gig написа:
Ръководителя на курса за облужване на Enstrom 280 FX каза, че надежноста на R22 не е от най-добрите. И в неговия клас Enstrom-a e за предпочитане.

Бих се изненадал , ако не е така ! Истината е , че при първите хеликоптери R-22 има доста голяма аварийност. Специалистите още спорят, дали това е било поради ниската квалификация на пилотите /ниската цена направи хеликоптерите достъпни за широк кръг хора/ или на конструкцията . След което Robinson приемат широка кампания за работа с клиентите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: Пет Юни 13, 2008 5:19 pm 
Offline
[Site Admin]
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 8:18 pm
Мнения: 8417
Местоположение: София
R22/44 има своите си детски болести в началният период на експлоатация през 80-те и 90-те години. Това е нормално за всеки нов летателен апарат.
Високата аварийност при Робинсоните се отдава на два фактора:
1. Масовостта на вертолета и ниската му цена, което позволява на куцо, кьораво и недоучено да се казва на вертолет и да прави каквото си иска на него. От Робинсън взимат съответните мерки и въвеждат стандартизирана учебна програма за нови пилоти на R22/44. От тогава нещата са се подобрили.
2. R22/44 са доста малки вертолети с леки лопати на носещия винт. Поради това, когато двигателя спре и носещия винт спира и вертолетчето не може да изпадне в режим на авторотация. Лопатите са утежнявани допълнително, но въпреки това проблема напрактика е нерешим.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com