Страница 2 от 3

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: ср авг 11, 2010 1:01 am
от Airfan
Ще има и още, но по-нататък, че не ми остава време.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: ср авг 11, 2010 9:15 am
от Гинев
Снимките са прекрасни и свежи!А ето тази ми е фаворит за момента :arrow:
Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: нед авг 15, 2010 10:43 pm
от Shilo
Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: пон авг 16, 2010 4:35 pm
от HORNISE
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: пон авг 16, 2010 7:50 pm
от Гинев
WOW!

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: пон авг 16, 2010 9:25 pm
от BDG
Както винаги от Балъкчиев - професионално!

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: вт авг 17, 2010 4:01 pm
от tu-134
Ot men purvata za sega zashtoto nqmam hubav komp v Bulgaria. I kirilica daje nqma :oops: Posle shte pusna oshte.

Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: ср авг 18, 2010 11:32 am
от Airfan
Първо искам да се извиня за гадното качество на снимката, но времето беше отврат - никаква светлина, доста далеч от мен се случи появата на конуса и още не бях свикнал на обектива, така че долната снимка е доста голям кроп, но пък е интересно да се види, така че ето:
Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: ср авг 18, 2010 11:03 pm
от Shilo
Изображение


Качеството на моята снимка също не е високо, обективът ми е 300мм в дългия край, кропът е почти 100%. Но все пак е важен момента. :) Снимах за пръв път такъв конденз. Фотото е от 07.08.2010г.


Изображение

Изображение

Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: чет авг 19, 2010 12:12 am
от Airfan
Моето е 500 мм, но втория Ф-18 леко ме изненада с хай-спийд паса и докато го хвана, да го приближа и той мина, та снимките са ми по-далечни, но то дефакто и не стана хубав конус втория път. Все пак беше интересно за наблюдение и се чудя дали подобни неща могат да се получат с МиГ-29, например?

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: чет авг 19, 2010 8:32 pm
от BDG
Не е точно за тази тема, ама подхванахте за кондензиите...
Изображение
Това e от RIAT.

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: пет авг 20, 2010 9:17 am
от Airfan
Ах, кеф!

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: пет авг 20, 2010 11:13 am
от Гинев
Интересен момент с работата на двигателите :arrow:
Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: съб авг 21, 2010 11:48 pm
от todor vidolov
кое е интересното? работата на соплата ли? защото режимите може да ги знаеш само ако някой ти ги е казал в този кадър.

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: нед авг 22, 2010 11:07 pm
от Марко Марков
todor vidolov написа:кое е интересното? работата на соплата ли? защото режимите може да ги знаеш само ако някой ти ги е казал в този кадър.
Да, за това става въпрос.
Имам снимки в архива си, на които единият двигател е с нормално сопло, а другият с правоъгълно.
Много интересни кадри има заснети при работа. Дано намеря снимките.

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: нед авг 22, 2010 11:56 pm
от todor vidolov
Соплото тук "определя" пада на налягането на турбината, т.е. регулират се оборотите на вентилаторът.
Хипотеза 1: десният двигател е на "малък газ (МГ)", а левият е на крейсерски режим поради преместване на ръчката за управление на двигателя пред упор "МГ", вследствие неволно преместване.
Хипотеза 2: самолетът изпълнява "НОЖ", при което левият двигател е на режим над "МГ", с цел създаване на момент , за да не пропада носът на самолета.
Хипотеза 3: поради неизправност на системата за регулиране на соплото на десен двигател, положението на соплото е определено от механичният му упор. Поради това неподвижно състояние на соплото не се регулират точно по програмата оборотите на вентилаторът.

Съществуват още много хипотези, но за точен и правилен анализ на това състояние не можем да говорим поради недостатъчност на параметрични данни.

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: пон авг 23, 2010 12:03 am
от todor vidolov
що се отнася до правоъгълното и кръглото напречно сечение на соплото е интересна тема,свързана с известно писане. Имам вредвид принцип на работа, параметри, явления, предимства и недостатъци. Така, че за това друг път, защото времето ми е оскъдно..

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: ср окт 06, 2010 10:16 am
от tu-134
И мойте снимки от шоуто. С закъснение :) :)


"Нашия" C-17

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Италианския C-27

Изображение

Изображение

Изображение

Други транспортни

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: ср окт 06, 2010 10:18 am
от tu-134
F-16

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Авиошоу Кечкемет 2010

Публикувано: ср окт 06, 2010 10:20 am
от tu-134
F/A-18

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение