Открит летателен ден в Безмер (5 октомври 2011)

Място за обсъждане на авиошоута, авиационни книги, списания, изложби, събития и други авиационни теми не включени в другите раздели
Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Открит летателен ден в Безмер (5 октомври 2011)

Непрочетено мнение от Грозев » нед окт 09, 2011 1:01 am

gig написа:
Грозев написа:Относно спарката МиГ-15 има и други запазени в базата и както казаха инженерите, само пари им трябват за да ги направят годни за полети!
Инженерите споменаха ли колко пари трябват за първоначалното пускане в експлоатация и съответно за поддържането на летателна годност на МиГ-15?
Едва ли някой го е смятал, но не мисля, че е кой знае колко много. Някои неща ще трябва да се купят (двигател най-вероятно), но повечето чаркове очаквам да изпаднат от складовете на войската. Относно поддръжката - някакъв обем от резервни части, керосин и персонал. Ако ВВС бяха малко по-богати щяхме да си имаме летящ МиГ-15УТИ, но знае ли човек един ден...
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1800
Регистриран: ср окт 03, 2007 4:26 pm
Местоположение: LBPD/PDV
Контакти:

Re: Открит летателен ден в Безмер (5 октомври 2011)

Непрочетено мнение от Airfan » нед окт 09, 2011 2:26 am

Добър повод би била 100-годишнината на Българската военна авиация догодина.
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
http://www.gpetkov.com - авиационна фотография.
Моите снимки в airplane-pictures.net
Моите снимки в airliners.net

fitter
Мнения: 67
Регистриран: нед авг 28, 2011 4:03 pm

Re: Открит летателен ден в Безмер (5 октомври 2011)

Непрочетено мнение от fitter » нед окт 09, 2011 9:14 am

Грозев написа:
gig написа:
Грозев написа:Относно спарката МиГ-15 има и други запазени в базата и както казаха инженерите, само пари им трябват за да ги направят годни за полети!
Инженерите споменаха ли колко пари трябват за първоначалното пускане в експлоатация и съответно за поддържането на летателна годност на МиГ-15?
Едва ли някой го е смятал, но не мисля, че е кой знае колко много. Някои неща ще трябва да се купят (двигател най-вероятно), но повечето чаркове очаквам да изпаднат от складовете на войската. Относно поддръжката - някакъв обем от резервни части, керосин и персонал. Ако ВВС бяха малко по-богати щяхме да си имаме летящ МиГ-15УТИ, но знае ли човек един ден...
МО не можа да задържи розовите БМВ-ета, та за самолет да мисли - не ми се вярва!

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Открит летателен ден в Безмер (5 октомври 2011)

Непрочетено мнение от Грозев » нед окт 09, 2011 4:33 pm

Розовите BMW ги продадоха на търг, то и без това в МО карат само Тойоти и Мерцедеси :)
А иначе възстановен МиГ-15УТИ е въпрос на пари и малко воля. Да се надяваме!
Anyone who fights for the future, lives in it today

fitter
Мнения: 67
Регистриран: нед авг 28, 2011 4:03 pm

Re: Открит летателен ден в Безмер (5 октомври 2011)

Непрочетено мнение от fitter » нед окт 09, 2011 10:13 pm

Надеждата е "мръсно" нещо - умира последна! Колкото до парите за един, дори два МИГ-15 - едва ли са проблем! По-скоро са нужни патриотизъм и мениджмънт (т.е. ум, ама когато Господ го раздавал, военните били на учение).

Отговори