Даже повече.борден написа:Вероятно и Кугарите правят по стотина-сто и петдесет часа.
Първите два или три борда за една година са навъртели по над 200 часа.
Белчетата (тези, които летят) също са по над 100 часа за година.
Преди няколко дни Кугър борд 701 е излязал от 400-часов преглед. Година и три месеца - малко под 400 часа. Добре е.борден написа:Даже още повече - по около 300 часа на година са имали първите два, останалите се експлоатират с горе-долу такъв темп (може би малко по-малко).
Ми-17 и Ми-24 - по около 200 на година, Белчето - последната година и половина - разделено на машина сигурно по десетина-двайсе часа.
Не са!Floyd написа:От 250-часовия преглед нагоре и май не са се отказали.борден написа:Нали имаше някакви безумни идеи по-големите прегледи (300-часови ли бяха?) да се правят в т.нар. завод ТЕРЕМ. Отказаха ли се?
Мда.... Не са се отказали и даже се фукат вече.борден написа:Не са!
Източник Plovdiv24Бавят строежа на хангарите за хеликоптери в Крумово
Има забавяне в строежа на хангарите, предназначени за новите хеликоптери Кугър на летището в Крумово, съобщи Симеон Николов, програмен директор на информационния център на НАТО в София. Изграждането на хангарите е част от офсетната сделка за купуване на хеликоптери Кугър за българската армия от фирма "Юрокоптър". Хангарите в Крумово се изграждат от фирма на оръжейния търговец Николай Гигов, която е подизпълнител на "Юрокоптър" в офсетната сделка. Забавянето е заради бюрократични сделки и за прецизиране на проекта, уточни Николов. Досега в България са влезли 56 милиона евро от три офсетни сделки на военните, каза още Симеон Николов. Офсетните сделки са една от темите на провеждащата се в Новотела международна конференция за отбрана и сигурност.
Сигурно предевидливо не са уточнили годината...Грозев написа: 709, първата CSAR машина, ще дойде през септември.
тази година е, но ще се позабави.Fighterland написа:Сигурно предевидливо не са уточнили годината...Грозев написа: 709, първата CSAR машина, ще дойде през септември.