МиГ-35

Всичко за военната военната авиация по света
Потребителски аватар
stambe_mig
Мнения: 231
Регистриран: пет окт 17, 2008 9:18 pm
Местоположение: uk

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от stambe_mig » чет май 13, 2010 1:18 pm

Миг-35 е завършил успешно изпитанията на въоръжението за Индийския конкурс

На форуме индийского сайта bharat-rakshak.com приводится информация со ссылкой на статью (автор Максим Пядушкин), размещенной в последнем апрельском номере журнала Aviation Week&Space Technology об испытаниях оружия с борта российского истребителя МиГ-35, участвующего в тендере MMRCA ВВС Индии по закупке 126 многофункциональных боевых самолетов.
С борта МиГ-35 впервые были продемонстрированы пуски УР воздушного боя средней дальности Р-77 (РВВ-АЕ) с активной РЛ ГСН и сброс УАБ КАБ-500 с телевизионной ГСН по командам бортовой РЛС управления оружием «Жук-АЭ» с активной фазированной антенной решеткой (АФАР). Применение оружия было выполнено в присутствии представителей ВВС Индии. Ракета является улучшенной версией РВВ-СД с увеличенной до 110 км дальностью стрельбы, ее масса примерно на 30 кг больше массы базового образца.
На испытаниях задействованы два истребителя с бортовыми номерами 961 (одноместный) и 967 (двухместный). В общей сложности по программе испытания оружия было выполнено 18 самолето-вылетов. Неясно, какая РЛС использовалась на испытаниях – серийная версия радара или прототип «Жук-АЭ» с 684 приемно-передающими модулями. Как сообщается, дальность обнаружения воздушных целей прототипом станции оценивается в 130 км, серийный вариант должен иметь дальность обнаружения до 180 км.
Во время стендовых испытаний РЛС российские специалисты продемонстрировали возможность интеграции радара с авиационными ракетами других типов, состоящих на вооружении ВВС Индии.
Сообщается также, что Россия предложила РЛС «Жук-АЭ» для оснащения индийских легких истребителей LCA Mk2.


http://forums.bharat-rakshak.com/viewto ... 83#p866883

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от Марко Марков » чет май 13, 2010 11:04 pm

Повече подробности за разработката БРЛС «Жук-АЭ», може да намерите
Тук

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от Марко Марков » пон май 17, 2010 1:16 pm

Изображение
Първият полет на преработеният "МиГ-29КУБ" в бъдещ "МиГ-35Д" (№967).
Да направя едно уточнение. Снимката е правена около 18 март 2008 година.
Според данни в руският печат първият опитен "МиГ-29КУБ" е излетял на 22 януари 2007 година, а на 18 март 2008 е излетял първият сериен бъдещ индийски борд 671. От казаното следва, че не е много ясно, кога е направена снимката и кой самолет е на нея? Сигурно е само, че е "МиГ-29КУБ" и че е първи полет. На страницата на компанията има същата снимка, но данните кога е правена са заличени.

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

РВВ-СД

Непрочетено мнение от Марко Марков » вт окт 12, 2010 6:57 am

РВВ-СД
През април тази година в Ахтубинск се състояха изпитания на два прототипа "МиГ-35" едноместен с бордови номер 961 и двуместен с бордови номер 967. Самолетите бяха с «Жук-АЭ» с АФАР.
За стрелба се използваха ракети РВВ-АЕ (Р-77/АА-12 Adder) по мишена «Дань».
По-късно към изпитанията ще се включи и модернизираният вариант на РВВ-АЕ, РВВ-СД. Новата ракета има далекобойност 110 километра/80 за РВВ-АЕ/ и е 15 килограма по-тежка./175 килограма е стартовата маса на РВВ-АЕ/
Вече може да се говори, че новата ракета със среден радиус на действие се вече е, като на старите с голям радиус/условно границата е 100 километра/.
Новата ракета ще замени "Р-77" при самолетите 4++ и 5-то поколение. Тя е от тип "пусни и забрави", както "Р-77" с комбинирана система за управление - инерциална с радиокорекция и активна радиолокационна глава за самонасочване.

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от Марко Марков » вт окт 19, 2010 3:49 pm

Арбитражният съд на Москва,  днес е отложил за 21 декември 2010 разглеждането на жалбата на "Альфа-банка" за фалита на "Фазотрон-НИИР". Компанията произвежда радарите за "МиГ-35".

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от Марко Марков » пон окт 25, 2010 6:04 pm

Нов вариант на двигателя "RD-33MK" подготвят руснаците за "МиГ-29К" и "МиГ-35". Вероятно означение е "РД-133МК".

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

„РД-ЗЗМК“

Непрочетено мнение от Марко Марков » ср окт 27, 2010 10:05 am

В края на миналата година в интервю, директорът на ОАО «ММП им. В.В.Чернышева», Александър Новиков съобщи, че за първи път от много години е изпълнил поръчка на РСК "МиГ" за 12 нови двигателя „РД-ЗЗМК“.
Очевидно тези двигатели ще се използват за новите самолети на компанията, два от който трябва да бъдат готови и да се включат в изпитанията до края на годината. Така ще може да се осигури по-бързо приключване на изпитанията. През април и юли 2010 година в Ахтубинск интензивно летяха бордове 961 и 967. Те проведоха много стрелби. Нямам данни двата нови самолета да са участвали в полетите.
Александър Новиков сподели също, че през следващите години „РД-ЗЗМК“ ще стане основното изделие на компанията. През 2009 година е извършен ремонт на 32 двигателя в ОАО «ММП им. В.В.Чернышева».
Технически данни
Двигатель РД-33 МК
Тяга на полном форс. режиме................................... 9000кгс
Тяга на макс. режиме без форсажа............................ 5400кгс
Уд. расход топлива на полном форсированном режиме.... 2,05 кг/кг ч
Уд. расход топлива на макс. режиме без форсажа.......... 0,77 кг/кг ч
Расход воздуха..................................................... 75,5 кг/с
Степень двухконтурности........................................ 0,49
Суммарная степень повышения давления..................... 21
Длина................................................................ 4229 мм
Диаметр............................................................ 1040 мм
Сухая масса........................................................ 1055 кг
Назначенный ресурс.............................................. 4000 ч
Межремонтный ресурс........................................... 1000 ч

Според някои източници, двигателят може да работи в режим на излитане с тяга до 9600кгс.
Зад граница има продадени 1600 изтребителя "МиГ-29" в над 30 страни. На всеки един от тях, може да се постави новият "РД-33 МК"

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от Марко Марков » съб окт 30, 2010 6:03 pm

Разработката на двигателя "РД-33МК" започна през 1999 г. Той е дълбоко модернизиран "ТРДДФ РД-33 сер. 3" с нов КНД/както в РД-33К/, доработен КВД и турбина с повишено охлаждане, нова бездимна КС, микропроцесорна САУ, напълно съответстваща на системата за управление на "МиГ-29К/КУБ" и "МиГ-35". Тяга е повишена до 9000 кгс, а ресурса – до 1000/4000 ч. Стендовите и летни изпитания се проведоха през 2002 г. Серийното производство започна през 2006 година, а първите серийни двигатели се монтираха на "МиГ-29К/КУБ" през януари 2007 г.
Имам съмнения, а и някои източници го потвържадат, както вече писах, че тягата е по-висока.
В началото на 2008 година започна модернизация на самолета-демонстратор "МиГ-35". За него нямам информация, но бордовете 961 и 967 са вече с новите двигатели. Четири двигателя са монтирани на двата прототипа, които се правят в момента. Тази година са купени от РСК "МиГ" още двигатели. Общо до момента са закупени над 60 двигателя, като 32 от тях са за индийските "МиГ-29К/КУБ".
Справка
КНД – компресор ниско налягане
КВД - компресор високо налягане
КС - горивна камера
САУ - система за автоматично управление

Потребителски аватар
Марко Марков
Мнения: 2191
Регистриран: съб мар 29, 2008 11:27 am
Контакти:

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от Марко Марков » вт ное 02, 2010 9:10 am

Изображение

Потребителски аватар
Airbuster
Мнения: 882
Регистриран: чет окт 18, 2007 8:14 am
Местоположение: Back in BG
Контакти:

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от Airbuster » ср апр 13, 2011 11:43 pm

Доста приличен боен товар:

Изображение

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от Грозев » нед авг 07, 2011 3:07 am

Изображение
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от Грозев » вт авг 16, 2011 9:19 pm

Странно изказване - за сега ще вземем МиГ-35Д (кога?), но в перспектива ще сме само на Т-50?!

Александр Зелин: ВВС России примут на вооружение МиГ-35Д в качестве легкого истребителя

16 августа 2011 г., Aviation Explorer – ВВС России примут на вооружение истребитель МиГ-35Д в качестве легкого истребителя, аналога американского F-35, рассказал сегодня на авиасалоне МАКС-2011 главком ВВС РФ генерал-полковник Александр Зелин. AEX.ru

"Пока еще мы не отказались от проекта МиГ-35Д в качестве легкого самолета, но в перспективе мы полностью перейдем на тяжелый истребитель Т-50", - сказал главком.


http://www.aex.ru/news/2011/8/16/87466/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
фен27
Мнения: 377
Регистриран: чет сеп 23, 2010 10:54 pm

Re: МиГ-35

Непрочетено мнение от фен27 » съб авг 27, 2011 8:49 pm

Зелин е автономна единица за дезинформация 8)

Потребителски аватар
stambe_mig
Мнения: 231
Регистриран: пет окт 17, 2008 9:18 pm
Местоположение: uk

Re: Руска военна авиация

Непрочетено мнение от stambe_mig » пет мар 29, 2013 8:14 pm

http://www.airplane-pictures.net/photo/ ... -mig-29m2/
Автора на снимката твърди , че това е Миг-29М2 , но крилото повече прилича на Миг-35 . По интересното е под двете мотогондоли :roll:

Потребителски аватар
stambe_mig
Мнения: 231
Регистриран: пет окт 17, 2008 9:18 pm
Местоположение: uk

Re: Руска военна авиация

Непрочетено мнение от stambe_mig » съб мар 30, 2013 11:17 am

stambe_mig написа:http://www.airplane-pictures.net/photo/ ... -mig-29m2/
Автора на снимката твърди , че това е Миг-29М2 , но крилото повече прилича на Миг-35 . По интересното е под двете мотогондоли :roll:
Май нещата се изясняват :
Изображение

Кало
Мнения: 2260
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Руска военна авиация

Непрочетено мнение от Кало » съб мар 30, 2013 8:29 pm

Не става много ясно какви са новите неща, окачени под МиГ-35. При първия вариант си бяха част от общата оптико-електронна система за наблюдение, целеуказване и предупреждение за ракетно нападение - съответно ОЛС-К и НС-ОАР. Сега изглежда има нова контейнерна система за наблюдение и целеказване, окачвана на пилон под дясната мотогондола, плюс някакъв нов контейнер на системата за предупреждение за ракетно нападение.

King_Rat
Мнения: 300
Регистриран: съб окт 06, 2007 9:29 pm
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Руска военна авиация

Непрочетено мнение от King_Rat » съб мар 30, 2013 9:53 pm

Хубавото е, че вече са изнесени по-напред - под въздухозаборника, а не под капота, което ще улесни много експлоатацията.

Потребителски аватар
stambe_mig
Мнения: 231
Регистриран: пет окт 17, 2008 9:18 pm
Местоположение: uk

Re: Руска военна авиация

Непрочетено мнение от stambe_mig » съб мар 30, 2013 10:09 pm

не знам защо не могат да се качват снимки :x ама както и да е , в пост ном. 36 мисля че е загатнато какво има под левия въздухозаборник:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=103529&page=4
сигурно скоро ще се появи и нормална снимка , крайно време е :)

Стоян
Мнения: 808
Регистриран: пон яну 03, 2011 7:24 pm

Re: Руска военна авиация

Непрочетено мнение от Стоян » нед мар 31, 2013 6:13 pm

Изображение

Големичка е. Мога да я сменя с линк.

Кало
Мнения: 2260
Регистриран: пон окт 08, 2007 11:20 pm
Местоположение: София

Re: Руска военна авиация

Непрочетено мнение от Кало » нед мар 31, 2013 10:05 pm

King_Rat написа:Хубавото е, че вече са изнесени по-напред - под въздухозаборника, а не под капота, което ще улесни много експлоатацията.
не мисля, че има промяна на местоположението им.

Отговори