Първият ден на изложението отмина.
За съжаление времето беше кофти и от това пострада доста летателната програма. Въпреки това имаше какво да се види.
C-27J сякаш беше най-впечатляващ. C-130J се опитваше да не изостава, а за капак и Ан-158 се вживя в ролята на военен самолет

По отношение на Rafale vs. Eurofighter при пилотажа, то Rafale направи много по-добро впечатление. Просто този Eurofighter хич не го напъваха! F-16 показа стандартното. А380 си е все така впечатляващ. Поради строшване на фирманата машина, ползваха първия А380 предназначен за Korean Air. SSJ 100 се напъваше много, но му липсваше размер и шум за да стане истинска звезда. Италианският УТС М346 се вживяваше в ролята на изтребител и честно казано му се отдаваше доста.
Експерименталният X3 на Eurocopter е свръхгрозен в полет, но бъдещето явно е такова.
Летателната програма е доста мащабна и е трудно да се обхване на 100%. Днес пристига и Boeing 747-8F. Пътническата му версия е красива в оранжево, доста е впечатляващ, но издиша на фона на А380.
Екологията е здраво на мода и показаха в полет електрически Кри-Кри и Diamand DA40. Да не говорим, че всяка възможна фирма само за екология и намаляване на разходите говори. Пълно е и с разни концепции за самолетите около 2050 г. и тук ще има доста за разказване на страниците на списанието.
Новините са МНОГО! Airbus набързо договори близо 100 машини от семейството А320neo. Boeing Пък договори 17 броя 747-8I, което е новина. Embraer и ATR също продават добре, а Bombardier нещо за сега не блесват. Предполагам днес ще има още доста поръчки. Друга новост е европейският дебют на AH-1Z, дебютът на Ан-158, AW189 и други. И тук ще има новости тия дни.
За сега обаче, голяма новина няма. Надявам се тия дни фирмите производителки да покажат нещо по-така.
За финал, малко снимки. Без претенции за качество, поради невъзможността да се обработват снимки в хотела

AW189