Производители

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
filip
Мнения: 108
Регистриран: съб мар 01, 2008 10:13 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от filip » пон сеп 09, 2019 5:29 pm

"а точно сега на Боинг това ще му дойде в повече"

Със сигурност ще бъде чудо, ако Боинг оцелее след драмата с по-малкото братче. Бъдещето им буквално е заложено на карта. Проблемите с моторите на 777X и сега и тези с вратата, по скоро ще се решават в крачка.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1855
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт сеп 10, 2019 1:00 pm

filip написа:
пон сеп 09, 2019 5:29 pm
Проблемите с моторите на 777X и сега и тези с вратата, по скоро ще се решават в крачка.
В крачка, в крачка, ама отново пуснат недоизпипана машина на пазара и тане някой сакатлък, е те тогава ще аслъ края на Боинг.
И би трябвало и на FAA, ако питаш мен.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1855
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » чет сеп 19, 2019 10:18 am

Рогозин не излъга – възобновява се производството на Ил-96.
Първия фюзеляж на Ил-96-400М е почти готов. Машината се очаква да е готова към края на 2020-та, а първия изпитателен полет се планира за 2021-ва.
Това означава, че по груби сметки EIS ще е към 2022-ра.
Моторизацията ще е със старите ПС-90А1, монтирани и на Ту-204 (а не с ПД-14).

https://www.instagram.com/p/B2kEQ4Yhpj6 ... oia4busy3q

Изображение

Собствен коментар: няма да се намери във света превозвач, който да купи самолета, па ако ще и да е на цената на Лада Нива. Като граждански проект самолета е мъртъв, още преди да се роди.
Това означава едно – ще се разчита единствено на поръчките на правителството/военните.
По руските форуми се коментира, че поне 2 бройки, ще за за Путин (замяна на настоящите Ил-96-300), тъй като няма да се допусне за правителствена машина дори CR-929 (заради участието на китайците в проекта). Логиката е подобна и за машини, предназначени за МЧС и военните.
Освен това отделените първоначално 1,32 милиарда рубли най-вероятно няма да стигнат доникъде и вече се говори за 4,5 милиарда за разработка.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1855
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » ср окт 09, 2019 2:47 pm

ATR дада старт на STOL версия на ATR-42-600, формално означена като 600S.

http://www.atraircraft.com/newsroom/news.html

Заявките засега са 20.
Най-вероятно ATR се опитват да атакуват пазара на вече отиващите си DASH-8-100 (отчасти и DASH-8-200).

Изображение

Видно е, че кормилото е увеличено значителни (по-голяма устойчивост при ниски скорости).

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1855
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » пон окт 21, 2019 12:06 pm

Една бърза вметка

По медиите от вчера се върти анонса за ултрадългия полет на Qantas (QF), извършен с 789 (787-9).
Та настана объркване, дори в някои форуми, ULR самолет ли е 789.

Изображение

Отговора е НЕ.
Това е само изпитателен полет, с 40 души на борда, без багаж и без карго.
При MTOW самолета не е в състояние да прелети отсечките JFKSYD и LHRSYD.
В конкурса за ULR самолет на QF, наречен Project Sunrise (за който вече стана дума в по предни постове) кандидати са само два самолета - 777-8

Изображение

и 359LR

Изображение

в чиито параметри е заложен подобен свръхдълъг полет при пълно затоварване. А359LR вече доказа, че го може, EIS на 778 (777-8) все още предстои.
QF уж обяви, че окончателно решение, ще бъде взето до края на годината.
Междувременно се прокрадна информация, че QF натиска Ербъс за А35КLR, тоест ULR вариант на по-големия вариант на фамилията A350XWB - A350-1000 (35K).

Изображение

Работата е там, че 359LR е по-малък от 778, а QF настоява за машина с малко по-голям капацитет.
Няма информация за отговора на Ербъс и изобщо има ли такъв.
Въпроса е колко А35КLR може да продаде европейския концерн. Защото само заради 20-на бройки, които ще отидат при QF едва ли си заслужава разработването на подварианта и в този случай може би е по-добре просто да оставят Project Sunrise на Боинг.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1855
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт окт 29, 2019 6:10 pm

Ново "20" - проучванията след клиентелата показват, че те не искат MoM/NMA (797), а просто нови (чисто НОВИ, не опреснени) издания на платформи като 737 и 757

https://theaircurrent.com/aircraft-deve ... placement/

Почти ми звучи като пореден удар за Боинг.
Ако е вярно, дано концерна да не е похарчил все още безумни пари за MoM/NMA.

matrix
Мнения: 40
Регистриран: съб май 12, 2018 8:32 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от matrix » вт окт 29, 2019 8:26 pm

Almasy написа:
вт окт 29, 2019 6:10 pm
Ново "20" - проучванията след клиентелата показват, че те не искат MoM/NMA (797), а просто нови (чисто НОВИ, не опреснени) издания на платформи като 737 и 757
Мениджърите на Боинг искаха да минат много тънко само с опресняване на ветерана 737. Даже руснаците и китайците направиха техни сътветно МС21 и С919. Изпитанията на МС-а вървят нормално, а догодина литва изпитателен борд с ПД-14. Китайците вече имат 5 летящи изпитателни С919ки, но може би ще влезне по-късно в експлоатация от МС.

filip
Мнения: 108
Регистриран: съб мар 01, 2008 10:13 pm

Re: Производители

Непрочетено мнение от filip » вт окт 29, 2019 10:53 pm

То това тънко ще им излезе през носа. И все пак - напъните които идват от Китай/Русия ще са си за вътрешно ползване. И дума не може да става за сравнение или конкуренция на тези два модела с който и да било западен самолет в техния клас.

Потребителски аватар
Almasy
Мнения: 1855
Регистриран: пет юли 25, 2014 4:21 pm
Местоположение: Бургас

Re: Производители

Непрочетено мнение от Almasy » вт ное 05, 2019 9:45 am

Airbus A220-300 Vs The Embraer 195-E2

Изображение

Места:

A220-300: 160
E195-E2: 146

Цена:

A220-300: $89.5 милиона

E195-E2: $60.4 милиона

Рейндж:

E195-E2:

Изображение

A220-300

Изображение

Според анализите на специалистите E195-E2 е по-изгоден за LCC, но когато иде реч за legacy, за предпочитане е A220-300

Предрича се и победа на E195-E2 в конкурса на IAG, поради поредната размяна на остри реплики и вече силно влошените отношения между WW (Уили Уолш, British Airways CEO) и Airbus.

Отговори