Летище София

Всички аспекти на съвременната гражданска авиация
Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » пон фев 16, 2009 8:11 pm

Летището трети месец "ремонтира" паднал покрив
Още не е ясно кой и с какви пари ще оправя падналата козирка на софийския аеропорт
Николай Марченко



Преминаването през сградата на новия пътнически терминал на софийското летище става все по-опасно. Срутилата се от силния вятър на 4 декември м.г. част от козирка още стои неоправена, а на път е да падне и останалата част, установи "Сега".

На другия ден след инцидента, при който по случайност тежките ламарини не нараниха никого, изпълнителният директор на летището Пламен Станчев обеща до една седмица покривът да се възстанови. Засега обаче пешеходното пространство пред залата е заградено с червени ленти, защото не се знае кога може да падне целият покрив.

Ремонтът по договор трябва да се направи от строителната компания "Щрабаг". "Те обаче няколко пъти отлагаха датите, защото трябваше да поръчат материалите от производителя им в Германия. После установих, че вместо да ги поръчат веднага след инцидента, са го направили чак през януари", каза пред "Сега" Станчев. Той се оправда, че няма какво друго да направи освен да загради почти цялото пространство пред терминала, защото има опасност да падне обшивката на цялата козирка.

По думите му летището е в неудобно положение, защото очевидно трябва да се смени цялата козирка, а за това трябва да се направи нов проект. Обектът обаче си има проектант - холандската компания "Нако", която едновременно е и строителен надзор. Сега тя трябва да удостовери, че австрийската компания "Щрабаг" е извършила строежа некачествено или да си признае, че нейният проект не струва. И в двата случая някоя от тях трябва да плати щетите, а разправиите за това траят с месеци. През това време летището би могло само да си поправи козирката, но трябва "Нако" да разреши, а "Щрабаг" - да платят разходите.

"Чакам от доста време отговорите от двете компании - едната да обясни, кога ще започне ремонтът, другата да гарантира, че няма да падне целият покрив", обясни Станчев. Той каза, че е пратил заместника си да издири представителя на "Щрабаг" за България, за да поиска обяснения за забавянето, но не може да каже докога новият терминал ще прилича на строеж.

ЗАТРУДНЕНИЯ

Заради затвореното пространство автобусите сега са принудени да спират в друга, по-отдалечена от сградата лента, която е предназначена за автомобили и таксита. Такситата, които имитират известни марки и возят на огромни тарифи пък са принудени да правят непрекъснато кръгчета пред терминала, тъй като полицията не им позволява да спират и да взимат пътници. Те вече по-рядко успяват да излъжат някой пътник, но въпреки това упорито се връщат обратно, харчейки напразно гориво.


http://www.segabg.com/online/new/articl ... id=0000501
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летищата на България

Непрочетено мнение от Грозев » чет мар 19, 2009 5:09 pm

Криза е....

Първи признаци на спад в трафика. Незасегнати засега остават вътрешните линии.
19.3.2009


През февруари 2009 г. за първи път на Летище София се забелязват признаци на спад на трафика. До известна степен по-малкият брой изпълнени полети се дължи на по-краткия с един ден месец в сравнение с предходната високосна година, но се наблюдава и значителен спад при чартърните полети на чуждестранните превозвачи и Бизнесавиацията.
Незасегнати от кризата остават вътрешните линии, където самолетодвиженията са с около 9% повече, а пътниците - с 87%.
С принос за неутрализиране на негативните тенденции са чуждестранните авиокомпании, опериращи по редовни и международни линии, които са изпълнили с 5,2% повече полети и са превозили с 5% повече пътници в сравнение с февруари 2008 г.
По-силният чартърен сезон за българските превозвачи, които са изпълнили 55 самолетодвижения и са превозили 6925 пътници повече отколкото през февруари 2008 г, за съжаление не е достатъчен, за да компенсира спада на входящия туристически поток (-36%).
Най-предпочитаната дестинация по редовните международни полети от Летище София – Лондон (Хийтроу, Гетуик и Лутън) през изминалия месец отбелязва над 30 000 пътници, което е с около 450 пътници повече от февруари 2008 г. На второ място по търговско затоварване е дестинацията Виена (20 000 пътници), на трето е Мюнхен (12 900 пътници) следвани от Москва (11 000) и Рим (10 200 пътници).
Превозените с товарни самолети карго пратки са се увеличили с 30%, но в същото време обработените товари по редовни международни линии отбелязват спад от 30% в сравнение със същия период на 2008 г.


http://www.sofia-airport.bg/pages/news. ... 01=106&p=1
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летищата на България

Непрочетено мнение от Грозев » ср юни 17, 2009 8:12 pm

Kризата доведе до спад на пътническия трафик на летище София
От Дневник
Последна промяна в 16:33 на 17 юни 2009


Световната криза доведе до спад на товарните превози на летище София, както и на пътническия трафик през май. Това съобщиха от пресцентъра на аерогарата.

През миналия месец с 25 процента са намалени товарните полети, а над 30 на сто е спадът на товарите. Обслужените пътници през май са с 6% по-малко в сравнение със същия месец на 2008 г.

По редовни международни линии някои от опериращите превозвачи отбелязват ръст на изпълнените полети и превозените пътници. Сред тях са "Изи джет" с 66 полета в сравнение с 27 през май 2008 г. и 1.5 пъти повече пътници; "Ер Франс" - два пъти повече полети и 56 процента ръст на пътниците; "Уиз еър" - 68 на сто повече полети и 76 процента повече пътници; "Таром" - удвоен брой честоти по линията София-Букурещ.

Българските превозвачи "България еър", "Бългериън еър чартър", "Би Ейч еър" и "Еър виа", пък са превозили над 40 на сто повече пътници в сравнение със същия месец на 2008 г.


http://www.dnevnik.bg/pazari/2009/06/17 ... trafik_na/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » вт авг 25, 2009 7:30 pm

Оптимистични тенденции в трафика през юли
24.8.2009


След два трудни месеца, юли възвърна надеждите за стабилизиране на трафика на Летище София. Общите резултати все още са по-ниски в сравнение с месец юли на предходната година, но се наблюдават и положителни тенденции при международните редовни линии, които обхващат над 90 на сто от пътникопотока на Летище София. Чуждестранните авиокомпании, които изпълняват целогодишни полети по разписание до и от София, са превозили с 8,3% повече пътници в сравнение със същия период на 2008 г. При българските авиопревозвачи също се наблюдава подобрение в сравнение с предишните кризисни месеци. По вътрешните линии до черноморските летища през месец юли са пътували с 13% повече пасажери, отколкото през същия месец на миналата година.

Известно оживление има и в Бизнес авиацията, въпреки сезона на летните почивки. През юли броят на полетите е със 70 повече от „деловия” месец юни, макар че е все още рано да се говори за преодоляване на кризата поради спада от 9% на годишна съпоставима база.

Свиването на световния стокообмен продължава да оказва своето негативно влияние върху авиационните товарни превози, който е най-критично засегнатият сектор в индустрията. Това е причина и за продължаващия спад на товаропотока на Летище София – в по-голяма степен при специализираните превози с товарни самолети, където обработените обеми драстично са намалели.

Общо през месец юли 2009 г на Летище София са кацнали и излетели 4 146 въздухоплавателни средства, което е с 5,5% по-малко спрямо 4 389 през юли 2008 г. За същия период са изпратени и посрещнати 292 752 пътници – само с около 5 хиляди по-малко от предходната година, основно по туристически чартъри. Обработените през юли товарни и пощенски пратки са 1 142 т, което е загуба на 33% от тонажите през същия месец на 2008 г.

Най-натоварен през месеца е бил последният петък (31 юли), когато през двата терминала на Летище София са преминали общо 10 783 пътници.


http://www.sofia-airport.bg/pages/news. ... 01=106&p=1
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
=RvE=Tito
Мнения: 692
Регистриран: пон окт 08, 2007 2:29 pm
Контакти:

Re: Летище София

Непрочетено мнение от =RvE=Tito » вт авг 25, 2009 11:09 pm

На бас, че падналата козирка ще посрещне първата си годишнина в същото състояние. Ако падне още нещо не се брои :lol:
"See, to me that's a stupid instrument. It tells what your angle of attack is. If you don't know you shouldn't be flying." - Chuck Yeager, from the back seat of F-15D at age 89.
=RvE=

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » ср авг 26, 2009 4:23 pm

=RvE=Tito написа:На бас, че падналата козирка ще посрещне първата си годишнина в същото състояние. Ако падне още нещо не се брои :lol:
Предвид слуховете за смяна на ръководството на Летище София, може и да не откара една година.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » съб сеп 05, 2009 2:46 pm

Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
AShotInTheDark
Мнения: 540
Регистриран: съб ное 22, 2008 9:52 pm

Re: Летище София

Непрочетено мнение от AShotInTheDark » вт сеп 15, 2009 3:20 pm

Обявяват търг за инженеринг за новата летищна кула в София

Прилежащата към нея инфраструктура има разрешение за строеж

Автор: Милена ВАСИЛЕВА

Първо място и първа награда от 20 хил. лева спечели "Архитектоника студио" ООД с управител Виктория Великова и архитектите Димитър Паскалев, Аспарух Марков, арх. Биньо Йовчев, арх. Християн Боров и с участието на арх. Калин Диков

До петнайсет дни обявяваме търг за проектиране и строителство на новата летищна кула в София. Това каза за "Строителство Градът" Михаил Михов, заместник генерален директор на "Техническа дейност" в Държавно предприятие "Ръководство на въздушното движение".
Техническият проект е завършен, очакваме решението на експертния съвет на Министерството на транспорта, допълни Михов. Автор на идейния и техническия проект е "Архитектоника студио" ООД с управител Виктория Великова.

Кулата е висока 55 метра и се предполага, че ще се превърне в градски акцент и ориентир.

През това лято беше издадено разрешение за строеж на прилежащата инфраструктура на новата кула. Обявеният през май 2008 г. търг беше за идеен проект на новата контролна летищна кула и прилежащата към нея инфраструктура. В самото задание за проектиране беше определено разположението й - в кв. 2, урегулиран поземлен имот (УПИ) ХХI, попадащо в УПИ XV от действащия подробен устройствен план на Столичната община.

За развитието на проекта оттук нататък е избрана тръжна схема за проектиране и строителство, защото тя е с по-кратки срокове и възложителят не очаква проблеми от страна на геологията и кадастъра.

Кулата представлява инженерно съоръжение с голямо значение за функционирането на летището. От кулата трябва да има видимост към пистата и летателното поле. Затова авторите на проекта са предложили високотехнологични архитектурни, конструктивни и инсталационни решения. Разположена е в северната част на терена. Ориентирана е перпендикулярно на пистата и на север, за да се избегне вероятността от заслепяване на характерни точки, разположени по летателното поле.
Контролната зала е решена като кръг с диаметър 14 м. Подиумът е кръг с диаметър 12 м. Околовръстният коридор е с ширина 90 см. Подиумът е на 1.10 м от обходния коридор. Височината на залата е 3.10 в най-ниската част, а площта й е 95 кв.м.

Оперативната зала осигурява видимост във всички посоки (360-градусова) и във всички изискуеми характерни точки по летателното поле. В това пространство няма вътрешни колони. Фасадата е разделена на 16 сегмента с прозорци с размери 273/380 см. Тя е наклонена и е перпендикулярна на осовата линия на погледа към пистите.
Площадката, на която ще бъде разположена кулата, е оградена и има собствен вход и пропуск. Входът е разположен до съществуващ вход към пистите. Проектиран е двупосочен автомобилен вход-изход с автоматични врати и врата за пешеходци.


Търгът за идейния проект

Тръжната процедура за идейния проект на летищната кула с прилежащата инфраструктура беше обявена на 7 май 2008 г., последният срок за подаване на оферти изтече на 16 юли. Бяха купени 21 тръжни комплекта, пет архитектурни бюра подадоха оферти.
Първо място и първа награда от 20 хил. лева спечели "Архитектоника студио" ООД с управител Виктория Великова и архитектите Димитър Паскалев, Аспарух Марков, арх. Биньо Йовчев, арх. Християн Боров и с участието на арх. Калин Диков.
Втора награда не беше присъдена.
На второ място с трета награда от 12 хил. лева журито избра проекта на "Стефан Добрев - Архитектура и дизайн" ЕООД.
Останалите три участника получават откупки от по 4 хил. лева. На трето място е "Интерпроект МАА" ЕООД, на четвърто - "Булгарконсулт АИ" ЕООД, а на пето - "Архитектурна група Цонков"ООД.

Строителство Градът, Брой 34 от 14/09/2009


Проектите:

Изображение

Изображение

Източник.


Изображение

Изображение

Източник.


Изображение

Изображение

Източник.


Изображение

Изображение

Източник.


Одобреният проект на "Архитектоника студио" ООД:

Изображение
Източник.

Изображение
Източник.
Прекратявам участието си във форума, 07.04.2014 г.

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » ср сеп 23, 2009 8:03 pm

Нискотарифната Wizz air пуска четири нови линии от София
От Цветелина Катанска
Последна промяна в 18:44 на 23 сеп 2009


Нискотарифната авиокомпания Wizz Air ще обслужва 4 нови линии от летище София, съобщи вицепрезидентът на дружеството Джон Стивънсън. От 22 май 2010 г. превозвачът ще лети три пъти седмично до Мадрид, Париж (Бове), Франкфурт (Хан) и Болоня (Форли). Началната цена на еднопосочен билет по отсечките ще е 33.99 лв. с включени летищни такси, но без доплащане за багаж, застраховка и превод.

С новите си линии Wizz air освен с "България eр", която лети до първите три дестинации, ще се конкурира и с Easy jet до Мадрид, с "Ер Франс" до Париж и с "Луфтханза" до Франкфурт. До Форли край Болоня засега няма заявени други полети освен тези на нискотарифния превозвач, показва разписанието на Летище София. От май компанията ще увеличи с един и полетите си до Айндховен и Валенсия, до които ще лети съответно три и четири пъти седмично. От дружеството разглеждат възможността за полети до Братислава, с които да предложат алтернатива на пътниците до Виена, след като в началото на месеца фалира нискотарифната "Скай Юръп". "Засега не може да си позволим да летим до Виена, тъй като летищните такси са много високи, пък и колегите ни от Flyniki (виж карето) ще поемат полета", обясни Стивънсън.

За да покрият увеличения трафик, от Wizz air ще базират трети самолет в България. В момента като цяло компанията оперира с 26 самолета, които до 2017 г. се очаква да станат 132. Унгарският авиопревозвач заема около 11% от българския авиационен пазар. Компанията се намира на второ място след "България ер". След нея са "Луфтханза", "Австрийски авиолинии" и Easy jet.

Превозените пътници по всички дестинации на Wizz air от София са около 650 хил. през миналата година, съобщи Стивънсън. По думите му компанията очаква да увеличи пътникопотока си през 2010 г. до 750 хил. души. Общо Wizz air е превозила около 7 млн. пътници през последните 12 месеца. "Като цяло компанията отчита ръст от 30% за последната година, като голяма част от него се дължи именно на българския пазар", каза още вицепрезидентът на компанията. Допреди година дружеството е превозвало 400 хил. души годишно от и за България.
Компанията на Ники Лауда заема мястото на Sky Europe

Нискотарифната компания Flyniki ще започне редовни полети до Виена от София и обратно от февруари 2010 г., показва справка в разписанието на летище София. Дружеството е собственост на бившия пилот от "Формула 1" Ники Лауда. Основано е през 2003 г. През 2008 г. компанията е превозила 2.1 млн. пътници по всичките си дестинации. Така компанията ще заеме освободената ниша от банкрутиралата в началото на септември Sky Europe. Превозвачът ще изпълнява по един полет в двете посоки шест пъти седмично с изключение на събота. Проверка в сайта на компанията показва, че все още не са обявени цени на билетите.


http://www.dnevnik.bg/pazari/companii/2 ... _linii_ot/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » чет сеп 24, 2009 10:30 am

Четем си Дневник и какво да разбера? 284 вече няма да пътува Т2 - Орлов мост, а от терминала ще заминава към Младост 2. Явно 95% от пътнуващите са от този квартал. :?
:arrow: http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/09/ ... na_zaradi/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
HORNISE
Мнения: 977
Регистриран: чет окт 04, 2007 10:14 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Летище София

Непрочетено мнение от HORNISE » чет сеп 24, 2009 10:45 am

Заради връзката с метрото най-вероватно, но пак не го намирам за оправдателна причина.
I take pictures, Photographic pictures...

Изображение

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » пет сеп 25, 2009 1:29 am

Тъпо.
А пряка връзка от летището до гарата/автогарата все така няма, за разлика от повечето места по света.
Anyone who fights for the future, lives in it today

Moss
Мнения: 1328
Регистриран: пон окт 08, 2007 5:24 pm

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Moss » нед сеп 27, 2009 9:43 pm

Ако имаше бърза връзка с гарата, можеше след тричасов полет от Лондон, да се метнеш на метрото за 15 минути и там направона влака за Варна ( който стига тамима/няма след 8 часа :D )

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » пон сеп 28, 2009 5:23 pm

Намаляват полетите до Цюрих и Амстердам през зимата
От Цветелина Катанска
Последна промяна в 16:31 на 28 сеп 2009


Полетите до Цюрих и Амстердам от летище София ще бъдат намалени през зимния сезон, съобщиха от аеропорта. До швейцарският град ежеседмичните полети ще бъдат с три по-малко в сравнение с текущото разписание, а честотите по линията София-Амстердам ще бъдат сведени до пет от седем. Причина за това е икономическата криза. От летището обясняват, че засега е трудно да се каже доколко това съкращаването на полетите се дължи на намаляло търсене, защото като цяло броят на пътниците по линиите се е запазил.

През сезона ще се увеличат полетите до Атина - от 22 на 28 седмично, според данни на трите опериращи по линията авиокомпании - "България ер", "Олимпик еърлайнс" и "Ейджиън еърлайнс". С един повече ще бъдат и полетите до Киев, по дестинацията ще има три полета седмично. Пътниците ще имат и възможност да избират от 12 полета седмично до Букурещ.

През август 2009 г. през летище София са преминали 314 785 пътници, което е с 22 хил. повече от преминалите през аеропорта през юли. Общият брой на обслужените пътници за първото шестмесечие на 2009 г. е 1 532 035, от които 1 522 748 са превозени по редовни международни и вътрешни линии и с туристически чартъри.

През първата половина на годината делът на традиционните авиокомпании е 68%, нискотарифните държат около 27 на сто, а 5% се дължи на чартърите.


http://www.dnevnik.bg/pazari/2009/09/28 ... ez_zimata/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » чет окт 01, 2009 11:47 pm

За да оправят козирката, която частично блокираше движението девет месеца, ще го спрат напълно до Нова година... :lol:

Променя се движението около летище София
От Дневник
Последна промяна в 18:15 на 01 окт 2009


Ремонтират падналата козирка на летището най-рано след 4 седмици
От 2 октомври до 31 декември се забранява влизането на автомобили в двете посоки по крайна дясна лента от пътното платно, минаващо непосредствено пред сградата на терминал 2 на Аерогара София, съобщиха от Столичната община.

Промяната в организацията на движение се прави по искане на изпълнителния директор на "Летище София" и заради ремонт на окачения таван на южната козирка на терминала. Спирката на автобус 284 се премества временно в джоба след пешеходната пътека в основното пътно платно пред терминал 2.

Част от окачения таван на терминала падна при буря през декември миналата година. По-късно ръководството на автогарата поиска от фирмата "Щрабаг" да смени целия таван, като ремонтът трябваше да започне през юли.


http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/10/ ... te_sofiia/
Anyone who fights for the future, lives in it today

Сашо
[Site Admin]
Мнения: 1751
Регистриран: ср окт 03, 2007 12:42 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Сашо » пет окт 02, 2009 9:29 am

Че то нищо ново не се казва в това съобщение - крайната дясна лента пред терминала е затворена от много месеци

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » ср окт 14, 2009 5:47 pm

Пътниците на летище София намаляват през август
От Дневник
Последна промяна в 11:32 на 14 окт 2009


Пътниците на летище София продължават да намаляват, но обемът на товарите, преминали през аеропорта, започва да се стабилизира, съобщиха от летището. Броят на пътниците през август е бил близо 315 хил. през двата терминала, с 5.5% по-малко спрямо същия месец на миналата година. Най-много пътници са минали през порта на 29 август – общо 11 573 души.

Обработените товари и поща през август са били 1190 тона, с 13 на сто намаление на годишна база, докато през юли спадът е бил с една трета. Според ръководството на летището това дава основание за оптимизъм и може да се говори за тенденция към стабилизиране на карго обемите.

Самолетните кацания и излитания са намалели до 4031 броя, с 460 по-малко в сравнение с август миналата година. От летището посочват още, че преобладаващата част от пътуващите използват мрежата от редовното разписание на полетите. По международните линии са летели 90 на сто от всички пътници, а по вътрешните – 7 на сто. Останалите 3% са дял на международни туристически чартъри.


http://www.dnevnik.bg/pazari/2009/10/14 ... ez_avgust/
Anyone who fights for the future, lives in it today

борден
Мнения: 1422
Регистриран: съб окт 06, 2007 10:26 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от борден » чет окт 15, 2009 11:08 pm

Днес - китайски Boeing 747-400!

Потребителски аватар
Грозев
[Site Admin]
Мнения: 10218
Регистриран: пет окт 05, 2007 8:18 pm
Местоположение: София

Re: Летище София

Непрочетено мнение от Грозев » нед окт 18, 2009 3:16 am

борден написа:Днес - китайски Boeing 747-400!
:arrow: http://pic.bgspotters.net/?id=21174
Anyone who fights for the future, lives in it today

Потребителски аватар
=RvE=Tito
Мнения: 692
Регистриран: пон окт 08, 2007 2:29 pm
Контакти:

Re: Летище София

Непрочетено мнение от =RvE=Tito » нед окт 18, 2009 10:15 am

Вчера и онзи ден - Ан-124 на Волга-Днепр на същата "извънгабаритна" стоянка.
"See, to me that's a stupid instrument. It tells what your angle of attack is. If you don't know you shouldn't be flying." - Chuck Yeager, from the back seat of F-15D at age 89.
=RvE=

Отговори